יום חמישי, 10 באפריל 2008

סתם ימים ^^

=] [=
חיוך^^
לחייך..זה כיף..אבל יותר מידי זה ממש כואב=O
אני שונאת לא לעדכן המון זמן...אחרכך קשה לזכור כל מיני דברים חשובים..והבלוג הופך להיות חפירה=[
טוב..נתחיל
רשימת הדברים החשובים שקרו(ללא שדר חרנולוגי..או איך שלא כותבים את זה..)
-אמ..לדורית היה טיול שנתי^^
-קיבלתי 55 בספרות ועדיין לא ראיתי את המבחן...
-האספת הורים שהיתה, היתה ממש בסדר..^^ כל הציונים שם(חוץ מהספרות..) בין 80-100 ^^
-אני מרגישה חשובה..חח
-בגלל כמה דברים שקרו ביום שני...אני תוהה איך החיים ימשיכו.^^
-יא..לפני כמה ימים(ראשון..) קראתי משפט ממה יפה^^(רק שאני לא זוכרת איך הוא הולך..) בקציור... אמ..הוא פחות או יותר ככה..נכון שה' נותן לפעמים למשהו אחד בעיות קלות..ולך בעיות קשות יותר, למה? כי הוא יודע שאתם יכולים להתגבר על זה! מקווה שמשהו הבין^^ אם לא...תשאלו><
-ביום שלישי היה המבחן במת'..שהיה בסדר..הצלחתי את העיית האחוזים...(יש לי 20 נק'..^^) לגבי ההנדסה..אני לא ידועת..לא עשיתי את הכל...לא ידעתי איך..>< והתרגילים..טוב הם היו מעוד קלים...למרות שבטח טעיתי בהם.. למרות שאולי לא^^ אבל האחרון...מחקתי...ורשמתי דרך אחרת...ואז גליתי שהשניה טעות והראשונה אמת....ועכישו אני תוהה אם מחקתי או לא מחקתי את התשובה האמיתית שרשמתי...=/ ואם הדרך שלי נכונה=/
-אני לא אוהבת את העבודה שקיבלתי 55 בספרות כשכל העולם קיבלת ציון יותר גבוהה ממני..והכי מבאס הרוב בכלל לא הבינו את הנקודה לגבי השירים...ולמה מלמדים אותם..ואיך הם קשורים...זה מעצבן! ואני חושבת שהיא סתם הורידה לי נקודות!
-קשה מעוד לנצח את אי בתחרות מבטים..(הראשון שצוחק מפסיד..) בל לא בלתי אפשרי שלוש פעמים הצלחתי! (וכל המיליון האחרים הוא..><)
-ביום שלישי היה תרגיל ירידה למקלטים...זה היה משעמם-_- והיתה הפסקת חשמל מזוייפת..חח
-אתמול השתחררנו מוקדם..אבל בהסטוריה...אז כולם היו עייפים משום מה..ורק לי היה אנרגיה..אז עניתי על כל התשובות של הסטדנטית..(זה היה קל...) והיא כל הזמן קראיה אלינה(או משהו כזה..) וזה מעצבן..כי זה שם יפה...וזה לא באמת השם שלי-_-

