יום שבת, 10 במאי 2008

אמ..אין לי כותרתOO

וואי...


הנה מגיעה לה תקופת מעבר.


במילים אחרות, בימים אלו אני בונה לעצמי את העתיד הקרוב.


מעניין איך הוא יעבור?



יאוו..אתמול היה, לדעתי, כיף^^


בהתחלה


טוב יצאתי החוצה עם דורית ושני...ואמ..היה גם גלעד..חח


ועד שהחלתנו ללכת לבית ספר ההוא(שחכתי מה שמו><) אף אחד לא היה שם!


אז החרכתי אותם להשאר איתי עד שמונה...


כי בשמונה כולם נפגשים...


והם באמת נשארו...ואז כשאלון הגיעה הם השאירו אותי לבד=O


אבל לא נורא..לפחות שתי שניות אחרי גלית וספיר הגיעו..ואז כל השאר^^


והתחלנו ללכת ליאיר!


אצל יאיר>>>טוב אפשר לראות שכולם רצו את הממתקים..חח


ואמ..היה מוזר בהתחלהOO מעוד מוזרOO


מאוחר יותר החלתנו לשחק בכל מיני דברים...  נסינו אמת או חובה...אבל כרגיל, לא הלך לנו כל כך..חח


בסופו של דבר סתם היינו במיני קבוצות...


ואני לקחתי יוזמה להכין את משחק המשימות! (כותבים על המון פתקים משימות..וכל אחד מוציא פתק ועושה משימה..)


בקושי היו לי רעיונותOO אבל בסוף מצאתי^^


והיה מצחיקXD לראות את כולם סובלים! XD במיוחד את דור והמשקה המעוד...חומוסי שלוXD (למרות שהוא תען שזה בסדרOO)


ואז כמובן, נגמרו המשימות...אז הכנתי סבב נוסף^^ אני תוהה אם איל שונא אותי>< למרות שהזהרתי אותוOO


וגם אז זה היה נחמד...דיי חרשנו עליו..


מאוחר יותר, כשלא היו עוד משימות...שיחנקו...מה שיחקנו?OO


אהה.. נשיקה סטירה..XD (כן כ..המשחק הזה שמשחקים בכיתה ה' ו-ו'...) חרשנו עליו המוןXD לייתר דיוק....חרשנו על הכל..חח


ואמ..לתת סטירות זה כיףXD


מאוחר יותר...אחרי שחרשנו... היה..אסוציאציות...ואזזז..


עיירה! XD פעם ראשונה שלי ששיחקתי בזהOO וגם הבנתי איך..חח וגם עליו חרשנו המוןXD


חרשנו על הכל בקיצור...


באיזשהו שלב חלק נרדמו חלק נשארו ערים..(בחמשXD)


והיה מוזרOO ואמ..מוזר^^ חח


אמ..פחות או יותר בשבע קמנו...מה שלדעתי נסOO לא צפיתי שבשבע אנשים יקומו...(דרך אגב..לא ישנתי! כרגיל..ואני לא היחידה^^)


בוקר>>>הביתה>>>עייפה..ורוצה לישון...


בבית>>>חזרתי הביתה...והלכתי לנמנם לי לשעה..חח (דרך אגב..דורית>>>אני לא ישנתי כשהתקשרת^^)


וכל היום רציתי לישוןןן


ולאכול?


וגם לישוןן


ועכשיו? שמעתי רק מוזיקה בחדר..לבד..בחושךOO ומשום מה זה האיר אותיOO אז אני לא עייפה=O



לפינת הלא קשור>>>>כי 4 שעות של מת' זה נורא!


-מחר בדיקות דם..-_- טוףף...פחות זמן שינה...


-יש לי פיינט שופ..שוב^^


-מעניין איך יהיה מחר בבית ספרOO


-בא לישון


-מצטערת על החפירה...זה אתם שרוצים לקרא...


-שמתי לב שכל פעם שאני חוזרת ממסיבה..השאלה הראשונה ששואלים אותי זה מה היה לאכול..?OO


-מיום ליום אני מגלה כמה שהדברים הכי מעצבנים קשים וכואבים..יכולים לגרום לך לחיך!


עד לפעם הבאה


ביי ביי

10 תגובות:

  1. חח...שמחה שנהנת=]....וואי בסוף הלכנו לראות "מה קרה בווגס".....זה היה ממש יפה=]..קומדיה רומנטית אני יספר לך בהזדמנות=]
    ובהצלהח מחר עם בדיקת הדם....שונאת בדיקות דםם ומפחדת מהם

    השבמחק
  2. חח...שמחה שנהנת=]....וואי בסוף הלכנו לראות "מה קרה בווגס".....זה היה ממש יפה=]..קומדיה רומנטית אני יספר לך בהזדמנות=]
    ובהצלהח מחר עם בדיקת הדם....שונאת בדיקות דםם ומפחדת מהם

    השבמחק
  3. למה אתת חושבת שזה מעעענין מיש’ו!?!
    י’חופרת!!!!:-x

    השבמחק
  4. למה אתת חושבת שזה מעעענין מיש’ו!?!
    י’חופרת!!!!:-x

    השבמחק
  5. תתגבר/י^^
    עובדה שיש לי קוראים קבועים משום מה..^^
    P=

    השבמחק
  6. תתגבר/י^^
    עובדה שיש לי קוראים קבועים משום מה..^^
    P=

    השבמחק
  7. אמילי המייללת.11 במאי 2008 בשעה 12:02

    דווקא לא היה כזה כיף.
    בהצלחה בעתיד הקורב וזה. לכי להתמזמז.
    מה הקטע של התגובה ההיא? אם זה לא מעניין למה אתה קורא?XDD

    השבמחק
  8. אמילי המייללת.11 במאי 2008 בשעה 12:02

    דווקא לא היה כזה כיף.
    בהצלחה בעתיד הקורב וזה. לכי להתמזמז.
    מה הקטע של התגובה ההיא? אם זה לא מעניין למה אתה קורא?XDD

    השבמחק
  9. זה שיש אנשים שלא רוצים להסתכל על הצד החיובי לא אומר שהיה רע..
    וחוץ מזה..
    =O
    ממתי את נכנסת לבלוגים..?! ועוד מגיבה?!
    או שהיה לך מעוד מעוד מעוד משעמםOO

    השבמחק
  10. זה שיש אנשים שלא רוצים להסתכל על הצד החיובי לא אומר שהיה רע..
    וחוץ מזה..
    =O
    ממתי את נכנסת לבלוגים..?! ועוד מגיבה?!
    או שהיה לך מעוד מעוד מעוד משעמםOO

    השבמחק