יום שבת, 17 במאי 2008

פוסט ללא משמעות

טובבב...ז לא קרה הרבה...היום אתמול...


ראיתי סופרהירוOO וזה ממש אבל ממש מעפן! לא מומלץ!


ואמ....רוב הזמן לא היה לי מה לעשות..א.ז קראתי ספר..לא משהו דווקא..=/


אמ..מאוחר יותר...מצאתי את עצמי בחוץ לבד תוהה מה לעשות...


ועוד יותר מאוחר...בחברה של אנשים שלבושים יותר חמים ממני-_-


בסופו של דבר חזרתי לי הביתה..עייפה..התקלחתי ו- עבודה?!


כן..ברגע האחרון נזכרתי בעבודה בג"ג...מעניין עם דף אחד לעבודה הזו זה מספיקOO אני מקווה שכן...=/


גם המבחן שיש מחר דיי מדאיג קצת...כי למרות שאני טובה בג"ג משום מה..יש כמה דברים שאני לא מבינה...נגיד..מה זה טרמי...(כאילו..אני יודעת מה זה..חח) אבל למה בטרמי...מזג האוויר היציב והלא יציב משתנה...זה מעצבן..OO



אגב..הפוסט הכי קצר שלי זה פוסט בעל שורה אחת^^


ואממ....אם משהו יצליח לגלות איזה שיר.."זימזמתי" יקבל פרס! XD


והשיר


טאמטאמטאמ טאאמ טאאמ טאמטאמטאמ טאאמ טאאמ טאמטאמטאמ טאאמ טאאמ טמטמטמטמ(נהנהנהנה.)


נו..משהו מנחש..?


הינה עוד אחד..^^


טנאמ טנאמ טנמטנמטנמ טנמ טנאאאאאאאמ...? משהו..


ולא...זה לא הדרדסיםXD



(כן..משמעם לי..אז?!)


מחר פוסט נורמלי^^


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה