יום שני, 12 במאי 2008

רמזים ודברים אחרים שאנשים לא מבינים

אנשים לא מבינים את הרמז הכי פשוט!


אני אחת שלא מאמינה באסטרולוגיה וכל העיניין...אבל החלטתי השבוע לעשות נוסי ולבדוק עם זה נכון...


בינתיים רשום לי לא לשמור סודות בבטן... להוציא הכל החוצה בלי פחד...ובקצב הזה..אני לא עומדת לרמוז דברים...


אני שונאת שמחשיבים אותי יותר מידי לילדה הטובה... אני שונאת ששוכחים שגם לי יש צד רע... והכי אני שונאת.. חוצפה!


מה שאנשים רואים מהעיניים שלכם, לא תמיד נכון לגבי העיניים שלי...


כי מה שאני רואה..ככה אני מרגישה... וזה שאתם לא מאמינים לי..זה לא בעיה שלי, אני לא בקשתי שמשהוא יאמין למה שאני אומרת..ובמיוחד שמשהו יתחיל להסביר לי שזה לא נכון, רק אמרתי את מה שאתם מפחדים לראות!


זה מעצבן!


כשהיינו ילדים, אפשר היה להגיד הכל בפרצוף, לא פחדנו מהתגובה, ותמיד אחרי יום יומיים השלמנו...


למה היום אנחנו פוחדים? למה? וממה?


אומרים לי, שאני יודעת לעודד, איזה יופי? ממש לא!


לא פעם שמעתי, שיש מאט שמקשיבים... מאט שאכפת להם.


וזה חבל שזה מאט...


אני מרגישה שאף אחד לא רוצה להקשיב לי...למה?


כי כשאני מקשיבה למשהו, אני לא מקבלת את אותה ההקשבה, את אותו ה"צומי" שאני מצפה לו...


והכי פטתי..? שאני מוצאת את עצמי, בלילות... ומנסה..להקשיב לעצמי..לעודד את עצמי..לתת עצות לעצמי...


חוץ ממני, אף אחד לא עושה את זה...


ואם כבר יש משהו אחד לפחות..אולי אפילו שניים שכן..


זה קורה לעיתים רחוקות, ברגעים שלא תמיד צריך אותם כבר... וכשכן...קשה להשיג אותם...כי האחד גר רחוק ולא מתקשר..והשני מלא בבעיות משלו וגם ככה קשה לו להקשיב...


ואז פתאום אני מוצאת את עצמי, מבקשת באופן בוטא "צומי" כי בעצם... ואז מסתכלים עלי..חושבים שהתדרדרתי..חושבים שהשתנתי והגעתי למצב נוראי שכזה...


אני ראוה כבר בראש את העתיד..."זה לא נכון!" אבל זה כן...ואם אותו אחד שאני מדברת עליו קורא פה, שלא יחשוב עלי רעות..


אני גם רואה את עיניין ה"בל אני כן מקשיבה לך" ומתי בדיוק? כשלא צריך..? ומה את כבר עושה..? מקשיבה ו אני לא מצפה רק להקשה..גם אולי לעידוד או עצה..או סתם חיוך!.. ולא, עם מילה קוראת פה.. אז לא מדובר עליך, לא מדובר רק עליך...


כולם מחליטים ללבוש מסכות, עד שיום יבוא והן ידבקו להן לפרצוף..וכדי להסיר אותן יהיה כואב!



אני לא מאמינה...שממבלוג שמח ...הגעתי למצב דיכאוני מעורער..


אבל שוב...זו היא רכבת ההרים... פעם למעלה פעם למטה..בומהירות שאין כמוהה...



היוום בבית ספר>>>> במבחן הלך לי בסדר..ותודה לאיליה שהביא לי תנ"ך^^


במדעים...כרגיל..אין הרבה חדש...


בלשון עוד חזרה... ובהיסטוריה עוד שיעור...


