יום חמישי, 22 במאי 2008

אממ...טוב...לכל מקרה הכנתי פוסט לא קשור...רק כי לא הייתי בתוכה שאני אעדכן היום...


והנה להיום נשאר רק עשרים דקות...OO


אז אולי אני אספיק..?


טוב..נתחיל^^


בבוקר>>מתחילים בתשע..


צרפתית>>>פילוסופיה..חח


העבודה בקבוצות>>>היה נחמד ומצחיק כרגיל..חח עם המשחק הזהXD


מבחן>>>כמה פעמים שואלים את אותה השאלה..?


דיי שיימתי מהרOO 


והבייתה^^


ופתאום דריה מתקשרת אלי כשאני בבית ואומר לי לרדת למטהOO


אז ירדתי למטה...והיא ודניאל עמדו שם...


ודברנו שלשותינו וצחקנו שעתיים!!


והביתהה להשתעמםם


ואז ל"ג בעומר...^^


אני ודורית הולכות לנו..ופתתאום..הרמתי את היד להסביר לה משהו..והרמית אותה קדימה..ובאותה השניה נחתה לי על היד חרא של יונה!! אז מחשבה ראשונה..."איכסס!!" מחשבה שניה "יש לי מזל..חח" מחשבה שלישית "איך משתיקים את דורית שצוחקת עלי!!" כל הזמן דורית צחקה עלי... זה ממש עצבן-_-



אבל בכללי..הל"ג בעומר הזה..היה הל"ג בעומר...הכי אבל הכי מצחיק שהיה לי! ומי שטען שהוא לא מצחיק אז הוא שקרן..אולי הוא לא היה משהו..אבל הוא כן היה מצחיק!(אהמ אהמ דר אהמ אהמ...חח)




אגב..סבא שלי קנה צינורית ומחר אני קמה מוקדם ונוסעל על האופניים^^


לפינת הלא קשור>>>כי הבן של השטן נולד מפחיד...


-אני באמת.."חושבת" הרבה..חח


-זו פינה קצרה..


עד לפעם הבאה


ביי ביי


3 תגובות:

  1. איזה מגניב!!!!
    רק לפני כמה זמן גיליתי שזה LLINKIN PARK ברקע!!!
     
    33>

    השבמחק
  2. איזה מגניב!!!!
    רק לפני כמה זמן גיליתי שזה LLINKIN PARK ברקע!!!
     
    33>

    השבמחק
  3. חחח...אני מתפלאה שאת לא זהית את זה..חח

    השבמחק