יום רביעי, 28 במאי 2008

מ-ש-ע-מ-ם

יום..? משעמםOO מוזרOOO 


בבית ספר>>>משעמםOO וניראה לי שדור חושב שאני שונאת אותוXD


וקיבלתי 82 בספרותOO


ואמ..משהו עמניין נוסף...? לא!


איןן


בעצם..מצאתי ספר נחמד לקרא...


אחרי בית ספר>>>ללמוד למיצב...לקרא..החוצה עם דורית... ללמוד ועוד מעט לקרא..


יום מעניין, הא?


פז התקשרה אליOO ולא זהיתי את הקול שלה בהתחלהOO והוא עוד היה מוכר ליOO


וראיתי שעת שיא היום...זה גדולXD



לפינת הלא קשור>>>>"הלכתי על המזל" תמשיכו לבוא אלי ולהגיד לי משפט זה..


-אני בדילמה...לשלוח בודעה..או לא לשלוח...?


-היום..שפתיים..ניראה נחמד מהרגיל...למרות שכמו תמיד..טעם המכנסיים שלו שואף לאפס... צריך לעשות משהו בזה...


-ולא אני לא דלוקה עליו! ואני לא חושבת שהוא חמוד.(הסתכלתם עליו?!) למרות שהשפתיים שלו..ממש...גררר XD


-בזמן האחרון השעון שלי מראה מספרים הפוכים כל הזמןOO מצד אחד אני לא הכי מאמינה...ומצד שני....שונאים אותי=O


-מחר אני נוסעת לבילו כניראה....


עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות:

  1. חחח הייי "גרררר" זה שליי!!!! P:
    סתם סתם =]
    בלוג נחמד

    השבמחק
  2. חחח הייי "גרררר" זה שליי!!!! P:
    סתם סתם =]
    בלוג נחמד

    השבמחק