יום שבת, 3 במאי 2008

יאי פירמטו לי ת'מחשב

יאא..איזה יום...איזה יומיים!!


כל כך המון דברים קרו... החיים לא מפסיקים להפתיע אותי...


אתמול..הלכנו לפארק...מה שהיה אמור להיות סוד..כיזה היה אמרו להיות קבוצה קטנה של אנשים לזכר הימים ההם..ולא רצינו שמשהו ייעלב... וזה דלף-_-לפחות מילה וגל נפגשו אחרי......המון זמן! חח


 והשתבש..אבל בכל זאת היה נחמד^^ וקר!!


ואממ...היוםם


טוב..בבוקר>>>>עושים גיבוי לקבצים של אמא שלי...


יותר מאוחר>>>החבר התכנאי והמאגניב של אבא שלי מגיע עלינו^^


והוא מתחיל להתקין את המחשב הוא הביא...


מאוחר יותר>>הולכים למילה לעשות את העבודה...^^


ואזז>>>חוזרים ומגלים שהמחש מפורמט ומתחילים להתקין יל תכונות..מה שמגניבב ..סוף סוך יש לי אינטרנט 7!!! ואמ...וורד 2003 ולא 98!! והמחשב מהיר פחות או יותר..ועוד כמה תכונות מאגניבות ישש^^


מאוחר מאוחר יותר>>>לפארק^^ כי שני ודורית קראו לי...המון צחוקים "את יודעת מה עשיתי לאח שלה?"*והמון נגיעות ברגל*..XD


וגלעד השקרן בא! חח


נמ..וחזרה הביתה


(אחרי המון טלפונים מודאגים של ההורים שלי שנשמעו ככאילו שעם אני לא אבוא העולם ימות..OO )


קיצר בבית>>>מגלים שהכל מוכן ומתחילים להדפס..(או אתחיל אחרי שדריה תשלח לי תעבודה..^^)


לפינת הלא קשור>>>>כי אני צמאה!


-בקבוקי פלסטיק עושים המון רעש עם דופקים אותם על הדשאOO


-מחר יש בוחן באנגלית... וממש לא התכוננתי..OO


-אני שונאת מת'!!!


-ממש נוח המחשב הזה..=/


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה