יום ראשון, 4 במאי 2008

יאי^^ מקלדת

יווו...איך אני אוהבת את המקלדת בחדשה^^
היא מה זה מגניבה...!!
היא נוחה...וכיף לכתוב איתה מהר^^
מי שמכיר אותי ועדיין לא הבין>>>> אני מנסה את המחשב החדש^^ הדבר הכי מגניב פה זה המקלדת והעכבר....השאר לא משהו...גם העיצוב שלו, והכי מעפן זה השפה...הכל ברוסית!!! אני לא יודעת לקרא ברוסית!! אם אני אעה משהו לא בסדר אני לא אדע איך לתקן...כי זה ברוסית!!(איזה פדיחה למשפחה אני..רוסיה שלא יודעת רוסית..חח)
טב אז....מעשיות ההיום...
קודם>>>האם ספרתי על החלום שהתעלפתי בוOO כיראה שלו..=/ וממילא אין לי כח לספר..הוא רק היה מגניב^^
אזז...בבית ספר>>>משעמם כהרגלו...עם הפתעות קטנות...
מת'>>>סתם משעמם-_- ואיזה משעית אחת החליטה ששעה שלמה היא נוסעת אחורה!! ומילה ואירנה השתגעו מזה..XD
(יו..הוא עשה קו אדום מתחת ל-XD כאילו שזה טעותOO מגניבבב..חח)
ג"ג>>>>>סתם עוד שיעור שמרגישים בו מטומטמים...^^
הפסקה>>>החוצה עם דר ומילה... (אז אולי דן לא שונא אותי..=/ )
אנגלית>>>החזרה הכי מעפה שהיתה..והמשפט הכי ארוך..XD
אנגלית2>>>בוחן וסתם עבודה..
הפסקה>>>מתים מחום^^ ועשים כל מיני צורות עם הידיים^^
ספורט>>>יוו שיחקנו כדורסל והיה ממש כיף... וקלעתי שני סלים^^ וזה היה סתם מזל! אני גרועה בלקלוע..=/ אבל שחר נתנה את כל השלושה^^ ותכנית..זה היה אמור להיות שאו אנחנו מנצחים או תקו... =/ אבל מה זה משנה..העיקר שקיבלתי כדור לפרצוף...ודריה החליטה שהיא מוסרת לרהב את הכדור!(ורהב בקבוצה השניה..חח) ומה שהכי מצחיק..."איפה יאנה?! איפה יאנה?!" וזאת אמרה דריה אחרי שלא קלטה שאני מאחוריה..XD
והיו עוד המון דברים מצחיקים...כמו העיניין שאני מילה ודריה..או שרק אני ודריה...התחלנו לעודד ת הקבצה של גלית ודר... עם קללות על היריבות שלהן..XD וזה הרגיש כמו בנים במחשק כדורגל...
הביתה>>>הלוואי!!! קודם..המון זמן בבית ספר...אחרכך למילה וומילה עלי...והכל רק בשביל עבודה במורשת!!
לפחות עם דריה תזכור..אז היא תעלה את התמונה שלי לאינטרנט ותישלח לי^^ הלוואי!!
לפינת הלא קשור>>>כי מחר יש לי מיצ"ב בהבעה...><
-אמא שלי בקשה ממני להיות תכנאית ליום אחד...וזה לא כיף...
-יאי אנחנו משחקים בפורום גמד נענק (בפורום ה"פ..)
-אני חושבת שאניאעבור למחשב שלי..יותר מידי רוסיתOO
עד לפעם הבאה
ביי ביי

2 תגובות:

  1. לפחות כיף לך שיש לך שני מחשבים=]
    ואגבלבמה לא סיפרת מה קרה אתמול ושילשום..חחח
    אגב מה נעשה בדיוק ביום רביעי בערב?

    השבמחק
  2. לפחות כיף לך שיש לך שני מחשבים=]
    ואגבלבמה לא סיפרת מה קרה אתמול ושילשום..חחח
    אגב מה נעשה בדיוק ביום רביעי בערב?

    השבמחק