יום שלישי, 13 במאי 2008

איך עבר עלי היום?

אזז..היוםם


(כן..ללא שום פתיחה דיכאונית או שמחה..)


בוקר>>טוב באתי לבית ספר..וכן הייתי בשעה הראשונה...


ולא כי אני -פחדנית..או "חננה: אלא רק כי יש לי מצפון ואין מה לעשות בחיים...


אז בספרות היה משעמם...


ובנת"ך היה כיף..חח שיחקנו את משחק הניחושים של הפנטומימה..חח נחשתי כמה דברים..^^


מ'ת>>>>משעמם!!


הפסקה>>>>לקחתי לי את האומץ והחלטתי לצאת החוצה! לבד!!! ויצאתי..^^ ולשם שינוי לא עשיתי סיבובים ונשארתי במקום!(כי סיבובים זה יכול ממש עלצבן יותר מידי... )


מת'2>>>משעמם+


ג"ג>>>אין..וסתם עוד דיבורים ועד מת'...


צרפתית>>>>>סתם חזרה..=/


חקר>>>>משעמם...


הביתה>>>סוף סוף!!!


לאט לאט אני מוצאת שאחת מהאפשרויות של התקופה הבאה נעלמות וחוזרות...


קשה להחליט...אבל בסופו של דבר אני אמצא את הפתרון הנכון^^


וגם אם לא..לא נורא יש עוד המון תקופות, לא ככה?


דרך אגב...


אם כבר משהו בסיגנון טוב...מצטערת על המגעילות שבי ביומיים שלושה האחרונים... 


יום יבוא, וכשהפזל יהיה גמור... משהו יתלה אותו על הקיר.... וזה יהיה במוזאון ענקי.. בישראל.. ויבוא איש..שיגנוב את התמונה... ופתאום הוא יתחיל להבין דברים...והוא יהפוך לטוב..ובבית המשפט..כשיתפסו אותו...הוא יזוכה...כי מסתבר שאותו היום..הוא עזר לכל בן אדם..והגניבה היתה ממתח...  ובאותו היום...הוא יצא מבית המשפט...יעמוד על המדרגות..יסתכל על המשיים הבהירים...ויחייך=]


לפינת הלא קשור>>>כי דורית הסתפרה וזה יפה!!


-לאט לאט עוברים הימים^^ ועוד מאט יום שבת יגיע..והיום האחרון...משם..זה עולה על הרכבת לתחנה אחרת..מובן שבדרך תיהיה עצירה קלה לכל מקרה... כי יותר מידי רומזים לי..=/


-נאבדד לי הקבל של המחשב...


-למי אני יכלה להתקשר בשלוש לפנות בוקר?


-אני צריכה לראות את הסרט הזה..OO


-מחמם את הלב..ללכת בבית ספר..או באמצע השיעור...להסתכל מסביב ולתפוס מבט של משהו..ולחיך...ואז..לקבל חיוך חזרה..=)


-כל מה שהיה רשום בפוסטים הקודמים עדיין נכון...ובכל זאת..אני לא מתכוונת להיות עצובה בגלל זה..^^


בכל זאת..זו אני..ואני ללא חיוך.. יותר מ24 שעות זה קשה... אולי יום אחד אני אסביר למה=/ אולי..


עד לפעם הבאה


ביי ביי

תגובה 1: