יום רביעי, 23 באפריל 2008

יא..מפגש הארי פוטר^^

יאא..הייתי במפגש...ודווקא היה כיף...(למרות שבזמן שהייתי שם.לא היה כיף..חח)
אז..כן הלכתי..ולא לבד...
הלכתי עם מאשה..שרצתה לבוא...ולי ניראה שהיא התחרטה על זה..אבל היא מקחישה.
בבוקר>>קמים מוקדם>>מתארגנים>>נכנסים לפורום לבדוק הודעות לגבי המפגש...ודברתי עם משהיא שקוראים לה אנסטסיה וקבענו להפגש שם!
בהתחלה הגענו... (רק אני ומאשה...)
ואז..חיקנו...וצבי(סוג של מנהל..) ועוד חבורה של ילדים קטנים קצת... עמדו..ובאנו עליהם ואמרנו חלהם שאנחנו מהמפגש..והם..התעלמו?!
ואז עמדנו חצי שעה...ופתאום צבי שואל "למי יש שיחות יוצאות" והיה שקט..אז אמרתי "לי" והוא מסתכל עלי.."מה את קשורה?" דיי...נעלבתי..>< אבל אז אמרתי..שוב  שבאתי למפגש ופתאום כולם שאולים אותי "מאיזה פורום?" "מה הכינוי" חח..זה היה מצחיק...ואז סתם..דיברנו עם ילדה אחת..נועם! והיא חמודה^^ והיא זכתה אתמול ברכיבה על סוסים...
ואז כולם הגיעו והלכנו לגג..וכל אחד אמר שם וכינוי...וכשהגיעו למשה ..."אני נגררתי אחריה.." XD
חח..דווקא היה מצחיק...ופגשתי אנשים וזה....חבל שהייתי צריכה ללכת בשתיים=/
אהה..ובדרך חזרה פגשתי את סתיו^^ גם הפורום שלה נפגש..(תכלס..אני רשומה לפורום ההוא...חח) והיה נחמד..
למרות...שהיה חם!!
וגליתי..שיש תמונה של הנגררת...XD ושלי אין..(למרות שחביב-המנהל..חח אמר שיש..)
כשחזרתי הלכתי לדורית..ואנחנו כמעט מסיימות את הפזל^^

לפינת הלא קשור>>>עוד משהו למחוק ברשימת ה-"לעשות"
-מילה מחר חוזרת...
-עוד מעט בית ספר..
-שחכתי את הצמיד שלי אצל דורית..(שרינה קנתה לי..)
-האנשים בפורום נחמדים...וחמודים..XD
-תל אביב זה לא ביג דיל....במיוחד עזריאלי..כולה כמו של רחובות..רק טיפה יותר גדול...
-יאא..אני מחכה למפגש הבא...^^
-מעניין עם יש מחר טורניר?
עד לפעם הבאה
ביי ביי

11 תגובות:

  1. שמחה שנהנית D: .
     
    תיכנסי לאייץ’פוטר ! הוא פורום יותר סגיד O: .
    <A target=_blank href="www.hpotter.co.ilhttp://www.hpotter.co.il">www.hpotter.co.il</A>
    ^_^
     
    היה נחמד לפגושתך. D:

    השבמחק
  2. חח..אני אוהבת את האתר עצמו...אבל את הפורום פחות=/
    למרות שאני רשומה עליו!

    השבמחק
  3. חח..אני אוהבת את האתר עצמו...אבל את הפורום פחות=/
    למרות שאני רשומה עליו!

    השבמחק
  4. DDD:
    אני חמודה?
    יאי!
    יש אנשים שזוכרים שמות-בניגוד אלי...שאני סנילית כמו צבי.
    >

    השבמחק
  5. DDD:
    אני חמודה?
    יאי!
    יש אנשים שזוכרים שמות-בניגוד אלי...שאני סנילית כמו צבי.
    >

    השבמחק
  6. בואנה מה הוא אומר לך מה את קשורה!? שאני לא אכנס בו !~!#$%^&(_)*&^~!$##$%^& :-x
     
    ושמחה שנהנית והכל D::
    חחח הצמיד שאני קניתי ^.^

    השבמחק
  7. בואנה מה הוא אומר לך מה את קשורה!? שאני לא אכנס בו !~!#$%^&(_)*&^~!$##$%^& :-x
     
    ושמחה שנהנית והכל D::
    חחח הצמיד שאני קניתי ^.^

    השבמחק
  8. XD חח... האמתי..גם אני אל זוכרת ממש את השמות..>

    השבמחק
  9. XD חח... האמתי..גם אני אל זוכרת ממש את השמות..>

    השבמחק
  10. חח..תודה!
    ואמ..הוא אמר את זה כי הוא לא ידע שאני חלק מהמפגש..כי הוא סנילי-_-

    השבמחק
  11. חח..תודה!
    ואמ..הוא אמר את זה כי הוא לא ידע שאני חלק מהמפגש..כי הוא סנילי-_-

    השבמחק