יום חמישי, 1 במאי 2008

וככה זה עבר

וכך עובר לו היום, שבכל השנים הייתי בדיכאון, ללא שום סימן של זיכרון, חרטה, מה זה אומר?
אני מתארת לעצמי, שיש הסבר, מדוע, דווקא אתמול הייתי בדיכאון לגבי היום הזה, והיום, אפילו לא הצלחתי להתחבר לזה...
ולי יש את התשובות, וגם מצפון, ביום הכי כואב בשביל כולם אני צוחקת? שני שמחה? אני לא חושבת על מה שקרה..?!
את חשבון הנפש שלי השנה כבר עשיתי, וזה מנקה, לשמחתי, את המצפון(אני יודעת, המון פסיקים לא קשורים..)
לפחות, עשיתי משהו, לפחות ניצלתי הזדמנות, ולשם שינוי עמדי במה שאמרי" אני לא אבתר על הרגע" ובאמת, לא וויתרתי ואני גאה בזה!
אני מתארת, שאתם שואלים, "על מה היא מדברת? " ואיך זה בכלל קשור לעיניין...וויתור וזה..או שאויל אתם מסנים לעשות 1+1... אבל לא תדעו, כי אף אחש לא יודע, ואני חושבת...שגם אני.

אז, איך עבר עלי היום עם יותר פרוט? טוב, אתכם זה בטח לא מעניין...
בוקר>>>אני שונאת לאחר! למזלי לא איחרנו!
בבית ספר>>>טוב..היה נחמד..בשל"ח סתם עבודה..וצרפתית דיבורים...והפסקה^^
מדעים>>>בהתחלה היתה צפירה וקמנו אוחרי שניה זה נעלם..XD זה היה סתם משהו מבחוץ..חח ואז בצפירה עצמה... טוב..כל המחשבות..
הפסקה>>>>טוב יצאתי עם גלית ופגשנו כהרגלנו אנשים..(למרות שחלקם החליטו להשאר בכיתה..)
ולא שחכתי את היום הולדת של עומר!
ושוב פעם מצאתי את עצמי בעליונה... (חטיבה עליונה..)
מדעים2>>>עבודות משעממות...שדר לא אהבה..XD
הביתה>>>סוף סוף!!!
התכנאי הגיע...והוא רוסי מפחד...
והוא גם בוגר דה שליטOO
מאוחר יותר>>>הולכים לשני^^ והיה כיף

לפינת הלא קשור>>>>כי קרה נס!! אני אוכלת עכשיו טוסט...עם גבינה=O
-אבא מגיע היום...
-מסתבר שביום העצמאות אנחנו עושים על האש^^
-אני תוהה איך התוכנית של דורית תעבוד...
-סיימתי את יומני הסנסיכה...
-עוד מעט מיצב בלשוןOO
-ברקע וונילה סקאי...
-מזל טוב לעומר^^
-איבדתי את הצמיד שלי אתמל בוויקס=O זה עצוב...
עד לפעם הבאה
ביי ביי

4 תגובות:

  1. חחח כן, ותארי לך שהייתי מכורה לשוקולד!
    זה היה הכי קשה בשבילי, לוותר על השוקולד, אבל כשאת רואה שאת לא יורדת לשום מקום למרות שאת לא אוכלת כמעט כלום זה מדכא את הרצון שלך אפילו לאכול מלפפון :/

    השבמחק
  2. חחח כן, ותארי לך שהייתי מכורה לשוקולד!
    זה היה הכי קשה בשבילי, לוותר על השוקולד, אבל כשאת רואה שאת לא יורדת לשום מקום למרות שאת לא אוכלת כמעט כלום זה מדכא את הרצון שלך אפילו לאכול מלפפון :/

    השבמחק
  3. אהה וראיתי בצד שאת אוהבת כל מיני משפטים כאלה וזה אז יש לי המון משפטי אהבה וכאלה דווקא ממש יפים :) שמרי על קשר.

    השבמחק
  4. אהה וראיתי בצד שאת אוהבת כל מיני משפטים כאלה וזה אז יש לי המון משפטי אהבה וכאלה דווקא ממש יפים :) שמרי על קשר.

    השבמחק