יום שבת, 24 במאי 2008

היום שהיה לי

יו, איזה יום....מיניXD


אמממ...הכל התחיל...


אחרי שאתמול בערב הרגתי 5 יטושים! וסוף סוף!! ישנתי בשקט!


ואז בבוקר...ראיתי אחד מטעופף...XD אבל נתתי לו לחיות..חח


ומ7:30 עד 9 פשוט הייתי במיטה וחשבתי...ה-מ-ו-ן דברים מצחיקים..XD (דריה...אהמ אהמ)


מאוחר יותר>>>קראתי שוב את מאלף הדרקונים..XD זה מצחיק כל פעם מחדשXD


ועוד פעם חשבתי על דברים..XD


ואזזזזזזזז


לאיל בחמש! אז בארבע נפגשתי עם דריה ודיברנו ודיברנו ודיברנו!


והגיע הזמן ללכת..אבלל לאאא..אנשים מפחדים-_-


בסוף גררתי אותה! (טוב התחלתי ללכת לבד.והיא לא רוצה להשאר לבד..)


והיה מצחיק..ונחמד..ושקט מהרגיל! =ם XD


ואז דריה הלכה ונישארתי הבית היחידה..OO זה היה מפחידOO הרגשתי..לא קשורה בכלל!! במיוחד בעיניין השרוכים..XD


בסוף לקחתי מיואב את האורגנית הקטנה ונגנתי.....(אני לא יכולה לשמוע זיופים...מספיק לי לשמוע את הגיטר הלא מכוונת של איל כשוא נגן..הוא ניגן טוב..והגיטרה לא! )


בסוף הלכתי...


ופגשתי את שלו ומיכל^^(פגשתי גם את השאר..אבל הם היו בצד השני אז לא אמרתי להם שלוםOO) ופתאום! גם פגשתי את דורית ושני(חברה של דורית..) נישאר רק לפגוש את גל וזה יום מושלםXD


חבל שמחר בית ספר=/


לפינת הלא קשור>>>>כי לשפתיים יש שפתיים יפות!


-זה שיש לי דימיון מעוד...מפותח...XD לא אומר כלום...


-איך בא לי לפגוש עכשיו את אדוארד...XD


- איך בא לי למזמז משהוXD


-איך בא לי לספר לו על מה שקרה..


-איך בא לי לספר לו איך שאני רוצה...


-איך באה לי לשנוא אותו...וקשה....


-אני רוצה אוכל! XD


-המממ אין לי מה לכתובXD


עד לפעם הבאה


ביי ביי

7 תגובות:

  1. היי זה טל מח’5.... ואיי התרחקנו חח.
    רק הבלוגים שמרו על קשר בינינו....
    אז חזרתי לבלוגים..... אחרי 6 חודשים XD

    ואחלה מיני יום היה לך חח
    טוב ביי

    השבמחק
  2. היי זה טל מח’5.... ואיי התרחקנו חח.
    רק הבלוגים שמרו על קשר בינינו....
    אז חזרתי לבלוגים..... אחרי 6 חודשים XD

    ואחלה מיני יום היה לך חח
    טוב ביי

    השבמחק
  3. חח... כן..התרחקנו..חח
    ושמחה בשבלך! עכשיו אני הולכת לחפש קישור לבלוג שלך.....

    השבמחק
  4. חח... כן..התרחקנו..חח
    ושמחה בשבלך! עכשיו אני הולכת לחפש קישור לבלוג שלך.....

    השבמחק
  5. באלך להתמזמז? OO"
     
    "איך בא לי לספר לו על מה שקרה..
    -איך בא לי לספר לו איך שאני רוצה...
    -איך באה לי לשנוא אותו...וקשה.... "
     
    יאנה את חייבת להתחיל לספר לי דברים!
    :-|

    השבמחק
  6. באלך להתמזמז? OO"
     
    "איך בא לי לספר לו על מה שקרה..
    -איך בא לי לספר לו איך שאני רוצה...
    -איך באה לי לשנוא אותו...וקשה.... "
     
    יאנה את חייבת להתחיל לספר לי דברים!
    :-|

    השבמחק
  7. ואת חייבת יותר לדבר איתי..XD

    השבמחק