יום ראשון, 18 במאי 2008

שמחההה

החיים הם חרא! החיים הם זבל! אין שום טעם לחיות! בא לי להתאבד!


/


/


נשמע מוכר? אני בטוחה ששמעתם את זה פעם..פעמיים לפחות בראש שלכם..(וזה במקרה הטוב..) במקרה הלא טוב..כל יום אתם חיים את זה...לא?


חבל! אתם מפספסים את כל הכיף...כלומר..ואוו...חברים שלי שונאים אותי...למה אני לא הולך לחפש חדשים?!


כלומר...זה טיפשי..מטומתם..ולצערי...רוב הבעיות בעולם הם...אי הבנה?!!  וזה עצוב...בקצב הזה..מלחמה תיהיה בגלל אי הבנה...


"שפכת עלי קפה..אני אשפוך עליך טרור" זה נשמע מוכר לי..XD


...


אני לא מבינה למה אנשים הם כל כך חלשים..אחרי בעיה שניה הם מתקפלים..ופוחדים..הרי עובדה שהם צריכים סמים ואלכהל כדי להנות מהחיים? רק מטומטמים..ומי שחלק מהמטומטים... תחשבו טיפה חיובי...כן..יש דבר כזה.."חיובי" זה לא רק באגדות... זה נמצא גם מעבר לפינה... אתם סתם עקשנים לקום ולצאת לחפש..למה? כי זה מגניב?! חהה הצחקתם אותי..XD


__


ברגעים אלו..אני במצב רוח ממש טוב^^ ומה שיכול לשפר אותו זה העבודה שמחר יש טיול..(ויש^^) ועוד יותר..שאנשים טובים יתחברו לאייסי/מסן וידברו איתי^^



למה אני נמצאת במצב רוח כזה..? לא יודעת..אולי זה המוזיקה? אולי זה העובדה שלבעיה הדיי גדולה שלי אין פיתרון ואני מנסה להיות טיפה שמחה בגלל זה..ומי יודע..אולי זה יפול עלי מהמשמיים?


מה שזה לא יהיה...אני שמחה מידי כדי שזה יהרוס לי... ואני מקווה שאני אשפיע על אחרים..השבוע הזה הוא שבוע מצויין..וזו רק ההתחלה, לא?



היוםם


היה בית ספר..ופעם ראשונה מאז המון זמן התלהבתי מתרגיל..חח וגם במבחן בג"ג..אני כבר מקבלת 90 מקסימום... החוק מרפי "התשובה שבזה הרגע מחקת נכונה" פועלת במצב הזה..אבל לא נורא..יחש את שנה הבאה..לא?


והאנגלית..היה רק תהכנה הזאת למייצב...וזה היה קל...אני תוהה עם מיצב כיתה ח' זה אותו הדבר כמו ה?


לא חשוב...


בספורט..רצנו..והיה בסדר...סיבוב בדקה ועשר שניות^^ שזה טוב..^^



אחרי בית ספר>>>>דר וגלית באו אלי לעבודה הכי משעממת בעולם...ושיימנו אותה המר...חח


בדרך גם דר השמיעה לי להה ממש טובה ועכשיו אני חורשת עליהם..XD


אמא שלי אהבה אותהOO



לפינת הלא קשור>>>>> עוד מעט ל"ג בעומר^^


-נקייהה...וחופשייההה...הלב פנוי לכל המוזמנים..בהצלחה במבחנים^^


-משמח לדעת..שיש בעולם..בן אדם אחד..שלא שכך..שזוכר...אותי..מחמם את הלב...^^


-יאאאא בא לי כבר חופשששששש


-עוד מעט כיתה י'OO כלומר..אחרי שנה הבאה..ואוו...הזמן טסOO


-מחר טיול^^ הדרכה..?


-שפתיים ופה...הם עדיין אנשים שבא לי למזמז...בלי שום קשר למה שקרה..XD


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה