יום שבת, 5 באפריל 2008

לפעמים, בא לי להתחיל לחיות את החלום.
לפעמים בא לי לנסות לקפוץ מבניין, למה? כי אני מאמינה שאולי אני אצליחך לעוף.
נשמע מוזר? לא הגיוני?
זה עוד כלום, העובדה שאני אפילו לא מנסה, זה, זה מוות מההתחלה.
העובדה שאף אחד לא מנסה לחיות את החלום ונכנע עוד לפני שזה התחיל זה...זה עלוב,חזר טעם, חסר יושר..ובקיצור...להתראות!
אז לא, אני לא רוצה לנסות לקפוץ מבניין, אבל אני כן רוצה לעשות דברים אחרים ...
כמו..לטייל! והינה..שבת הבאה אני נוסעת לצפון!
או כמו..לנסוע לבת דודה שלי...ובקיץ אני מתכוונת למצא עבודה ולעבוד כל הקיץ כדי לחסוך לכרטיס נסיעה!
נמ... או להגשים כל מיני  הבטחות..(אהמ אהמ..) מה שאני מנסה להפוך לאמיתי סוף סוף...
או..הכי חשוב..לנסות לגרום לאנשים לחיך, מה שלפעמים לא הולך כל כך..לייתר דיוק כלל לא, אבל מידי פעם..אבל רק מידי פעם..יוצא לי לראות חיוך^^

להגשים חלום, תמיד אפשר! הכל!
אז למה אנשים תמיד אומרים שלא?  למה כולם נכנעים כל כך מהר?
תענו לי אתם!

אז..הימיים האחרונים..לא היה איזה משהו מעניין... או לפחות מספיק מעניין כדי שאזכיר את זה...
אם כבר..ביום שישי היה את המשפט המבויים שהיה דווקא נחמד...
  וסיימתי את הארי פוטר סוף סוף!!
ו... אמ..לרינה יש היום יום הולדת^^ מזל טוב^^ המון המון המון^^
ואמ..היום הלכתי לראות סטפ אפ2...ויש לי הרגשה מוזרה שאסור היה לי ללכת או משהו...
ואמ..אירנה החריכה אותי לעזור לפז...ואני כבר לא ממש יכולה..מחר יש לי תור לרופא..ולבטל אסור לי=/
לפינת הלא קשור>>>כי אני צריכה לעשות משהו ביום שישי ואני לא ידועת מה..=/
-פעם אחרונה שהרגשתי שיש לי משהו לעושת ליום מסויים, צדקתי!
-החלטתי שאני אמרוד בהורים שלי בפסח! ככה יהיה לי יותר זמן לרכב..ויותר רצון^^
-השמפו החדש..נחמד דווקא...
-היום, לפני 14 שנה מת קורט קוביין....(ככה רושמים?)
-מחר לדורית יש טיול שנתי..ואמא שלה התקשרה אלי עכשיו לשאול אם דוריתא יתי..OO ואני חזרתי הביתה ממש מזמן...מעניין איפה היא?OO
-בא לי לחיוך..אבל אני לא מצליחה משום מה..=/
עד לפעם הבאה
ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה