יום רביעי, 21 במאי 2008

הפתעה! חח

כשהחיים מלאים הפתעות, ואף אחד לא מאמין...בואו אני אביא דוגמא..


אתמול..כשבאתי לעדכן בבלוג והכל סבבה..פתאום האינטרנט לא פעל..כי סבתא שלי מעדה בגלל קבל...והוא התנתק...ואז היא גם הוציאה אותו מהחשמל.. והכל בשביל להדליק מאווררר מסכן... ומי היה מאמין...שלפני שתי דקות האינטרנט יחזור לעפולה בזכות..??? אני^^ או לייתר דיוק... החבר המאגניב של אבא שלי שאמר ללחוץ טיפה יותר חזק על הכבל..(מה שעשיתי תמיד פשוט חלש..><)


אני דיי מדוכאת בגלל זה..כי זה כבר יום שני בחודש שאני לא מעדכנת...


ואני חייבת להודות...להכנס למחשב שאין אינטרנט זה יכול להיות בסדר עם יש לפחות משחקים או דברים לחקור..אבל אל כשרק לפני כמה שבועות המחשב פורמט!! כי הכל..ריק!



בקיצור..מה כבר קרה אתמול שהייתי חייבת לעדכן..? כלום^^ למזלי^^ או לצערי?


למרות שהיה את החלום המעוד מצחיקקXD 



והיוםם


אמממ..בבוקר..קמים מחלום..מענייןOO


בבית ספר^^


טוב..אין ספרות בגלל הפעילות...והיה מצחיק..XD


במוזיקה המון הרצאות...משעממות  


ואזז..צרפתית...משעמם^^ ואממ.. איןן ספורט^^ משום מהOO


והפסקההה


והינה עוברים להם הימים הנוספים שמיום ליום אני מגלה כמה אנשים צבועים יש...וכמה מהם גם לא רוצים להיות בחברת אלה שבאמת הכפת להם... מה שמזכיר לי משפט עצוב אבל נכון..


השנאה באה מאהבה כואבת... תמיד^^ למרות שקשה לי עדיין להסביר את זה נגיד...בשואה.. אבל אפשר בכל זאת... רק...קשה><



אז הקדימו את תנ"ך^^


ובזכות דריה סימונה עשתה לנו שעת דעת..ולמה יש את עינין הלהתגייר והאמונה...וכמה שהיהדות נותנת לאנשים להכנס..רק שהם פשוט צריכים כרטיס כניסה....


מה שהיה מעניין...שכל הזמן שהיא דברה..היא בטרה את עצמה ממשפט למשפט...=/



והבייתה^^


חם..מצחיק..ומייגע...


מאוחר יותר לדר... לעשות את העבודה^^ ולחרוש על סקילט והופעות..חח


לפינת הלא קשור>>>מצחיק,  ככל שהבלוג  הוא שממתתי יותר...דווקא אז, יש לי מה לכתוב כדי שאחרים יקראו...


-היום עברתי על כל מיני סיפורים שקראתי... והיה את  ההכי מוצלח שלי...."התהלכתי לי ברחוב" ואני לא אשקח כמה שמילה אהבה את הסוף ותענה שהמשפט האחרון יפה...נסיתי להבין את המשפט שאני בעצמי כתבתי, כשאז באות האחרונה שהקלדתי בו..ידעתי מה משמעותו, ועכשיו אני קוראת...ולא מבינה כלום..מה הוא מנסה להגיד...


אז..כדי לדעת לפחות, או לבדוק דעות של אחרים..מה אתם חושבים על המשפט הזה...:


"אבל לא דמיינתי את זה אלה חלמתי  מצחיק כי גם בחלום חלמתי חיזיון רק שזה לא.. זה היה חלום נפלא... "


מצחיק, עד עכשיו אני לא מבינה אותו...


-יוו מחר ל"ג בעומר..מה שמזכיר לי את כיתה ה'^^


-בדרך לדר...אם אני לא עיוורת..ראיתי את קובי,רן וניר מהשכבה..OO זה היה מתרידדOO


-אני תוהה, אם לאבא שלי באמת יש שעות נוסופות בעבודה, או שיש לו משהיא... =/


מענין איך אמא שלי נופלת למלקודות כאלה שוב..?


-למה אנשים לא לומדים מטעויות..? למה אנשים סובלים כשיש להם אפשרות ברורה לא לסבול....? כדי לעשות לארחים טוב...? ואם זה לא עושה..? לדעתי..זה לא בסדר, ומי שאומר שכן, שיקום וינסה להביא לי דוגמא מספיק טובה..לסבל של אנשים בשביל אחרים, שגם לארחים זה סבל?


עד לפעם הבאה


ביי ביי


2 תגובות:

  1. חח.....מחר ל"ג בעומר=]....יאי=]]]]]]]
    ואיזה כיף לך שהלכת הבייתה מוקדם ואני הייית צריכה לחכות שתעיים לאנגלית...אוף..חרא..
    טוב לילה טוב

    השבמחק
  2. חח.....מחר ל"ג בעומר=]....יאי=]]]]]]]
    ואיזה כיף לך שהלכת הבייתה מוקדם ואני הייית צריכה לחכות שתעיים לאנגלית...אוף..חרא..
    טוב לילה טוב

    השבמחק