יום שני, 21 באפריל 2008

חג שמח^^

יאאאא...
מצבי הרוח שלי לא מפסיקים להשנות...פעם הם למעלה ופעם הם למטה...
הייתי אומרת ממש כמו ברכבת הרים...אבל אני לא יכולה...כי אף פעם לא הייתי על רכבת הרים..חח
____

ואוו זה... ממש מוזר לכתוב פוסט בחדר שלי..OO ועוד יותר מוזר..זה לכתוב פוסט בחדר שלי עם ה-XP ולא ה-98....OO
אבל זה מגגגנייב..חח

טוב פתאום התחשק לי לכתוב באמצע...(זה ניראה לי נחמד..)

אמ..אז יום ליל הסדר...
טוב...יחסית לשנה שעברה..הוא היה מעוד טוב!
אפילו לא בא לי להזכר בזה של שנה שעברה...
טוב אז..מה קרה?
הכל התחיל  מבוקר משעמם במיוחד..וגלש לעבודות בית משעממות עוד יותר...
וכשסיימתי?
משעמם עדיין... ובאיזה שהוא שלב התחלתי לשחק נגד עצמי שח מט
אחרי המון זמן שלא שיחקתי... ועוד נגד עצמי?!
המשחק היה נחמד..
ואז אבא שלי הצתרף באמצע... ונתתי לו לנצח..חח
ואז...משעמם^^
מכל השנה הזאת...זה היה היום המשעמם ביותר שהיה ליOO
ואז..כמובן ליל הסדר..
בן דוד של אבא שלי הגיעה..עם הבת המעוד חמודה שלו..^^
והיה נחמד דווקא... (אילתרנו ברכות של ארבעת הכוסות כי לא רציתי לקרא><)
ואז הם הלכו..
ואני החרכתי אנשים לספר לי על יציאת מצרים..וככה ישבנו כל המשפחה ושמענו מפי דודתי על הסיפור..עם המון שגיאות..שבעקבותן התערבות..וניצחון שלי^^
ושולחן מתוק...ולישון^^

*וואי נחמד לכתוב באמצע..אבל ניראה לי שזה לא יפה לפוסטים ארוכים..=/..)*

ואתמול
בוקר פסח^^
טוב...אני לא יודעת מה נכנס לראשו של אבא שלי ואמא שלי...
אבל החליטו להעביר כמה חפצים מחדר לחדר^^
ומי שלא קלט בהתחלה על המ אני מדברת(בהתחלה של הפוסט..) עכשיו יבין^^
את האורגנית העבירו לחדר המחשב..(או לחדר של דודה שלי כי היא יושנת שם עכשיו..)
את המחשב שבחדר המחשב..(או לייתר דיוק ה-XP שלי...)  מעבירים לחדר שלי^^(יאי^^)
את המחשב שבחדר שלי (או ה-98 שאף אחד לא משתמש..) מעבירים לחדר של האורגנית..(או במילים אחרות חדר השינה של אמא ואבא..OO)
וזה לא הכל..!!
הטלוויזיות שבחדר שלי ובסלון מתחלפות..(כי נמאס להורים שלי לראות הכל פחות או יותר בשחור לבן...והם מעדיפים את הטלווזיה הקטנה הצבעונית שקיימת יותר מ14 שנה^^ והחדשה והענקית שפועלת כמו מצלמת פילים של שנות השישים לחדר שלי^^)
אז האינטרנט כבר מחובר אצלי בחדר..(ייתרון בזה שאבא שלי עובד כבנאי כניראה..)
ושבוע הבא מגיע חברו של אבי! (הטכנאי מחשבים שחש ת'צמו לפעמים..)
והוא מביא לנו מחשב, פנטיום 2-3 =O ולוקח את הישן..
מעניין איך ניראה פנטיום 2-3... כי אצלנו יש רק את ארבע ואחד..חח
מעניין כמה זה שונהOO
או..וגם בטלוויזיה השחור לבן שבחדרי יהיו ערוצים=O
דווקא נחמד כל העיניין הזה לא?

