יום שבת, 26 באפריל 2008

יום מעניין..^^

ואוו איזה יום....מוזרOO
מבחינה רגשית דווקא, המון דברים קרו לי, המון זכרונות עלו, המון מחשבות, והמון..."פנטזיות"..חח
לא שזה לא קורה כל יום, פשוט, מוזר להרגיש מה שהרגשתי דווקא על המחשבות האלו...
מעניין אם זה עיניין של רצון או של יכולת? (המחשבות..)
טוב, בגלל שאני לא עומדת לכתוב פה על מה חשבתי, וזה לא כי אני לא רוצה, פשוט שחכתי..><

ולמה שקרה היום^^
בבוקר>>>קמים מאוחר..OO בשמונהOO
רואים טלוויזיה>>>יום טיפוסי לשבת....ראיתי מועדון החברים, סרט נחמד... סבא שלי ראה את הקטעים הלא ממש נעימים..ולא ידעתי מה להגיד לו...
מחשב>>>>כרגיל...
לדורית ב-12>>>סוף סוף סיימנו את הפזל^^ בדיוק תוך שבוע^^ אז, מעניין...איזה פזל נעשה שנה הבאה? חח
עשינו רשימות שונות..XD "מה תעשי כתשראי את**" "עשרת הדברים שתעשי בתל אביב" כל מיני שטויות..חח
הביתה>>>לאכול^^ ולהיות במחשבב^^
שעת השיעמום>>>טוב..בזמן הזה, היה לי משעמם..^^(איך ידעתם..?XD) אז...קראתי מההתחלה את אמת או חובה...יאא..זה גדול! וכל פעם מחדש אני צוקחת..XD
אמא שלי גירשה אותי מהמחשב..אז..שמעתי מוזיקה...בשיא הווליום...וכל מי שעבר ניסה להגיד לי משהו...ועד שלא הבנתי את זה לא שמעתי..XD
מחשב>>>פתחתי MYCPACE לפני...כמה זמן..והחלטתי להתחיל להשתמש בו פחות או יותר..אז למי שיש..צרפו אותי^^
www.myspace.com/yanch
לפינת הלא קשור>>>כי עוד מעט עושים עלי ביקורתOO
-מה שאומר שהמון דברים על עיניין שגיאות הכתיב...שלוש נקודות..>< והפרצופים..>< חבל שלא עושים את זה בפוסט שאני בחורת..כי בזמן האחרון כמות התגובות יורדת..לאפס..(מאחד..XD)
-מחרותיים בית ספר^^ מה שלחלק מאיתנו זה מחר...
-אני מתחילה היום את הבוקריפורט!
-עושים לי ניקוי מחשב בסוף השבוע..מה שאורמ שצריך לעשות גיוי על המון קבצים..=/
-יאא אני כבר מחכה לחופש הגדולל...יהיה מפגש ה"פ
-ההורים שלי מוזריםOO
-מעניין כמה אני אקבל במבחן במת'...הלוואי שמשהו מעל 80!! כי ההורים שלי לא יסלחו לי הפעם..וחוץ מזה..במחצית הזאת..חוץ מספרות הכל אצלי מעל 75..לייתר דיוק..חוץ מספרות ואנגלית..הכל אצלי מעל 80..XD
-הגעתי למסקנה...השירים בMP שלי מגונים...יש לי הכל..מרוק ועד קלאסי....OO
עד לפעם הבאה
ביי ביי

4 תגובות:

  1. דיי דומה ליום שלי...
    את מוזמנת לבקר בבלוג שלי...

    חג שמח... :]

    השבמחק
  2. דיי דומה ליום שלי...
    את מוזמנת לבקר בבלוג שלי...

    חג שמח... :]

    השבמחק
  3. מיאו!!!! ^^
    מה קורה יאנצ’?!
    יום מעניין יש לך...
    חוץ מהסרט הזה =//
     
    XD סתם!!
     
    33>

    השבמחק
  4. מיאו!!!! ^^
    מה קורה יאנצ’?!
    יום מעניין יש לך...
    חוץ מהסרט הזה =//
     
    XD סתם!!
     
    33>

    השבמחק