יום ראשון, 27 באפריל 2008

מחר בית ספר^^

יום מוזר..(והפעם לא נפשית..חח)
פתאום..באמצע היום, מצאתי את עצמוי הולכת לבית ספר....כשרק מחר מתחילים לי הלימודים...
מוזר?
כן..קצת..חח
אז אם כבר התחלתי לספר..אני אמשיך^^(כן..טיפה חופר, אז?!!)
בבוקר>>>>סרט מעניין..חח
בצוהורים>>>הולכים לבית ספר, למצא חלל שהיה בדה שליט..לבד! ואמ..משם ליד לבנים לפגוש את דריה ומיחה ..ומשם הביתה....
אחרי הצוהוריים>>>הולכים עם דורית לקנות מסגרת(מעוד מעצבן, אני חייבת להודות..ללכת עם שקית כחולה ענקית בידיים... הגענו אליה..התחלנו להדביק את הפזל..וכשסמנו את הזכוכית..היא נשברה....OO
אז מה עישנו? חזרנו לחנות-_- עם הפזל הפעם...ושם שמו לנו זכוכית.... (אני מספרת את זה כאילו שזה היה שתי שניות...אבל החנות רחוקה, הפזל כבד...והכל מעצבן!) בסופו של דבר נסענו הביתה עם אבא של דורית..^^
ייתרונות מהעיניין>>>הלכתי המון..והתאמנתי למתח^^
חיסרונות>>>>טיפה מעצבן=/

יאא..נשארו לי כמה עמודים בלשון...ואני הולכת לישון..חח ומחר בית ספר, ואני כבר מחכה לפגוש את כולם^^
ולספר לדר על ככללל החלומות שליXD
ולקבל את המבחן בספרות=/ ולצחוקק..XD
חבל שלומדים..XD

לפינת הלא קשור>>>עדיין לא עשו עלי ביקורת..OO
-מעניין מתי יעשו אותה..?
-מחרותיים יש את מופע הבלט שדודה שלי גוררת אותי לשם..(ואני חייבת ללכת..) ואין לי מושג באיזה שעה זה...מעניין עם יהיה מעניין? חח
-התחלנו את העבודה במורשת פחות או יותר...סוף סוף! כמעט ולא ישנתי בלילה בגללה!
-מסתבר שאני לא היחידה שחושבת לפני השנה...
-מעניין כמה שגיאות כתיב..(לא כולל שיגאות מקלדת כמו...בננב-בננה...)
-זה מעוד מחמם את הלב לשמוע משהו שמתחיל שיחה איתי..מרצונו!=O במיוחד באיסי...XD
-דודה שלי מנגנת לפי הצלילים..(כלומר היא לא צריכה תווים גדי לדעת לנגן משהו...היא פשוט שומעת ומנגנת....) ורק את השיר היפה שברקע היא לא יודעת לנגן-_- או לא רוצה! [
-תמיד צריך לחשוב חיובי על הדברים!(מובן שאסור לשכח את השלילי... אבל לחשוב בעיקר על החיובי..או איך לפתור את השלילי..)
עד לפעם הבאה
ביי ביי

3 תגובות:

  1. חחחחחחחחחחח
    אמממ....
    איזה יום מטורף.... XD
    תהני מחר, מקווה שהמבחן הלך לך טוב... =]
    לי היה מגן ואני מחזיקה אצבעות שקיבלתי בו 100 =]
    אמממ...
    בכל מקרה...
    כיף לדעת שיש מיש’ו שנולד בתאריך שלך, אפילו אם זה עם הפרש של כמה שנים XD

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחח
    אמממ....
    איזה יום מטורף.... XD
    תהני מחר, מקווה שהמבחן הלך לך טוב... =]
    לי היה מגן ואני מחזיקה אצבעות שקיבלתי בו 100 =]
    אמממ...
    בכל מקרה...
    כיף לדעת שיש מיש’ו שנולד בתאריך שלך, אפילו אם זה עם הפרש של כמה שנים XD

    השבמחק