יום שישי, 23 במאי 2008

יום אחרי

זה היום שישי הכי מוזר בחיי...OO


שהתחיל ממלחמה על השליטחה בחדר! אני נגד החרקים! ובכל קרה לפנות בוקר! ואז הרגתי אותם^^ אבל הלכתי לישון בחמש-_-


ואז באיזה 10 יצאתי לי החוצה על האופניים^^


וחזרתי...ונקיתי ת'חדר מכלל המקקים


והחוצה^^


כן...יצאתי לי החוצה..לבד..בארבע וחצי...ופשוט..נהנתי^^ היה שם ציוצי ציפורים מממשש יפה^ וכמעט אף אחד לא היה...והיה שמש^^ זה היה מש יפה^^


מאוחר יותר...הבנתי שאנשים הם תמימים^^
ואיזה איש אחד אמר לבן שלו..."כשהנדנדה למעלה היא נעה לאט, אבל כשהיא למטה היא נעה מהר." איזה משפט יפה זה^^(אם לוקחים אותו מבחינה פלוסופית כמובן...)


קיצר...מאוחר יותר דריה הגיעה ודיברנו על כל מיני דברים מצחקים..חח


ואמ...אולי יש מחר טורנירOO הלוואי^^ חח


והביתהה


לפינת הלא קשור>>>>>אני לא בטוחה בזה..אבל היום בשתיים וחצי בטעות התקשרתי לגל...ואז הוא החזיר צלצולOO (יענו אחרי שניה..)


-האם זה אומר שגל הוא ה"חבר" הכי טוב, זה שאפשר להתקשר עליו בשלוש לפנות בוקר? שאלה טובה..^^


מילה התקשרה אלי בשלוש לפנות בוקר! ואני עניתי...(זה קרה באמצע המלחמה..) אני חברה טובה! חח


-הוא התמזמז עם הפלאפוןOO XD


-מחר שבת^^ חח


-רשימה שחורה/סודית/דולקת וסטוצית....כמה קשה להכניס את כולם...חח


-סקילט טובים...אבל חרשתי עליהם..והם משעים אותי כבר!


עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות:

  1. חח...שמחה שנהנת....וגם חח...המלחמה עם המקקים...הרגת אותי
    אגב מי התמזמז עם הפאלפון שלו?......יענו מי המטומטם שיעשה את זה..ומיפה את יודעת?........יענו את טוענת שאני התמזמתי עם מים..-_-

    השבמחק
  2. חח...שמחה שנהנת....וגם חח...המלחמה עם המקקים...הרגת אותי
    אגב מי התמזמז עם הפאלפון שלו?......יענו מי המטומטם שיעשה את זה..ומיפה את יודעת?........יענו את טוענת שאני התמזמתי עם מים..-_-

    השבמחק