יום חמישי, 8 במאי 2008

מזל טוב ישראל^^

יוו..יום העצמאותת^^


ואתמול לא עידכנתייי...הייתי עייפה...רצח!! XD(הפקציזם משתלט עלי=O)


נמ..אז לפני שאני אתחיל..לכתוב ולספרר וכל השאר...


להלן..מה שקרה אתמול בבוקר..(בכל זאת, יום הזיכרון..)


אמ..קמים מוקדם...הולכים למילה...יאו..הפארק ניראה ונשמע ממש יפה בבוקר..כלומר..השמש שזוכרת...נותן צבע עדין ובהיר והרגשה של חדש..וקרני השמשמלטפות בזמן שהרוח הקרירה מנשבת... הציפורי מציצות מכל עבר... הגנן מנקה את הפארק..וזה ממש יפה^^


ואז..ממילה לבית ספר>>>היה את טקס...אהבתי בו רק את השירים.. ולא היה נוח בכלל לשבת!


ומאוחר יותר..סתם אירנה קראה לנו כל מיני דברים...ומסתבר שניכשתי כמה מהם...ונכון! והיה את השיר המעניין על גברת ישראל שלא נותנתOO


ובבית>>>כהרגלו...


ויום העצמאות עצמו^^


טוב..הכל התחיל כשהתקשרתי לרינה שתצא^^ והגענו ראשונות..וחכינו לכולם^^


ואז התחלנו ללכת למע"ר(כי אי אפשר להגיד עיר..כי אנחנו בעיר!! ומע"ר זה הכי מגניב..חח)..ועשינו איזה כמה סיבובים..והחלטנו ללכת לקניון..סתם..והתיישבנו ופתאום התחלנו לפגוש כל מיני אנשים..חח ובגלל שכולם היו רדודים כאלה..החלטתי לצחוק על כל מיני אנשים..כמו אחת שהחליטה ללכת כמו ברווז...OO(חח..כן..) או אחד שחש ת'צמו כי הוא יכול ללכת עם עגלת תינוק..כשהוא מחזיק אותה ביד אחת..חח


ואז סתם חזרנו לעיר..התפצלנו...וסתם פגשנו כל מיני אנשים... ו-זיקוקים!! חח...צילמתי המון..חח וזה היה יפה^^


ואחרי שזה נגמר התאחדנו שוב! חח וגליתי שכשמתקשרים לאבא שלי..יש לו את ריקוד רומנטי ברקעOO מפחיד..OO הוא ערס=O


ומאוחר יותר התחלנו ללות את שני..ופגשנו את יאיר..שהיה לו ספרי! (יאוו זה לא ספריי..זה שלג!! או איך שלא קוראים לזה!!)חח..


והיה מצחיק..XD כשהוא ריסס על דורית ומילה..חח ודורית ה"נודניקית" XD חח היה גדול..חח


בסוף חזרנו למע"ר..(מי שלא קלט..הרצל..) וקנינו אוכל..וחזרנו הביתה...(אגב..פגשנו את ראם..OO ואת מאשה ודאשה^^)


דברים ששחכתי להזכיר>>>ההורים שלי מפחידיםOO


אבא שלי רצה לפגוש אותי בעיר ואמא לא...


זה מגניב שיש לי אבא כי הוא מרשה לי להשאר עד מאוחר וואמא לא..חח



והיוםם..עוד כמה זמן אנחנו נוסעים לקפלן!(יענו לביתנים של הרופאים..) לעשות על האש^^ יאי^^



לפינת הלא קשור>>>>>אין לי מה לכתובOO


-מזל טוב לישראל^^ 60!


-סוף סוף יש משעמות לכל הפרוייקטים של שישים....


-מעניין איך זה יהיה כשיהיה לה 100OO או 1000....והכי מעניין..6 מיליוןOO


-אוף...אסור לי מסתיקים כי יש לי סיתימות-_-


-למה יאיר סיפר לדורית שזה כואב להרויד קוביות?!


עד לפעם הבאה


ביי ביי

11 תגובות:

  1. זה טוב שהוא סיפר לי....ככה אני ידע...חח..
    וכן היה מצחיק עם יאיר ואת יודעת מה ששכחתי אותו..[המבין יבין]....יענו עשיתי לעצמי פוסט פריקה אתמול עצמי וזה ממש עזר

    השבמחק
  2. זה טוב שהוא סיפר לי....ככה אני ידע...חח..
    וכן היה מצחיק עם יאיר ואת יודעת מה ששכחתי אותו..[המבין יבין]....יענו עשיתי לעצמי פוסט פריקה אתמול עצמי וזה ממש עזר

    השבמחק
  3. הביקורת שלך מוכנה, פרסמי אותנו בלינקס.
    להתראות, תזמיני עוד.

    השבמחק
  4. הביקורת שלך מוכנה, פרסמי אותנו בלינקס.
    להתראות, תזמיני עוד.

    השבמחק
  5. די אני לא יכולה יותר.
    כמה שגיאות כתיב?!
    אי אפשר לקרוא פוסט שכותבים בו "ניכשתי" או  "ממילה".
    וכמה ^^ יש בפוסט הזה לעזאזל!?
    בלוגים כאלה צריך להשמיד ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    אני מקימה טבעת *-*

    השבמחק
  6. די אני לא יכולה יותר.
    כמה שגיאות כתיב?!
    אי אפשר לקרוא פוסט שכותבים בו "ניכשתי" או  "ממילה".
    וכמה ^^ יש בפוסט הזה לעזאזל!?
    בלוגים כאלה צריך להשמיד ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    אני מקימה טבעת *-*

    השבמחק
  7. אמ...רוב השגיאות שלי זה שגיאות מקלדתOO
    ואמ... זה שיש לי-^^ והמון..רק אומר איזה מצב רוח יש לי ברגע ההוא..(כי למה לי תהתחיל לכתוב...והייתי שמחה...זה מעפן..חח)
    חוץ מזה..מצד אחר..אני לא ממש מכריכה אנשים לקרא פהOO מי שרוצה שיקרא...ויעיר אם בא לו... למי שלא נוח עם זה..אל תכנסו..=/

    השבמחק
  8. אמ...רוב השגיאות שלי זה שגיאות מקלדתOO
    ואמ... זה שיש לי-^^ והמון..רק אומר איזה מצב רוח יש לי ברגע ההוא..(כי למה לי תהתחיל לכתוב...והייתי שמחה...זה מעפן..חח)
    חוץ מזה..מצד אחר..אני לא ממש מכריכה אנשים לקרא פהOO מי שרוצה שיקרא...ויעיר אם בא לו... למי שלא נוח עם זה..אל תכנסו..=/

    השבמחק
  9. נכון יאנה צודקת....אם את כל כך אומרת אז למה את נכנסת בכלל לבלוג הזה...
    חוצפה אף אחד לא יגיד ליאנקי שלי !!

    השבמחק
  10. נכון יאנה צודקת....אם את כל כך אומרת אז למה את נכנסת בכלל לבלוג הזה...
    חוצפה אף אחד לא יגיד ליאנקי שלי !!

    השבמחק