יום ראשון, 13 באפריל 2008

תשובות לשאלון השבועי

האם אי פעם למדת לקרוא תווים?
יאפ^^ לפני כמה חודשים..><

מה יותר שווה, פסנתר או גיטרה?
אמ..תלוי איזה סוג...ניראה לי שפסנתר מול קלאסית יותר טוב...


האם המילה "מפתח פה" אומרת לך משהו?
אמ...כן-_-


מה הלהקה / זמר האהוב עלייך?
אמ..אין לי=P אני אוהבת המון להקות וזמרים.א.בל אין לי מועדף...=/

האם אי פעם שרת / ניגנת לפני קהל גדול?
אמ..לא..עם השירה שלי..הקהל יברח..ועם הנגינה ישתעמם..(מה לעשות שאני יודעת לנגן שירי "אוטובוס")

אם היית נוחתת על אי בודד והיה לך רק דיסק אחד, איזה דיסק זה היה?
דיסק שירי השירים שצרבתי לא מזמןXD
(סתם דיסק שיש בו כל מיני שירים שונים מתקופות שונות..)

מוסיקה בעברית או בשפות אחרות?
כל עוד זה יפה, לא הכפת לי

טוקיו הוטל או בטהובן?
אישית..אני לא רואה משהו כל כך טוב בטוקיו הוטל... הם לא רעים..אבל אין להם משהו שכל כך מיוחד לדעתי...
אבל עם היו מחריכים אותי לשמוע לאחד מהם יום שלם הייתי בוחרת בטוקיו הוטל..(בהטובן..מעצבן אותי!!)


בן ששר או בת ששרה?
בן ששר^^

האם לדעתך מוסיקה = חיים?
יאפ^^


2 תגובות:

  1. חח...מסכימה איתך עם כולם=]...חחח..
    במיוחד עם השנייים האחרונים..חח

    השבמחק
  2. חח...מסכימה איתך עם כולם=]...חחח..
    במיוחד עם השנייים האחרונים..חח

    השבמחק