יום שלישי, 29 באפריל 2008

חזרתי מהבלט

טוב אז חזרתי עכשיו מהמופע בלט...
ורק לפני שלוש שעות גליתי שאני עומדת לצפות באגם הברבורים..משהו מוכר לשם שינוי..ככה שידעתי על מה זה למקרה שארצה לישון באמצע ודודה שלי תשאל שאלות..XD
ולא, לא נרדמתי..חח
קיצר..היה נחמד... לא הכי אהבתי את ההפקה..לדעתי יש יותר טובות... וגם ראיית המון אנשים מוכרים ופגשתי את ראםOO כח גם הוא היה שםOO
וראיתי את גלינה..חח
יאווו...ולראשית ם..יענו הברבור...אז היא היתה מה זה מבוגרת...וממש אבל ממש רזה=O ממש אנרוקסית=O והייתי בתוכה שרק אני שמתי לב לזה..אבל אז שני חברים של דודה שלי שגם באו...התחילו לצחוק על העינייו ואמרו לנו שהם כמעט הצליחו לספור לה את כל העצמות=O
יאא=O
אהבתי את התפאורה=/ והיו בקהל המון ילדים=/ ורובם לבושים בשמול שניראות כאילו עכשיו פוריםOO

ואמ..חזרה לתחילת היום..
טוב אז קיבלתי 67 במת'=O ממש נדהמתי..כי הלך לי קל... ואין מצב שאני מספרת להורים שלי...
ואמ.. שברתי שיא...דיברתי איתו יותר ממשפט מעפן אחד..חח
ואמ..סוף סוף יתאתי החוצה בהפסקהה

לפינת הלא קשור>>>>כי זה שיש לי פינה בבלוג לא הופך אותו לרע!
-יש לי מחזיק מפתחות כואלה מאוסטרליה....
-מחר צריך לבוא בחולצות לבנות!
-יאו..בדף הביקורות לבלוג שלי..מתרחשים דברים..XD
-אוקיי..יש עיניין שממש מתריד אותי...מתי יש לו יום הולדת..מחרותיים או שבוע הבא...ניראה לי מחרותיים..כי כאם אומרים יום הזיכרון אז..זה מחרותיים...או שאולי זה היום הזיכרון לחילים? לא, זה מחרותיים! עכשיו אני מקווה לא לעשות לעצמי פדיחות..XD
-יש לי הרגשה לא משהו לגבי מה שרשמתי קודם..ח
עד לפעם הבאה
ביי ביי

2 תגובות:

  1. אמ, תודה על התגובה בבלוג שלי, כן. (אהמ אני אהמ)
     ועם את רוצה לדבר איתי אז מסנ’ שלי הוא:
    <A target=_blank tokuohotel11@gmail.comhref="mailto:tokuohotel11@gmail.com">tokuohotel11@gmail.com</A>
     
    והאייסי הוא:
    445080165
     
    מוזמנת D:
                     

    השבמחק
  2. אמ, תודה על התגובה בבלוג שלי, כן. (אהמ אני אהמ)
     ועם את רוצה לדבר איתי אז מסנ’ שלי הוא:
    <A target=_blank tokuohotel11@gmail.comhref="mailto:tokuohotel11@gmail.com">tokuohotel11@gmail.com</A>
     
    והאייסי הוא:
    445080165
     
    מוזמנת D:
                     

    השבמחק