נמ..ובינתיים חוזרים לעבר של אתמול...
אחרי כל העיניין אני הלכתי לדורית להרכיב פזל...^^ והיה נחמד..הרכבנו דבר את המסגרת וחלק מהביפנים! (ואנחנו חייבות לסיים את זה השבוע^^)
לאחר מכאן..(כי יש יותר מידי ואז בפוסט..)
רצינו לצאת החוצה, אי אפשר כי אמא לא רוצה...
אבללל אבא מתקשר ומרשה..OO
זה מה זה מוזרOO עכשיו אני יכולה לשאול גם את אבא שלי דברים
...או שלא...עדיף שלא..בינתיים^^


לפינת הלא קשור>>>כי לא יה לי כח לפינת יום שישי^^
-דורית וגל ניפרדו! הצהרה פומבית ראשונה...זה קשה..אבל נצליח!
-אגב דורית...חבר מספר שבע..XD וזה מגניב שיש כל כך המון!
-אני לא מאמינה לפעמים ממה שיוצא מהפה של דודה שלי..OO זה לא היגוני...כאילו לא ידועת..מוזר..
-אההה...עוד מעט העבודה במורשת..=O
-אני צריכה לקרא את הבוק ריפורט..=/
-אמורים לעשות לבלוג שלי ביקורת....ניראה לי שבין הדברים החושבים שיכתבו זה "יש המון שלוש נק'"
-שלחתי למספר בנות חג שמח^^
-לכולם..חג שמח^^
עד לפעם הבאה
ביי ביי


18 תגובות:

  1. הלוואי וההורים שלך יתחתנו עוד פעם......

    השבמחק
  2. חח כיף לך העבירו את המחשב שלך לחדר שלך!!!!
    לי אין מחשב בחדר...

    השבמחק
  3. לא תצליחו להרכיב את הפאזל בחיים.. הוא יתר מדיי קשה

    השבמחק
  4. חח כיף לך העבירו את המחשב שלך לחדר שלך!!!!
    לי אין מחשב בחדר...

    השבמחק
  5. לא תצליחו להרכיב את הפאזל בחיים.. הוא יתר מדיי קשה

    השבמחק
  6. את יותר מדי משועמממת לשחק שחמט אם עצמך?.......

    השבמחק
  7. נוי..כן נצליח עם הפזל....
    וגם היה ממש כיף אתמול וגם היום=]
    ולצערי הרב נפרדנו=[

    השבמחק
  8. נוי..כן נצליח עם הפזל....
    וגם היה ממש כיף אתמול וגם היום=]
    ולצערי הרב נפרדנו=[

    השבמחק
  9. יואואוא יא חופרת שתקי קצת!

    השבמחק
  10. האל אוזיריסD<22 באפריל 2008 בשעה 3:10

    לפעמים יש את התקופות האלה, שמצבהרוח לא יציבP: זה לגיטימיO: [וואי, כמה פעמים אני משתמשת במילה הזו? ] אחחח, ליל הסדרP: אני צריכה לחוות את זה פעם כמוך XD וכל הזמן עושים טעויות בקשר ליציאת מצרים. רק אנחנו חננים שיודעים עליה פרטים מדויקיםD: השינויים נשמעים דווקא לטעמיP: סוף סוף יש לך מחשב תקין בחדר!XD מה נפרדו?;;;;;;;;;;;;~ אייייכס, עבודה במורשת>__<תיחנקיתיחנקיתיחנקי!@#$%^ ויש מצב שיכתבו את זהXD אבל זה לא מפריעO: חג שמחD:

    השבמחק
  11. האל אוזיריסD<22 באפריל 2008 בשעה 3:10

    לפעמים יש את התקופות האלה, שמצבהרוח לא יציבP: זה לגיטימיO: [וואי, כמה פעמים אני משתמשת במילה הזו? ] אחחח, ליל הסדרP: אני צריכה לחוות את זה פעם כמוך XD וכל הזמן עושים טעויות בקשר ליציאת מצרים. רק אנחנו חננים שיודעים עליה פרטים מדויקיםD: השינויים נשמעים דווקא לטעמיP: סוף סוף יש לך מחשב תקין בחדר!XD מה נפרדו?;;;;;;;;;;;;~ אייייכס, עבודה במורשת>__<תיחנקיתיחנקיתיחנקי!@#$%^ ויש מצב שיכתבו את זהXD אבל זה לא מפריעO: חג שמחD:

    השבמחק
  12. אמ...אז?
    זה שאני לא רוצה לכתבו פוסט שמלא בתמונות...וכולה שתי מילים...לא אומר כלום...
    תתגברי^^

    השבמחק
  13. אמ...אז?
    זה שאני לא רוצה לכתבו פוסט שמלא בתמונות...וכולה שתי מילים...לא אומר כלום...
    תתגברי^^

    השבמחק
  14. חח..כן^^
    אוי נו..חבר מספר שבע...!

    השבמחק
  15. חח..כן^^
    אוי נו..חבר מספר שבע...!

    השבמחק
  16. בלוג ממש יפה XD

    השבמחק