יום ראשון, 25 במאי 2008

משפט חרוש..אבל נכון^^

איזה משפט...חרוש.....יוצא מכל החורים...ובכל זאת...נכון בצורה מטורפת..?


חיוך-קן עקום שמיישר הכל...


בזמן האחרון אני שומעת את זה יותר...והייתי חייבת לכתוב על זה משהו...


כי מצאתי את עצמי..פתאום..מחייכת..ומחזירים לי חיוך... וזהה...מחמם את הלב... חוץ מזה..אם רק הכרתם משהו ויחכתם עליו והוא החזיר...יום אחרי זה תוכלו לגשת עליו ולהגיד לו ""היי..אתה לא זה שחייכתי עליו?" איזה נחמד זהXD



אני לא אופטימית...אני רק מסתכלת על מצבים בצורה הפוכה...וזה לא אשמתי שיש יותר מידי מצבים רעים בחיים..!



איזה יום....מענייןOO


בוקר>>>חלום על חולצות..דר..חזיות ב-15 שקל.XD


דורית..מאחרת!!!  החה ..היא קמה מאוחררר!!


מת'>>>> משעמםםם


הפסקה>>>>נחמד..XD


מת'2>>>>כתבתי על השולחן "השולחן מקושקש" ופתאום מילה אומרת לי שלא...XD עכשיו..מה מוזר..? פעם קודמת הוא היה נקי..ופתאום שמתי לב שכ-ל שולחן נקי...חוץ מזה שמאחורי...היה עליו כתם כחול....אז שאלתי את אורון אם הוא עשו את הכתם הכחול עכשיו בשיעור...והוא הסתכל עלי במבט של.."כן אבל אני לא מודה מהר..." ואז שאל למה...ועניתי "כי כל השולחנות בכיתה נקיים..XD" ואז הוא התחיל מהר לנקות את זה...XD


ג"ג>>>>אנחנו כיתה של מוגלבים-_-


אנגלית>>>>אין כל כך..יש מורה מחליפה לשעה שדיברה איתנו על פרויקט נתינה שיש ב-ט'..נישמע נחמד...


אנגלית2>>>>>משעמםםםםםם


הביתה>>אין ספורט!


כל הדרך התעפקתי לא לצחוק מהמצב...XD


אמ..ושוב..כהרגלנו..אני דריה ודניאל עצרנו מתחת לבית שלי..ודיברנו..ודיברנו..וחרשנו על אסוציאציות..XD


ממש אבל ממש לא נעים לי מהשקר... כלומר...זה ממש לא הוגן! ויש לי מצפון!!!!



מחר אני מנקה את בית ספר! אני לא לומדת בכלל אבל אני כן נשארת שעה נוספת...>< ויש לי מבחןOO שלא ממש למדתי..><



לפינת הלא קשור>>>>גל לא שחך ממניXD


-אני אל שונאת את סטסOO זה הוא שלדעתי שונא אותיOO אם כבר...


-אני עדיין עודמת על מה שאמרתי בפוסט הקודם....על הכל..XD


-צטערת רינה..מה שלא ידוע..עדיף שלא נדע..XD


-יש לי כתמים לבנים על היד....OO


-טל חזר לבלוג! XD


-החיים מלאי הפתעום והזדמנויות..למה אף אחד לא עושה עם זה משהו?!


עד לפעם הבאה


ביי ביי


6 תגובות:

  1. וואו......איזה יום היה לך חח...
    תגידי למה נראה לך שסטסטיק שונא אותך?
    ומה הקשר שגל לא שכח אותך?......מתי הוא בכלל שכח אותטך?...........חח

    השבמחק
  2. וואו......איזה יום היה לך חח...
    תגידי למה נראה לך שסטסטיק שונא אותך?
    ומה הקשר שגל לא שכח אותך?......מתי הוא בכלל שכח אותטך?...........חח

    השבמחק
  3. כי שלו חשב ככהOO
    כי בקושי אני וגל דברנו במן האחרוןXD

    השבמחק
  4. כי שלו חשב ככהOO
    כי בקושי אני וגל דברנו במן האחרוןXD

    השבמחק
  5. אה......הבנתי.....אבל שלו בלי קשר..חחח...=]
    וואי בא לי לצאת החוצה ואני צריכה ללכת למורה פרטי..=[...
    וגם אינ לא מאמינה...יענו הוא בוקשי כיר אותי וגם מאוהב בי....אוףףףףףףףףףףףףףף

    השבמחק
  6. אה......הבנתי.....אבל שלו בלי קשר..חחח...=]
    וואי בא לי לצאת החוצה ואני צריכה ללכת למורה פרטי..=[...
    וגם אינ לא מאמינה...יענו הוא בוקשי כיר אותי וגם מאוהב בי....אוףףףףףףףףףףףףףף

    השבמחק