יום חמישי, 29 במאי 2008

תשובות לשאלון השבועי

יותר משמח: לגלות שאחד מאלה שלדעתך הכי יפים או שסלב עם יופי ממוצע היה רוצה לצאת איתך?
אחד מאלה שלדעתי נכי יפים...סלב זה חרא@

יותר עצוב: שחבר שלך שאת דלוקה עליו נפרד ממך או להכשל במשהו מאוד חשוב כמו בגרות למשל?
להכשל במשהט כמו בגרות..שץח סיבות..
1.אני אופטימית..אולי נשאר ידידים?
2.זה לא קרה בינתייםXD

יותר מצחיק: ההערות של סיימון באמריקן איידול או לראות שלומיאל נדפק בקיר בבהלה עם פה פעור ומתגלגל אחורה עם תחתונים מוגבהים?
השלומיאל...XD וזה לא קשור לכך שנאי לא ממש ראוה אמריקן איידול..><

יותר כואב: לדפוק את האצבע הקטנה ברגל ברגל השולחן או עצירות וכאבי בטן של שבוע?
עצירות וכאבי בטן! זה הדבר הכי נורא..ומי בת כמוני יודעת מה זה כאב בטן של חמש ימיםOO

יותר מביך: לפלוט בציבור משהו בכוונה ברורה לחלוטין להצחיק ואף אחד לא צוחק או שמשהו מעיר לך על חננה דבוקה על האף?
שמשהו מאיר לי על חננה על האףOO
לפחות בבדיחה הייתי אומרת שאין חוש הומורXD

יותר מרגיז: שמישהי מעירה לך על פריט בחיצוניות שלך שאצלה מושלם או שטיפוס שכולם דורכים עליו יורד עלייך בלי בושה?
וואי..אמ...שניהם!


יותר טיפשי: לכתוב משהו ארוך במחשב ובסוף לגלות שעד עכשיו לא כתבת כלום או שאת מסיימת לכתוב פוסט לסגור את החלון בלי ללחוץ "שמור"?
לכתוב במחשב ולא לכתוב כלום....כי השני זה צעוב יותר...

יותר מזעזע: לראות כלב מרוסק בכביש או לראות איש חסר כף יד אחת?
כלב מרוסק בכביש...
האיש חי! ומי שם לב על הדברים הקטנים...

יותר מפחיד: להתעוור או לאבד רגליים?
לאבד את הרגליים... עם אתה עיוור..אתה יותר רואה..והחושים מתפתחים..מצד שני עם אתה חסר רגליים יש חלופיות..=/

יותר אמיץ: לקפוץ באנג’י או לבקש סליחה מחברה שרבת איתה משך שנה שלמה?
לקפוץ בנג'י! לבקש סליחה זה קל! חוץ מזה.מעט אנשים יעשו בנג'י..לאומתי^^(האא..מתי אני אהיה כבר בגיל המתאים כדי לא לשאול את ההורים...?)



4 תגובות:

  1. הי יאנה....תודה שבאת איתי היום..חחח=]
    [מסכנה היית צריכה לסבול 4 שעות.XD]
    ובסוף לא קנית את הקלחפים.....סורי.....פעם הבאה אני יבוא איתך=]
    וכן...אני יודעת מזה הכבי הבטן האלה....שונאת אותם!!!
    לילי טוב

    השבמחק
  2. הי יאנה....תודה שבאת איתי היום..חחח=]
    [מסכנה היית צריכה לסבול 4 שעות.XD]
    ובסוף לא קנית את הקלחפים.....סורי.....פעם הבאה אני יבוא איתך=]
    וכן...אני יודעת מזה הכבי הבטן האלה....שונאת אותם!!!
    לילי טוב

    השבמחק
  3. יו ... אני לא מעמינה:-oאני פשות לגמרי מזדה איתך לגבי הכול!!!!!!!111ו לעשות בנג’י זה חלום בשבילי.....:-Pנ.במוזמנת לבלוג שלי :-)

    השבמחק
  4. יו ... אני לא מעמינה:-oאני פשות לגמרי מזדה איתך לגבי הכול!!!!!!!111ו לעשות בנג’י זה חלום בשבילי.....:-Pנ.במוזמנת לבלוג שלי :-)

    השבמחק