ואנגלית אין כי שרי לא הגיעה כמובן..וגם מחר היא לא באה..ובמקום זה יש לנו ספרות ותנ"ך..רוב הכיתה מתחננת להבריז...אני לא..אני רוצה להשאיר לעצמי מצפון נקי... חוץ מזה אין יל מה לעשות בבית בבוקר...


ובכלל..אני בטוחה שרוב הכיתה תשתפן...או תשקח...


אחרי ביחת ספר הלכתי לרכב על אופניים^^ אחרי המון זמן..והיה ממש נחמד^^ פגשתי את שני(חברה של דורית..) ונסיתי ללמד אותה..הלך דיי בסדר..כמעט הצליחה^^...


לפינת הלא קשור>>>>יואבצ'יק החושניXD אוי גדול...חח


-זה מעלה לי זכרונות..חח


-יש לי מבן נורמאלייי^^ סוף סוף!!


-אבא שלי קילקל את המחשב השני..אבל זה כמו ווירוס..הוא לא תוקף ישר...ואני נדפקתי ויצא שאני ההייתי אחריו על המחשב..והוא לא עבדOO וכשאני הייתי עליו לא היה שום דבר שונה... אמא שלי אמרה לי שאבא שלי כל הזמן מחבה את המשחב לא טוב... זה בטח הסיבה..


עד לפעם הבאה


ביי ביי

12 תגובות:

  1. השגיאות כתיב שלך זה משהו מזעזע.
    גאדאמט את בכיתה ח’ תלמדי לכתוב !!!!
    יא מוגבלת! S:

    השבמחק
  2. השגיאות כתיב שלך זה משהו מזעזע.
    גאדאמט את בכיתה ח’ תלמדי לכתוב !!!!
    יא מוגבלת! S:

    השבמחק
  3. תתגבי!
    אף אחד לא מכריח אותך לקרא פה!
    חוץ מזה... הרוב זה שגיאות מקלדת..(כן כן..גם אם רשוום היה אימא זה בשבילי נחשב למקלדת! כי רק על מקלדת יש לי שיגאות כאלו..)

    השבמחק
  4. תתגבי!
    אף אחד לא מכריח אותך לקרא פה!
    חוץ מזה... הרוב זה שגיאות מקלדת..(כן כן..גם אם רשוום היה אימא זה בשבילי נחשב למקלדת! כי רק על מקלדת יש לי שיגאות כאלו..)

    השבמחק
  5. אז תתקני את השגיאות מקלדת שלך, את תמיד תצטרכי
    את המחשב לאיזה עבודה או משהו, אסור שיהיו שגיאות כאלו.

    השבמחק
  6. אז תתקני את השגיאות מקלדת שלך, את תמיד תצטרכי
    את המחשב לאיזה עבודה או משהו, אסור שיהיו שגיאות כאלו.

    השבמחק
  7. ברור שבעבודות אין לי... כי אני עושה לעצמי הגאה..ואני שמה לב יותר למה שאני כותבת...אבל באינטרנט זה לא ממש חשוב לי...

    השבמחק
  8. ברור שבעבודות אין לי... כי אני עושה לעצמי הגאה..ואני שמה לב יותר למה שאני כותבת...אבל באינטרנט זה לא ממש חשוב לי...

    השבמחק
  9. אבל זה צריךך להיות חשוב לפחות בשבילך.
    גם אם זה אינטרנט וגם אם זה לא

    השבמחק
  10. אבל זה צריךך להיות חשוב לפחות בשבילך.
    גם אם זה אינטרנט וגם אם זה לא

    השבמחק
  11. ברור..אבל..בכל זאת..אני עדיין מצליחה לקרא את זה.. וזה הכי חשוב..שאפשר להבין.... אולי, יום אחד..בפוסט האחרון...חח

    השבמחק
  12. ברור..אבל..בכל זאת..אני עדיין מצליחה לקרא את זה.. וזה הכי חשוב..שאפשר להבין.... אולי, יום אחד..בפוסט האחרון...חח

    השבמחק