יום שני, 5 במאי 2008

התחרמנתי עם עמוד!XD

יאאיי


איך אני אוהבת להתחיל פוסט "החיים מפתיעים" כי כלך הזמן משהו מפתיע אותי מחדש....


כלומר...מי חשב שדווקא היום אני אתחרמן על עמוד?! XD


או שאיזה אישה שניראת בסדר אבל יש מצב שהיא פדופילית תציע לנו דברים..OO תוהים איך כל זה קשור?! חח..גם אני..XD


טוב אז נתחיל בחפירה הרגילה....


בוקקר>>>חלום..שחכתי..>< דר..סליחה!!


בית ספר>>>>שיעור עם אלהOOמשעממםם


שיעור עם סימונה>>>ני היחידה שחשבתי עליה בפסח?!XD


מי"צב>>>>אממ...בסדר..הלך לי טוב^^ למרות שאני לא כתבתי משפט סיכום לסיכום..OO ויורידו לי על זה נקודות..ואני יודעת לסכם..ולא היה לי מה לרשוםם


"הפסקה">>>>חח..סתם צחוקים ודיבורים....ומנוף שמשפיך..XD


הסתוריה>>הגשנו את העבודות...ואממ.. כשהיינו צריכות להסביר על הנופל..היה שקט..אז אני התחלתי...ופשוט "קראתי" את מה שהיה רשום על השער..חח ואז פתאום דריה המשיכה..עם התלהבות ונאומיות...וזה..חח זה היה יפה..אבל גם מצחיק קצת...XD


אנגלית>>>>יאא איזה סיפור מעפן...


הביתה>>>>ישש!! חח



קראתי את הבוקריפורט ורק הסיפור הראשון שווה משהו...


שיחה עם אח של מילה


אני:"אפשר את מילה?"


הוא:"רגע...*ברקע שומעים צעקות "מילה מילה"*


הוא:"היא לא בבית


אני:"אה...טוב...תודה? ביי!"


XD



חח...ואז לפארק...כי קיבלתי SMS


אמ..בפארק>>>>דיבורים ומשחק אמת או חובה מצחיקXD


"העולם נחרב"XD


ואמ...מתבר שאין יל קריירה בחושפנות..XD


ואז כולם הלכו..וכשהמשכנו...פתאום באה אישה..OO שהתחילה להסביר לנו על משהו שהיא מכינה..סוג של חוג..חינמי שאמור לגבש אולי... לא יודעת...וזה בקבוצות של אנשים..והוזמנו לשם...


ואחרי זה היא הביאה משחק הדגמה "יד על הלב" הזה לילדים מגיד 3-6... ושיחקנו בזה..XD וזה היה כיףOO או שרק אני נהנתי..XD


גליתי דברים מעניינים..OO


יו..ובסוף קיבלנו פרסים...וקיבלתי כוכבים זוהרים בחושך..XD ונתתי שניים לסטס.חח


וכולם הלכו...^^


וגלעד מצא מחזיק עיתונים ממש מגניבב=P


בנוסף..(יאו עם דבורה היתה קוראת פה היא היתה הורגת אותי..חח)


אני מקווה שמה שאני חושבת נכון...ושאני אכול לעבור את הקיר המעפן שעומד מולי ולא לחזור אחורה...



לפינת הלא קשור>>>כי חבר של אבא שלי שחכ אצלי דיסק..


-ביום חמישי בבוקר אנחנו עושים על האש בקפלן....וכולם נבהלים מזה..XD


-חבר טוב, זה אחד שאפשר להאיר אותו בשלוש לפנות בוקר... מה שאומר... מה שאומר, שיש מצב שזה שקר..כי אותי אפשר להאיר ואני אהיה חייבת לענות..OO גם עם סיימו לצלצל אני אחזור למי שהתקשר..חח השאלה למי אני אתקשר ואני אדע שהוא ייענה...?


-אופטימיסט זה אחד שפותר תשבץ עם עט! עוד הוכחה לכך שאני אופטימית...כמה עצוב...חח


-מחר בוקריפורט=O


-צריך לקום מוקדם מחרותיים...=/


-לואיס הוא היה מגניב...חבל שהוא היה...


-אני יותר מידי סקרנית, ומצד שני...אני יודעת שלא כדי לי לדעת..ובכל זאת..מה שקורה מסביבי..מעוד מוזר?


עד לפעם הבאה


ביי ביי



תגובה 1:

  1. היי
    <a href=http://www.biluim.co.il/galleries/gallery.php?gallery=29 Target=_BLANK class=msg><a href=http://www.biluim.co.il/galleries/gallery.php?gallery=29http://www.biluim.co.il/galleries/gallery.php?gallery=29</a>

    השבמחק