והיוםםםםםם
נמ...של"ח>>>>ניראה לי שהמורה שונאת אותיOO
הפסקה>>>>תחרות מבטים עם איל!
סרט>>>>לא בדיוק...סתם ראינו קטעים של סרטים ישראלים....יו..היה שם קטע מאל עצמי^^ וזה ממש לא ניראה איך שדמיינתי...מצד שני זה סרט ישן...למה לי לצפות?
הפסקה>>>>לא זוכרת><
מדעים>>>>סרט...לפאינה יש כניראה פנס בעין כי היו לה משקפים.... והיא ספרה לנו על עכברי מאבדה..XD
הפסקה>>>הליכה החוצה כי קבעתי אם שני..אבל היא לא באה..היא היתה בביניין של הי"ב...אז אני רייצ'ל ואלה הלכנו לשם..(אני כדי סתם להתיף לה קצת..ולפגוש אתה..חח) ואלה ורייצ'ל כדי...ולרוב אלה...כדי לראות יודבטניקים חתיכים..חח ...זה היה קשה...זה היה מפחיד..והביניין ממש מוזרOO ורחוק!!! ואז כשהיינו בקומה השלישית...פתאום היה צילצול=O..אז רצתי כל הדרך..(יאו היודניקים הולכים כל כך לאט=O)
הספקתי^^
מדעים2>>>עוד סרט....
חופש>>>>>ישש^^
איזה כי..יש לנו חופש ולתיכון וכניראה גם חטיבה א'...אין...^^ איזה כיף להיות בהסתדרות המורים^^
נמ...מעניין אם אבא שלי בא היום?
מעניין אם דריה באה אלי ונלך לאייל?
כל זאת..היום בערב!
לפינת הלא קשור>>>>כי יש לי טיול
-ביום שבת לצפון..עם דודה שלי..מעשרה לשבע עד שבע..(ולא לעשר דקות..XD) החלטתי שאני מכירנה עלצמי כל מיני פעילויות לאוטובוס..(כי זה ברוסית...משעמם..וכניראה הרוב מבוגרים..) זה הטיול הראשון בחיי..שיצאתי עם המשפחה... בלי מסגרת בית ספר=O עצוב לא?
-חח..אתמול נוי..שלחה הודעה לעומר..XD ב"שמי" בהתחלה חשבתי שהיא עושה את זה בצחוק...אבל אז היא באמת שלחהOO זה היה מצחיק..לראות אותה בסופו של דבר..מקבלת סטירה ממני..(חלשה...אבל עדיין..חח)
זה היה מצחיק...XD
-נכון בפסח יש מצווה לספר על ההגדה..אני עושה את זה כל שנה ושנה! כל פעם סבתא שלי שוכחת ה-כ-ל ... אני חוזרת על זה מיליון פעם..(מזלי..שהשנה אני לא צריכה לחזור גם על סיפור יעקוב ויוסף..היא ראתה את הסרט..XD)
-אני ומילה סיימנו את הארי פוטר^^
-עוד קצת..ויש מפגש הארי פוטר^^יאי^^מעניים אם אמא שחי תרשה לי בסופו של דבר..OO
-ההורים שלי הבתיחו לי..שפסח הבא..עושים כל המשפחה יחד! (במילים אחרות...הצד של אבא והצד של אמא אצלנו..ליום אחד... והכל שמח^^)
עד לפעם הבאה
ביי ביי

7 תגובות:

  1. חחח...יאנה ממש תודה על היום=].
    את חברה אמיתית=]]]]]]]]]]]]
    חולה עליך......ואגב הוא בא אלי עוד חצי שעה בערך..חח

    השבמחק
  2. חחח...יאנה ממש תודה על היום=].
    את חברה אמיתית=]]]]]]]]]]]]
    חולה עליך......ואגב הוא בא אלי עוד חצי שעה בערך..חח

    השבמחק
  3. יאי אני חברה אמיתית^^
    אגב..תצפי מחר לאסמסים! יהיה לי משעממםם
    אה...ו... תהני לך^^
    (בטח עכשיו אתם מתמזמזים...או מדברים..או אוכלים?)
    אבל מתי ההורים שלך חוזרים?
    ומה עם נוי?

    השבמחק
  4. יאי אני חברה אמיתית^^
    אגב..תצפי מחר לאסמסים! יהיה לי משעממםם
    אה...ו... תהני לך^^
    (בטח עכשיו אתם מתמזמזים...או מדברים..או אוכלים?)
    אבל מתי ההורים שלך חוזרים?
    ומה עם נוי?

    השבמחק
  5. חח.....אמ..כן הוא נשאר אצלי עד עשרה ל12 וההורים היו במסעדה ביומולדת של מישו ונוי אז סבבה...חחח.

    השבמחק
  6. חח.....אמ..כן הוא נשאר אצלי עד עשרה ל12 וההורים היו במסעדה ביומולדת של מישו ונוי אז סבבה...חחח.

    השבמחק