יום חמישי, 3 באפריל 2008

להלה אין לי כותרת אבל למי הכפת?

יומיים..פחות או יותר בלי עידכון...ואני?
לא יודעת, אם לשמוח או להיות עצובה, כל כך המון קורה, וכל כך המון קרה...והכל בהפתעה לא צפויה..
זה למה כיף לי לקום בבוקר, ולנסות לנחש מה יקרה....
אז..אתמול?
אמ..בבית ספר...?
לא משהו מעניין..סתם עוד יום ארוך ומעצבן...
אחרי בית ספר>>>>הולכים לדר, משהו שמכניס אותי מעוד לכושר בזמן האחרון...
עשינו את העבודה בחקר..(מעניין הא?)
ואז חזרתי..ובדרך פגשתי את דוד שליOO
וכשהגעתי הביתה הייתי בריב אם ההורים בגלל סיבות אופניים מעצבנות...אז הלכתי לעשות את העבודה השניה בדעים..-_- ובדרך ספרתי לאמא שלי על הציון שלי באנגלית...>< וסבתא ששלי היה ממש אבל ממש רעה! בגלל שהתעלמתי ממנה היא לקחה את המצלמה וצילמה אותי!~! כןן!! והכי מעפן..זה מצלמת פילים!!!!! אי אפשר למחוק, ואז ממש התעצבנתי..אאימתי עליה למחוק את כל התמונות!!!
ואז ביימתי את העבודה^^(חח...קפיצה מעניינת...)
ולישוון!!
בבוקר>>>שוב פעם ראיתי לבן בשניה שהתעוררתי... ואז הבנתי שזה קירXD
בבית ספר>>>>היה נחמד^^ יש לנו תלמיד חדש בכיתה בשם עידוOO והוא חי בקליפורניה 6 שנים..והוא מכיר את יואב? הוא ניראה נחמד... 
נתתי חיבוק לאיליהOO לא שזה רע...אבל..זה בין הדברים שצריך לציין!
של"ח>>>משעמםם
צרפתית>>>סימונה חושבת שעידו(החדש..) מטומטם-_- היא התחילה להסביר לו איך מעתיקים "בהתחלה את מעתיק את התאריך! ואז את הכותרת, לאחר מכאן אתה מעתיק לפי המיספור" וזה באמת היה כככה...!!
הפסקה>>>>נמ..הליכה לסוג של רחבה..?
מדעים>>>אין!!!^^ במקום זה יוסי^^ ודיבורים על עשרת המכות^^
הפסקה>>>סיבובים עם דר וספיר^^
מדעים>>יוסי^^
הביתה^^>>>>מחכים עם דר להורים..ועם גלית..ועם ספיר..חח פגישת אנשים "היי הוו היי הו לצ גו!" (חיבוקי מעפן של אנגלית ואין יל כח להחליף שפה במקלדת...פעןלה קשה מידי בשעות אלו..><)
יאוו קראתי פיק על ג'יני ודראקו..זה היה חמוד..(למרות שאני שונאת את השיפ הזה..) ומצחיק..^^
נמ..מאוחר יותר יצאתי החוצה^^ עם רינה גטה וריי^^ והיה נחמד ומצחיק מעודXD
וחיקויים..חח וסיפורים מענייניים...מעוד מעניינים..חח"והוא ליטף את ******הקשה והחלק" XD
נמ....והביתה?..
לפינת הלא קשור>>>כי רחל ביקשה ממני לכתוב ציטוט ואני לא זוכרת מהו..><
-"יאו, איזה קל זה! זה חומר של כיתה....ח'.." XD אני לרייצ'ל..XD והיום..חח
-"הגעתי למסקנה...ליבי אשר מפסיר פעימה בראיית האנגלית והשפתיים המהלכות=, רק  אשלייה, של רצון אשר נועד לגלות את יכולהם! (מקווה שמי שצריך להבין..הבין...חח)
-אהה=O אני חושבת שאני אתחיל לנסות להעלות את מצב בתגובות פה..?
-קניתי שמו היום! ושחכתי להזכיר זאת בפוסט..ואין לי כח לחזור אזז... היום אחרי בית ספר הלכתי עם מילה לנקות שמפו!
-דריה לא הגיעה היום>>>כי היא עצלנית...
-מחר אני לא מחכה למילה!
-ניראה לי שנכשלתי במבחן בספרות..
-נזכרתי בעוד משהו! ההרצאה שלי על האבנים המתגלגלות ביום רביעי! היתה יחסית בסדר..ריטה נתנה לי 100^^ -אדם ללא חיוך, אדם ללא חיים!
-עוד מעט חופשש^^
עד לפעם הבאה
ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה