יום חמישי, 24 באפריל 2008

איזה יום...?

קודם כל רינה אני מעוד מצטערת שלא יכולתי לצאת..><

אזזז...היוםם
אמ...בבוקר...היתי צריכה להתקשר להוט שיעזרו לי עם האינטרנט שוב...וזה עבד! חח
ואמ..מסתבר שיש רק תמונה אחת שלי מכל המפגש שהיה! (לא כולל התמונה של נועם..הילדה שהכרתי..^^ )
אממ...היה חם...
והלכתי לדורית...והרכבנו את הפזל...והראתי לה את צבי והיא אמרה שהוא חמוד..?!
וחזרתי בשתיים..בשיא החום..וסבא שלי גאון, לא מדליק מזגן!
אז השתעממתי לי מול המחשב..
ודריה באה אלי..ודיברנו ודיברנו ודיברנו...
ושאלנו את איל ודור שאלות מעוד מוזרות..XD וגם את רינה...XD
חח..והיה מצחיקXD
ופתאום ברבע ל-9 דורית ושני עומדות בפתח הבית..מבקשות שאני אצא..אז..יצאתי..עם גופיה!! XD
חח..ושיחקנו דג מלוח וקלאס...XD
זכרונות מהעבר..^^
נמ..והביתה...^^
לפינת הלא קשור>>>>>>>כי אבא שלי בבית....
-האנשים בפורום ממש נחמדים^^
-יו עוד מעט בית ספר ואני אל יכולה להתכיל את הבוקריפורט שלי..=O
-מילה חזרה!^^
-מחר, זה קורה! XD
-אבל הוא היה חבר שלה?! רגע, היתה לו חברה?! XD
-ולמרות הכל בא לי למזמז אותו..XD(ולא בגלל המראה או מי שהוא....)
-נוי..קיבלתי את התזכורת שלך בתשע בבוקר....תזכורת מעניינת מעוד-_- "יאנה מציעה חברות לעומר" -_- זה לא עומד לקרות בזמן הקרוב עם בכלל-_- קודם..למה שאני אציע חברות?! חח (למרות שאני בעד שבנות...אבל יש גבול לכל מעשה..) וגם..טוב..זה ממש לא הולך לקרות..אז תרדי מהעיניין...
-החיים מפתיעים! ולא הכפת ל מה תגידו!
עד לפעם הבאה
ביי ביי

תגובה 1: