יום שלישי, 15 באפריל 2008

בוקר>>>מסיבה>>והיום

יאוו=O
המחשב שלי..עמו שספרתי פעם.רוצה..להתאבד..(או שיש לו ווירוס..)
ואני באה למחשב..והוא לא נידלק=O (ולא, אני לא מטומתמת..המסך היה דלוק-_- אבל אני כן כי אני לא יודעת איך לכתוב מתומטמת..XD)
בהתחלה חשבתי.."המ..אולי הוא לא מובר" אבל המשך עבד... ואז... ואז הגעתי למקנה שרק החפצים שמחוברים גם לשקע עובדים..אבל אז תהיתי "למה העכבר והמקלדת עובדים?" 
הגעתי למסנקה! המחשב שלי גוסס..(לא מת..גוסס..) לא ניכנסתי ללחץ..(למזלי אין ילא ת הגנים של כ-ל המשפחה שלי...) והתחלתי לחשוב...ומצאתי פיתרון..להוציא את הקבל ולהכניס חזרה... מסתבר שזה עבדOO
כי המחשב עובד..^^
טוב ועכשיו ..ליומיים שעברו עלי..^^(שתכנית..בשבילי זה היה יום יותר מ24 שעות^^ תבינו בהמשך^^ לפחות מי שקורא=/..)
טוב..יום ראשון^^
בבוקר>>>>קמתי שמחה כי אין בית סםר..ישנתי..מספיק^^ ווזהו...
אחרי הבוקר...חח>>>הליכה למילה..ממילה לקניון עם דריה..מחפשים משהו למילה..דריה הולכת..הולכים לשתות ולאכול..פושים אנשים..עולים למעלה יוצאים..הולכים למונסטון בדרך עוברים ליד השוק וקונים שם עגילי עכבישש^^ ופוגשים את דאשה המוכרת! חח המונסטון קונים קשת(מה לעשות ששתים נשברו והשלישית..אין לי מושגOO)
אמ..חוזרים הביתה>>מנגנים>>מתכוננים>>>הולכים למילה>>>נוסעים לספיר למסיבה^^
בדקך>>>לא יודעים איפה היא גרה.... עושים סיבובים ומתחילים להכיר את עקרון... בסופו של דבר מגעים..."שתי בולנדיניות הגיעו" לאחר שתי שניות "שתי שטניות הגיעו" חח..וזו עדן אחותה של ספיר..ממש חמודה וודקא^^
אצל ספיר>>>טוב קשה להגיד..אני אכתוב נקודות שהיו...
-מנסים לשחק..ולא מצליחים..כרגיל^^
-אוכלים פיצההה==OO יאמיי...
-יושבים במעגל ועושים משימות שעדן הכינה(ככה?) היה מצחיק...חח מעוד....
-בזמן המשימות>>>מלחמת של כדורי נייר מעוד קטנים עם אייל..-_- שאחרי זה מגלים משהו מעוד מעניין עליו בגיל 5-6 ועל מכונת כביסהOO
-מתיישבים חזרה פחות או יותר נורמלי...(לא זוכרת מה עושים בזמן הזה..OO) מדברים... מגלים(או לפחות אני..) שיש אנשים בעולם ששיחקו מוגלי..XD(המשחק הישן והמצייק..) ועוד מיליון משחקים...ומגלים שלגלית יש את המשחק סימבה..המלא=O (כל חיי רציתי לשחק בזה..חח) ושאני אל היחידה שהיה לי גורדי..חח
-אוכלים...חח
-אנשים הולכים פחות או יותר בשתיים עשרה...
-יאיר מגיע...
-מחליפים בגדים...
-משחקים עם האוגריםם המעוד מעוד מעוד חמודיים^^ מעוד ניקשרתי לבן הקטן..(למרות שיש לו את הביצים הכי גדולות..XD) הוא היה ממש חמודדיי
-צוחקים משתויות וכל מיני...
-אונסים אנשים...פחות או יותר...
-"ערמת ילדים" (כותבים ערמת או ארמת?)
-המון עינייני קרח..XD
-מדברים... צוחקים...
-כולם הולכים לישון בארבע...-_-
-אני לא...וגם לא דר...אני דור נישארות ערות עד שש וחצי..ואז דר פרשה... נישארתי לבד!
-היו המון תרנגולים ומטוסים ברקע..OO
-ואז סוךף סוף בתשע בבוקר...פתאום..מצלצל הפלאפון של ספיר!! מה שמאיר את כולם(סוף סוף..) ואז..יאיר מחליט לשים ברגע את ריקו רומנטי..הגירסה המצוננת..חח
-מדברים מדברים קצת...
-אוכלים ארוחת בוקר..
-משחקים עם האוגרים שוב..
-הואגר ההיפרטיבי שלי לא מפסיק לזוז..ופתאום הוא נעצר ולא הבנתי למה..והוא רעד..ופתאום אני שומעת את מילה  אומרת משהו..ואז הבנתי מה... הוא השתין עלי...חח
-מתלבשים..
-משחקים שוב במשחק של ען...
-הולכים הביתה ברגל..בחום..בדרך הארוכה והמסוקנת..
-אחרי שעה פחות או יותר..מגיעים^^
-אוכלים..מתקלחים..רואים טלוויזיה הולכים לחדר לנוח..
-נרדמים לחמש עשרה דקות..וכשקמים "מה כבר בוקר?OO" מסתכלים על השעון ולא מבינים למה השעה חמש ו-...
-אוכלים..מחשב...משתעממים...עשר>>>לישון
-והיווםםם
מחשב טלוויזיה מחשב טלוויזיה...אוכל..אורגנית..מנגנים שיר שאני שונאת...תיקווה ועוד משהו...
לפינת הלא קשור>>>כי חם!! וזה הורס לי את היום!!
-מרוב חום אני ממשיכה להרגיש עייפה...
-אי אפשר לרכב על אופניים...כי חם!
-יש לי תקציב ^^
-חם ליי והראש שלי לא פועל טוב..
-היום סידרתי את הארוןOO
-יום משעמם היום
-עד לפעם הבאה
ביי ביי

