יום שני, 26 במאי 2008

נקודת מחשבה

מי אמר, שמראה הקנקן לא משנה את מה שניכנס פנימה?


אז נכון...תמיד אפשר לצבוא את הקנן... אבל מה שבפנים נישאר, לא?


הרי, אי אפשר להכניס לקנן אדום פרח, ירוק? זה לא ניראה טוב.


ובכל זאת, קנקן הוא קנקן, הוא הכלי היחיד שמחזיק פרחים בבית, ומה זה משנה איך הוא ניראה, יותר חשוב מה יש בתוכו לא?


שאלות למחששה, הייית קוראת להן, ולמה?


כי אני חורגת מהגבלות, אני הולכת ביער חשוך ואין לי מושג אם אני נכנסת עמוק, או שאולי אני בקצה...


מה שבטוח, מעדתי המון, אסור לי לטעות, זה יהיה קשה לתקן.. ובכל זאץ, אני אנושית, אבל טעויות הן דבר של למילה, גם זה אנשוי, ללמוד, להבין, לא לשקוח.


מצחיק, לשקוח זו מילה כל כך קטנה, שגורמת לכל כך המון.


לחשוב שאף אחד מאיתנו לא חשב שישקח את הארנק על השולחן, או במקרה שלי, לקרא שלוש פעמים את ההוראות.


ממש כמו בעיה פשוטה...


שני עזים ומכונית אחת, מה נבחר? אופציה שתיים, למה? יותר סיכויים, ואיך הבנתי? סרט טוב...


אירוני, אני מתחילה לכתוב פה על שלוש בעיות שונות, ולכולן יש קשר, אם אחת פתרתי, אני אצליח גם אחרת, ממה כמו התרגלים שהנדסה, רק צריך להשתמש בכל הראיות, ושלים לב לפרטים הקטנים.



יום של זבל!


כל היום נקיתי, לחשוב שהתחלתי לאהוב את שיעור מת' לרגע...מצמרר!!


כל היום אני ודר ניקינו את בית ספר, ונחנוXD


בעצם, רוה הזמן, הייתי אומרת, נחנו... פשוט ישבנו...ונחנו... ובכל זאת, אני עייפה, כי הגעתי למסקנה, ככל שלאדם אין כמעט מה לעשות, הוא מתאייף, למה? תשאלו מדענים, לא אותי.



בזמן האחרון, מתחשק לי לחיך, לחיות את מה שרציתי, הולך לי טוב, מסתבר שהיונה עזרה...


בינתיים, אני מוצאת את עצמי..מפנטזת על דברים חדשים, משהו שלא היה קיים בעבר, מצחיק, עם יש משהו אחד, שאני תמיד שומרת בתוך תוכי, זה הדימיון שלי, ולמה? כי הוא מקור הכוח, הוא הדבר היחיד, שבעצם משאיר אותי בתור בן אדם, סודי, מעניין, דסקרטי.



הדימיון, זה כמו משהו שתמיד רוצים, או לא, ותמיד אפשר להתמודד איתו.


אנשים תמיד תוהים למה יש לי מזל לפעמים, ולמה אין... איך אני מצליחה להשיג את מה שאני רוצה, ומה אני עונה לעצמי על שאלות שלא שואלים?


שהיגיון ודימיון הולך יחד, צרך להשתמש בשניהם, לחשוב, לפעול, לא מצליח? נסו שוב! נסו הכל.



טוב, אני מוצאת את עצמי כותבת את זה, בידיעה משהו יקרה, אולי יגיב, אבל אני מפחדת, שבסוף, משהו ימצא את המענול לכספת...



כל מי שקורא כאן..ומכיר אותי..נא להגיב או לבוא אלי  ולהגיד לי "הלכתי על המזל" .


מעניין, מי יבוא..


לפינת הלא קשור>>>> כי אני שונאת לקבל סכין בגב עם הרדמת אזור, ואף אחד לא מספר לי את זה.


-תחשבו לבד!


-ככה!


-תנסו להבין לבד!


-לא! אני לא אסביר!


-לא!


-מצאתי את המופע של ג'ף מתורגםOO


עד לפעם הבאה


ביי ביי


3 תגובות:

  1. ראשון!
    טוב אמ זהו XD
    חחח חיפשתי למי להגיב...
    [כדי לא לצאת דפוק בהודעה הזאת] נקודת מחשבה מעניינת

    השבמחק
  2. ראשון!
    טוב אמ זהו XD
    חחח חיפשתי למי להגיב...
    [כדי לא לצאת דפוק בהודעה הזאת] נקודת מחשבה מעניינת

    השבמחק
  3. ח..........אמ.."הלכתי עם המזל"

    השבמחק