יום שישי, 30 במאי 2008

אמ...זה מושך צומת לב...כי לא אכפת לי יותר מידי..סתם רעיון לכותרת

שונאת רכבת הרים בחיים!


זה מעצבן...והעיניין...שאם לא היה..זה היה משעמםםם


מעצבן לא.?


טוב אז לי יש מצב רוח שכזה..וזה...מציק! פעם הוא למעלה ושניה אחרי זה למטה...


והכי מצחיק...שאני רואה אנשים מתנהגים...בדיוק כמו שאני מתנהגת...ואני יודעת איך לשחק את המשחק הפוך על הפוך..(לא הבנתם..אבל אל חושב..) פשוט...מעניין..^^



אני עכשיו...שמחה!


=]=]=]


אבא שלי סוף סוף אצלנוOO


ואממ... איזה יום...מטורף!!!


בבוקר>>>>מטורף!! XD  סתם...אמ...חלום..מוזר..הורים מוזרים... ודמיינתי שמשהיא צורחת ממש גבוהה...ורק הכלבים שומעים אותה..ואפשר לשמוע אותה חלש...ואז..פתאום הבנתי שבאמת יש צליל חלש וגבוההOO (מעניין אתכם הא?..XD)



החיים בבית ספר מפתעיםOO אבל..מצחיקיםXD


זה כיף כשהחיים לצידך, לא?


מת'>>>דף מעניין שנסיתי לשלוח לדריה בשיעור....בסוף הצלחתי!


מת'2>>>>>>משעמםםםם^^


הפסקה>>>>מצחיקXD "את לא ****** אמיתי! מילה בואי!" "*** בוא לכאן!" אוי...גדולXDXDXD


אזרחות>>>>קילתי 83 הפעםOO ואוריין זרק לי את המבחן..החזיר לי אותו..ושוב זרק..ופספסOO XD


הפסקה>>>>>יאי! שמחה מעוד מעוד^^^


ואני לא דומה לו! איזה שטות!


ואמ...ניראה לי שמשהו עובר על דר....גם אם היא אומרת שלא...אבל זה מציק כזה....


חינוך>>>>מה אני אעשה בגיל 30..? אהיה מנקת רחובות! עם תואר שני במשפטים! ועוד כמה.... בעלת חבר שלוש שנים שעומד להציע לי נישואים!


הביתה>>>>מה שאירנה ודריה עושות ביחד...ברררררר


לדריה>>>כן הלכתי לדריה..שמחה מאושר... וגאה בעצמי!


ואזזז הביתה>רעבה...ומוזרהOO


ואז...לאילOO>>>>סוג של טורניר....אבל לשעה?


היה מצחיק עם חושבים על זה...וטיפה יותר נחמד... חבל שאני בין היחידים שחושבים ככה...


לשקולניק>>>>>המצאתי משפט גאוני בפוקסOO


"אני מלמדת טריקים, אבל אתם משחקים את המשחק" מה שאומר..שהכח ביידים שלכם..וגם ההחלטות..אני רק נותנת כלי נשק....


חכם..לא?


לפינת הלא קשור>>>>>היומן שאני קוראת..סבבה...


-מזמן לא רשמית סבבה..OO


-יש מפגש פורום בשבועות..=/


-אני צריכה ללכת למשרד העבודה ולמצא עבודה! XD


-כואבת לי הבטןןן


-אני עייפה...


-אני מחר חורשת על מת'!


-מחרותיים יש מיי"צב במת'=O


-ואז יש בצרפתית ובשל"ח..ו....חופששששXD


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה