יום שלישי, 6 במאי 2008

צחקתי..=/

אני מרגישה רע עם עצמי, אף פעם לא האמנתי שאני? דווקא אני? ועוד ברגע כזה..?


השנה לדעתי, התדרדרתי, ועכשיו..זה כבר חמור..לצחוק?! מה עלה בי..? ועוד ברגע הכי לא טוב..?


אמרתי לעצמי שנאי יכולה להתאפק, שאני יכולה לתת כבוד, ולא עמדתי במילה, אני מרגישה חרא עם זה.


לצחוק?! בצפירה?! זה ילדותי, זה טיפשי, וכמה שלא נסיתי לא הצלחתי...ולמה? אין לי מושג...


אני מקווה, שאף אחד, שם למעלה, לא כואס, לא ה' ולא אף נשמה, ובמיוחד אחת מהחללים.


אני מתארת לעצמי שחלקכם חושבים"איזה שטויות" אבל כל אחד ואמונתו לא ככה?


אני מרגישה עם שלי רע, מה לעשות, מה שפוגע פוגע.


ונישאר לי לקוות, שזה לא יקרה שנית.



איזה יום עבר, יום מלא הפתעות וריגושים..


בתחילה


בית ספר>>>הבוקריפורט הלך לי בסדר...חוץ מעניניין שיש לי שיגאות כתיב...


והמיצב שנתנו לנו להדגמה..קל!!


ומשעמםם עם משהו נכשל בזה אני לא הייתי יכולה להאמין!


מת'>>>>משעמם+


הפסקה>>>החוצה עם דר... ועוד כמה..^^


מת'2>>>יאו המיצב כזה משעמםם!! עם אני אקבל בו פחות משמונים זה רק בגלל שהשאלות לא מנוסחות כמו שצריך! כלומר...חיבור וחיסור?!


ג"ג>>>>כרגיל...צ'יפסים, שברי ענן וחם וקר! חח


צרפתית>>>>אני עושהXD


חקר>>>עברו לי בראש המון מחשבות לגבי אתמול..לגבי ההמשך...


הביתה>>>הולכים עם מילה ודניאל...OO בדרך.."פסטט מילה..תסתכלי לצד" "לצד השני!" מילה:"אההה!!" כשראתה את הגורילה..חח


מאוחר יותר>>>כתבתי ברכה מאולתרת לסטס...שהיה לו מומולדת=] יצא..מעפן..חח


ואז הלכתי לפארק...והדבר הראשון שראיתי זה סטס מחוסה בביצים..חח ואת שני מיכל וסתיו..והיה נחמד...


מאוחר יורת דורית הגיעה ושני 2..חח


נמ...ומאור מאוחר יותר..דורית ומילה אלי! וסתם נהנו וצחקנו..חח


לפינת הלא קשור>>>>כי אתמול, מאז 5 שנים, הבנתי, שכמה שאני לא אשכנע את עצמי, הצבע האהוב עלי הוא צהוב ולא גווני כחול,


-כשהייתי קטנה אהבתי אותו... ואז בגלל צבע העיניים שכולם אהבו החלטתי שאני מחליפה לכחול..אבל איך אפשר להחליף משהו שאוהבים מיום אחד לשני.... ו5 שנים חייתי בשקר...ואתמול נכנסתי למבחן אישיות לפי צבע..לחצתי צהוב...וזה היה הכי דומה לי... אז נכון..המבחנים האלו לא אומרים את האמת אבל בכל זאת... יש לי משכיה לצהוב !


-מחר טקס...מוקדם....


-בערב 60 למדינה^^ אני תוהה מתי אני אעדכן=/


-מעניין..יום שישי...ומה אני עושה..? ואיך אני אשיג...? ואיך אני רומזת..ככה שהאנשים שיקראו את המשפט יבינו על מה אני מדברת..ואיך זה קשור ליום שישי הזה....חח


-יותר אני לא מתקשרת לגל בשעות כאלו!!! זה מפחיד!!! וממש לא נעים לי...>< הוא רצה לישון!!><ולא נתתי לו..אוףף להמ אני חברה טובה מידי...-_-


 -אז אני יותר מידי מדמיינת לי דברים..וכניראה מה שחשבתי אתמול לא נכון...מרמז לא טוב נוסף...אבל זה מבלבל..OO שיצא לי כבר מזזה משהו טובב!!


-סוף סוף יש לי שירים על המחשב!!


עד לפעם הבאה


ביי ביי

8 תגובות:

  1. הילדים שצוחקים בצפירה,
    עצובים בדיוק כמו כל אחד.
    זה פשוט פורץ דווקא כי אסור ~
    מוזמנת.

    השבמחק
  2. הילדים שצוחקים בצפירה,
    עצובים בדיוק כמו כל אחד.
    זה פשוט פורץ דווקא כי אסור ~
    מוזמנת.

    השבמחק
  3. העיקר אני תמיד סומכת עלייך מחדש שתיקראי לי לגן :-(
    " יותר אני לא מתקשרת לגל בשעות כאלו!!! זה מפחיד!!! וממש לא נעים לי...>< הוא רצה לישון!!><ולא נתתי לו..אוףף להמ אני חברה טובה מידי...-_- "
    את גם צנועה :-P
     
    (שימי לב מה השעה של התגובה הזו ! )

    השבמחק
  4. העיקר אני תמיד סומכת עלייך מחדש שתיקראי לי לגן :-(
    " יותר אני לא מתקשרת לגל בשעות כאלו!!! זה מפחיד!!! וממש לא נעים לי...>< הוא רצה לישון!!><ולא נתתי לו..אוףף להמ אני חברה טובה מידי...-_- "
    את גם צנועה :-P
     
    (שימי לב מה השעה של התגובה הזו ! )

    השבמחק
  5. וואוו=O
    מה עשית בשעה כזו...OO
    __
    אני הכי צנועה^^

    השבמחק
  6. וואוו=O
    מה עשית בשעה כזו...OO
    __
    אני הכי צנועה^^

    השבמחק
  7. רוצצה ביקורת מהירה לבלוג שלך??כנסי לאתר:<A target=_blank href="http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=551200http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=551200">http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=551200</A> ותקבלי ביקורת אמינה וכנה!(:
    - שוווה!!!-
     

    השבמחק