8 תגובות:

  1. חח...שמחה שנהנת וכן החום באמת הורס את היום....לפחות בשבילי.....כי בגלל השרב הזה יש לי אלרגיה וזה הורג אותי..=S
    ומחר יש לי מבחן בתמטימטיקה...אמאאאלה....

    השבמחק
  2. חח...שמחה שנהנת וכן החום באמת הורס את היום....לפחות בשבילי.....כי בגלל השרב הזה יש לי אלרגיה וזה הורג אותי..=S
    ומחר יש לי מבחן בתמטימטיקה...אמאאאלה....

    השבמחק
  3. את מוזמנת להצתרף לטבעת שלי (ברשימת הטבעות בבלוג שלי בצד קוריאם לה פילוסופיה והיגיון)

    השבמחק
  4. את מוזמנת להצתרף לטבעת שלי (ברשימת הטבעות בבלוג שלי בצד קוריאם לה פילוסופיה והיגיון)

    השבמחק
  5. הי יאנקי=]..
    אני כבר בקרית שמונה=]
    איך ברחובות=]
    תהנו בלעדי=]]]]]]]]]
    ביום ראשון נפגש ונעשה את הפזל עם האוהבים=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

    ד"ש לכולם חוץ מאחד...=[[[[[[[[[[[ {הבנת את מי}

    השבמחק
  6. הי יאנקי=]..
    אני כבר בקרית שמונה=]
    איך ברחובות=]
    תהנו בלעדי=]]]]]]]]]
    ביום ראשון נפגש ונעשה את הפזל עם האוהבים=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

    ד"ש לכולם חוץ מאחד...=[[[[[[[[[[[ {הבנת את מי}

    השבמחק
  7. אמ..אני אודיע..ולא?
    חח
    תהני ביומיים האלו..וכשתחזרי תתקשרי אלי ביום ראשון..אני אבוא אליך ונתחיל את הפזל..(אל תתחילי בלעדי..אלא עם בא לך..חח)

    השבמחק
  8. אמ..אני אודיע..ולא?
    חח
    תהני ביומיים האלו..וכשתחזרי תתקשרי אלי ביום ראשון..אני אבוא אליך ונתחיל את הפזל..(אל תתחילי בלעדי..אלא עם בא לך..חח)

    השבמחק