יום ראשון, 11 במאי 2008

סכין בגב, מהחיים

כשהחיים תוקעים בך סכין בגב, יש לך שתי אפשרויות, הראשונה לדמם למבד, והשניה להוציא אותו.


אני בוחרת להוציא, ורק בגלל שאני רוצה לעשות המון דברים.


אבל הבעיה הכי גדולה בלהוציא בסכין מהגוף, זה מה שקורה אחרי...


האזור, מלא בדם, אתה לפעמים זקוק לעירוי דם, לכדורים, למשהו מוסמך שיעזור.


ככל שהפגיעה עמוקה יותר, ככה יותר סיכויים שתמצא את עצמך על שביל צדדים, בדרך לכיוון של הבחירה הראשונה.


אני מחליטה להוציא, והפעם הפגיעה היא מספיק עמוקה...


ומשום מה, אין רופאים לצידי, זה רק אני והדימום...


והדב היחיד שאני יכולה לעשות זה לקחת משכך כאבים, ולחכות... לחכות שהאזור יבריא.


אני שונאת את זה.


אני שונאת את העובדה שאני לא יכולה לעשות כלום.


אני שונאת את העובדה שאף אחד לא מקשיב לי, גם אם אומרים שכן.


אני שונאת את העובדה שאנשים מכחישים דברים.


אני שונאת את העובדה שאנשים אוהבים ליסבול, כי הם לא רוצים לעשות כלום, אבל הם משפיעים על אחרים, וכולם סובלים.


אני שונאת את העובדה שהמקום שאמור לשמש לי כבית מלא באוויר לא נקי.


אני שונאת את העובדה שאף אחד לא נמצא שם בשבילי כשצריך.


אני שונאת! בכל מובן!


נמאס לי לראות כל יום את אותו הדבר, את אותן המסכות, את אותן ההבעות של אנשים, שחושבים שזה יעזור להם לצאת, את האנשים האגואיסטים, שחושבים שעם יש להם אבן קטנה בתחילת הדרך, הם לא יכולים לעבור וילכו למקום אחר! ומה שעצוב... שבכל מקום יש אבנים קטנות, העולם בנוי מאבן! וזה טיפשי להכנא, ועוד יותר טיפשי להכניע...


ואתם..נגררים, נכנעים ומתחילים ליבב למה החיים הם רעים?!


אנשים כל הזמן באים ומספרים לי בעיות, אני לא יודעת למה...


אומרים שאני פשוט יודעת להקשיב, אבל מי שמספר לי משהו עצוב, רוצה גם תמיכה, הרי בשביל מה הוא בא לספר? כדי לפרוק! כדי לקבל עצה..


ואז אומרים משום מה שאני יודעת לעודד...ואני לא! כי תביאו לי בן אדם אחד שעודדתי אותו..שהצלחתי להוציא אותו מהבוץ? כי להעמיד לשניה זה לא נחשב, להגיד "יהיה בסדר" זה ממש לא נחשב...


כשמשהו בא לספר לי משהו, אני מנסה להגיד מילה טובה קטנה ולצאת מהנושא, מה שתמיד קורה, כי אם הייתי מנסה לעודד...הייתי מסבכת את העיניין...


אם משהו מצליח להתעודד, זה כי הוא שומע את עצמו, ותאמינו לי, בתור אחת שמקשיבה, אני יודעת, אבל יש כאלה שלא מקשיבים לעצמם..מחפשים "צומי" אצל אחרים ותמיכה,ולמה?! משהו יגיד לי למה?! הרי הוא לא עומד להשתמש בעצות.. הוא לא עומד לעשות כלום... אם קיבלתם עצה, תעשו אותה..אל תנסו לעודד את עצמכם כי משהו חושב עליכם, כי המשהו הזה..עבד וחשב במקומך! ואתה? כלום! לא עושה מה שהוא אומר...


מי שיבוא אלי עם בעיות, ויקבל תשובה ממני, ולא יעשה כלום, שלא יצפה לחזור חזרה...


ואם זה משהו חשוב שיחזור, שלא יקבל ממני תשובה חיובית..אלא שלילית...את אותו האחד אני עומדת להוליך שולל... להרוס לו כל דבר אופטימי, עד שיקלוט! כי עדיף לקחת את הדרך הקשה, מאשר להגיע למבוי סתום בקצרה!



החיים מלאים בדברים טובים ובדברים רעים, הכל שווה... משם זו הבחירה שלכם לראות את הצד...רק אל תצפו אחר כך..לקבל תגובה שלילית מאנשים...


ומי שבוחר בטוב... שלא יישקח שיש בעולם גם צד רע..שלא יהיה תמים..כי יהרסו אותו החיים בשניה!


ואל תעזו לבחור בצד האפור...זה הצד האחרון שאתם רוצים להות בו...!


לכו לצד עם צבע, יש בעולם המון צבעים...


כחול,סגול,אדום,ורוד,צהוב,ירוק....אין סוף...


החיים הם לא רק שחור ולבן...יש עוד צבעים...



לפינת הלא קשור>>>>כי היו לנו היום 4 שעות אירנה ...


-חח..צריך להזה במה שצועקים בשיעור..XD


-הני נותנת שבוע אחרון..לרגשות לחיות..צ'אנס אחרון למשהו..עם זה לא יקרה השבוע..זה לא יקרה בכלל...


-שלו חזר היו^^(טוב...ביום שישי..אבל היום לבית ספר..)


-אני צריכה כבר למצא את הצד שאני צריכה להיות בו בתקופה הבאה בחיי^^


-היום היתה לי בדיקת דםOO


עד לפעם הבאה


ביי ביי

3 תגובות:

  1. הי יאנה=]
    דבר ראשון אני כן מקשיבה לך
    דבר שני אני כן תומכת בך ואת תמיד יכולה לבוא אלי[מן הסתם]
    דבר שלישי את כן מעודדת ומעוד.....באמת....ואני יכולה להביא לך הרבה דוגמאות....
    דבר רביעי וואו הפוסט הזה ממש אהבתי...כאילו שאת פסיכולוגית...את חייבת לכתוב ספר!!
    דבר חמישי....איך היה בבדיקת דם?
    דבר שישי...לילה טוב=]

    השבמחק
  2. הי יאנה=]
    דבר ראשון אני כן מקשיבה לך
    דבר שני אני כן תומכת בך ואת תמיד יכולה לבוא אלי[מן הסתם]
    דבר שלישי את כן מעודדת ומעוד.....באמת....ואני יכולה להביא לך הרבה דוגמאות....
    דבר רביעי וואו הפוסט הזה ממש אהבתי...כאילו שאת פסיכולוגית...את חייבת לכתוב ספר!!
    דבר חמישי....איך היה בבדיקת דם?
    דבר שישי...לילה טוב=]

    השבמחק
  3. פספת בכמה דקות את הפוסט החדש-_-

    השבמחק