יום שישי, 25 באפריל 2008

אז איך עבר היום?

וואי...כמה זמן לא אמרתי...
"החיים מפתיעים" בבלוג..OO
ומה שמעניין...
שזה באמת נכון=O
נממ
היוםםם..?
קמתי מאוחרOO
ואמ..טלוויזיה מחשב טלוויזיה..
ואז התקשרתי לדורית כדי לבוא אליה לסיים את הפזל...והיה מעוד קשה לסיים אותוOO למרות שנשארו לנו פחות או יותר 80 חלקים^^ ומחר היום האחרון ככה..שמחר מסיימים!
ואז באמצע היום חזרתי הביתה לאכול....ושוב לדורית..XD
ושוב פעם הביתה, והפעם התקלח...
ואז החוצה^^
עם שני דורית ומילה שחזרה^^ והיה נחמד ומצחיק^^
לאחר מכאן(כי שוב פעם יש המון "ואז") גטה הגיעה..והלכנו לטייל בעיר...(למצא את בן אדם..XD) וסתם הסתובבנו...ובאיזשהו שלב כולם הלכו ואני ומילה נישארנו בפארק....
והביתהה^^
הסוף
לפינת הלא קשור>>>>כי הלחות לא עושה טוב לשער שלי=/
-עוד מעט בית ספר..משהו יודע מתי מתחילים התלמידים שלא שבטו והם לא יסודי..?
-החלטתי שאני מתחילה לקרא היום את הבוקריפורט
-מחר הן נוסעות לים..ואמא שלי תוענת שעדיין מוקדם-_-
-התמונות מהטיול לצפון ופורים הגיעו..ואחת התמונות ממש יפה^^ אני מתכוונת לשים אותה בעיצוב הבא בבלוג...
-אחת התמונות מהבניס..לייתר דיוק כל תמונה שאני נמצאת, זה ניראה כאילו שאני עצבנים ולא מחייכת..ואחת מהן זה ניראה כאילו אני עושה סימן של "חכי חכי" עם היד..XD
-אנשים כבר לא באים לפארק..מה שטוב..כי חלכם מתדרדרים...אבל מצד שני...זה חבל...כי מה אם אלה שלא..? מאבדים קשר..=/
-הגעתי למסקנה...אלכוהול זה לא טעים..(למרות שיש לי ניסיון של שני יינות..שאחד מהן זה תירוש..>< או..ולהריח בירה....דיפוזיהה!! XD המבין יבין..ומי שלא..תחזרו לכיתה ז'..-_-)
-שמעתי ששפניה זה טעים..OO מעניין מתי נקנה אחת..OO XD
-ההורים שלי החליטו שמותר לי לשתות..XD הם מושפעים מאבא שלי..חח..וזה לא בסדר מצדם... הם לא נותנים לי גבולות...
-אני מרגישה.."חנג'ית"(אהמ אהמ..שלו..אהמ אהמ..XD) בגלל עיניין האלכהל..חח
-שמתי לב שיש המון שלוש נקודות בבלוג, והמון ואז..והמון שיגאות כתיב...והמון..פרצופים כמו...^^ או..XD
-מעניין מתי יעשו ביקורת לבלוג..?
עד לפעם הבאה
ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה