יום רביעי, 30 באפריל 2008

היום, זה היום...

יום שלם, יום שלם הסתובבתי עם הרגשה שחסר לי משהו.
הרגשה שבא לי לחיך, אבל זה חיוך עצוב....
זה תמיד ככה, כשמגיע היום, המחשבות...
על מה שעברו, על הלא יאומן שבאמת דבר כזה קרה, והמספר הגדול של האנשים, שבכלל..היו יותר ממה שאומרים..יותר ממה שחושבים...
ואני, אני נושאת איתי שם, שם לא הכי יפה לדעתי, אבל חלשמי יש משמעות, לא סתם קראו לי ככה, אלא על סבא רבא שלי...שמת כשהיה חייל ונקבר חי.
ואני נושאת את שמו, אץ זכרו.
והינה, היום בערב זה מתחיל היום הקשה, יום שאני לא אוהבת בכלל...אבל משהו מרתק אותי ליום הזה...אולי האי ידיעה..אולי הסיפורים..ואולי אפילו סבא רבא שלי שאף אחד לא יודע איך הוא היה ויכול לספר לי...
השנה החלטתי לראות את החיים יפים...

ולמה שקרה היום...
קודם כל..סוף סוף ישנתי!! לא השינה הכי טובה..אבל ישנתי!!!
והיו לי מיני חלומות..
ספרות>>>>טוב..בגלל שרוה הכיתה לא היתה..אלה לא ממש לימדה כל כך...אבל היו לה שאלות מוזרות..ואני החלטתי לנצל את העיניין שאף אחד לא עונה..ולענות! חוץ מזה..אולי זה יעזור לממוצע לעלות..משנה שעברה..XD
הליכה לוויקס>>>>יצאנו ראשונים פחות או יותר..ואני דר וספיר הלכנו הכי ראשונות מכל החטיבה=O פעם ראשונה...והגענו ראשונות לוויקס..וכל הדרך דיברנו ושיחקנו...XD
הטקס>>>הוא היה נחמד, למרות שהיו כמה זיופים, הוא היה נחמד... זה גם הזכיר לי הבטחה שהבטחתי לעצמי ביסודי..=]
ההצגה>>>>יאא זו היתה הצגה ממש יפה! עם סוף שכולנו מכירים אבל סוף פחות או יותר טוב...זה היה עצוב ונוגע ללב! (איזה משפט מורות..חח)
הביתה>>>ראיתי סרט "6 מיליון רסיסים" סרט ישראלי ישן קצת..אבל ממש יפה!
ואז לספריה לעבודה...
חזרה...לצאת עם שני...הביתה..לצאת עם דורית..הביתה..
וזהו...

מחר צריך שוב פעם לבוא בחולצה לבנה...
אוו..וגם..מחר יש לעומר יום הולדת...(חבל שזה יצע על היום הכי "טוב" בשנה...=/..) אז..שלא תשקחו! חח
אוו וסטס קיבל 80=O בספרות=O ואני קיבלתי בכל זאת 55?! אני חושבת שזה ממש אבל ממש לא הוגן!
כי זה לא הגיוני...שדווקא בספרות, המקצוע שאני הכי יכולה לבטא את עצמי(או לפחות מבחינה פילוספית פחות או יותר..) הוא המקצוע שאני מקבלת ציונים נמוכים?! וחוץ מזה..בכל המקצועות יש לי ציונים של 80+ והספרות ממש בולט בו!

לפינת הלא קשור>>>>סוף סוף אני קוראת את יומני הנסיכה^^
-נקווה שנישן הלילה טוב!
-אני שונאת אנשים שחשים את עצמם וחושבים שהם חכמים, כשהם ממש לא! מה שבעצם הופך את רוב הפרכות והפקצות בעולם לכאלה...=/ ואני מדגישה...רוב! ואני נשמעת עכשיו סטיגמתית מעוד..(למרות שאני שונאת את זה..) אבל קשה לי לתאר את "סוג" (יופי עכשיו אני נשמעת גיזענית..) עזבו..לא משנה...שונאת שחשים את עצמם נקודה!
-מעניין מה אני אעשה ביום העצמאות?
-זה כיף להכיר אנשים... ועוד יותר כיף, לפגוש אותם סתם ככה, ולמרות שדיברתה איתם רק פעם אחת בחיך...הם אומרים לך שלום ומחייכים...ואתה יודע, שאם תצתרך עזרה, אתה יודע למי לפנות למרות הכל...
עד לפעם הבאה
ביי ביי

2 תגובות:

  1. נכנסת לי לבלוג ולא מגיבה :-o
    וקראי הכל, גמאני שונאת אנשים שחשים ת’עצמם, אבל בקטנה D:

    השבמחק
  2. נכנסת לי לבלוג ולא מגיבה :-o
    וקראי הכל, גמאני שונאת אנשים שחשים ת’עצמם, אבל בקטנה D:

    השבמחק