יום שבת, 31 במאי 2008

כתורת(אין לי רעיון! כי זה לא פוסט מעניינן.)

איה יום...משעמם...אבל מצחיק.....רגיל אבל עירוניי....מטומתם אבל חזק!


למה?


כי ההורים שלי לא מפסיקים לרד זה על זה..למה עוד..?


כי להגיד משפטים לאחרים שאתה לא עושה..מצחיק!


למה עוד?


כי מצאתי את עצמי פעם ראשונה מדמיינת דברים שגומרים לי לחיך, וזה לא קשור אלי אפילוOO אני אנושית!


למה עוד?


כי דריה אונסת את נוי!


למה עוד?


אין עוד!



בקיצור..היום המשעמם שלי...


בוקר>>שיעמום..


אחרי בוקר>>>אוכל


אחרי בוקר>>>מת'..


אחרי אחרי בוקר>>>הולכים לנוי (מהשיכבה..) לדבר על דבריםXD


צחוקים צחוקים צחוקים..לימודים...צחוקים... חול! XD


ערב>>>מקלחת..ריב....מסן..לישון


גדול הא? לא!


היום...קראתי ביומן שדורית קנתה לי ליום הולדת...והתחלתי לכתוב בו בחודש פבואר..וסיימתי לכתוב בו בדיוק בסוף פבואר..כי לא היה לי כח להמשיך..ואני קוראת את זה....ומתפלאה..כלומר...כמה דברים קרו לי אחרי זה...והתחלתי לנסות לרשום בקצרה על מה שעבר עלי מחודש השלישי ועד היום...והפסקתי מהר מעוד...קרו המון דברים..וגם מה שרשמתי..היה משעמם!! אני לא יכולה לכתוב יומןכניראה...בעצם.. מצחיק, הבלוג בשבילי הוא יומן..אני כותבת בו הכל... (כן, הכל...צריך לקלוט רמזים לפעמים..) ונכון שבהתחלה היה לי קשה לעכדן...והייית מדכנת.....9 פעמים בחודש...גג!


ואז התחיל החופש...ולא הפסקתי לכתוב..ומאז...אני באבוססיה..חייבת לרשום..כי..נכון שחלקכם חושבים שאני חופרת! (כולם..חח) אבל מה שמעניין...אני חופרת..אבל לא כמו "ואז הלכתי להסתובב ביית..ואז ראיתי סרט.." בדרך מעניינת כזו...שאנשים באים וקוראים פה..מתוך ציפיה על משהו שאני אכתוב עליהם....אל תגידו שזה לא נכוןXD


(אגב..הבלוגרים שלא מכירים אוית לא נחשבים!..><)



לפינת הלא קשור>>>>>ברגעים אלו עזרתי לחפש איסיקיו!


-מחר מבחן במת'OO ולא הכי התכוננתי!!!


-הצילוו!!


-החיים יפים^^


-אבל יש רגעים שלא!!


-וזה מה שהופך אותם למעניינים...


-אז מה?!


-אני מדברת על צמי?


-כניראהXD


-אני רוצה לקנות קלפים


-עוד 20 יומים חופש..


-פתאום שמתי לב למשהו שאני אכתוב בפוסט הבא...


-יש לי 10 עמודים בחודש! פחות יומיים..אבל עשר! מה שאומר....שבחודש יש 10 עמודים!


4 תגובות:

  1. היי לפחות זה יותר מעניין מהימים שאני עובר חח
    ואת לא חופרת! לעומת כמה[הרבה] אנשים

    היום היה המבחן! איך היה?

    השבמחק
  2. היי לפחות זה יותר מעניין מהימים שאני עובר חח
    ואת לא חופרת! לעומת כמה[הרבה] אנשים

    היום היה המבחן! איך היה?

    השבמחק
  3. חח..יאנה כן חופרתת..XD
    חח....מעניין מאוד מה כתבת ביומן..XD
    וואי ואינה אני חייבת לספר לך מה קרה היום/אתמול..>

    השבמחק
  4. חח..יאנה כן חופרתת..XD
    חח....מעניין מאוד מה כתבת ביומן..XD
    וואי ואינה אני חייבת לספר לך מה קרה היום/אתמול..>

    השבמחק