יום שני, 28 באפריל 2008

הבלוג שלי עושה בעיות..חח

XDXDXDXD
טוב אז כמו..שחלכם יודעים....סוף סוך עשו עלי את הביקורת שאני ביקשתי, מובן שדיי התאכזבתי מעיניין התוכן שהיא רשמה...כלומר..לי יש תוכן לא מעניין?! לי?! אני אולי חופרת..והמון לפעמים...אבל לא תמיד...
גם עיניין היותר מידי רשימות....מה רע בזה שיש לי יותר מידי רשימות, מקבלים יותר מידע עלי... ועל הארי פוטר..שלחלק מהאנשים..(מילה ודריה אהמ אהמ..) מעוד מעניינת ומצחיקה...
אבל זהו..זה הדבר היחיד שהתריד אותי בעיניין...
השאר ידעתי מראש..על עיניין שגיאות הכתיב והסימנים...
אוו..אגב..עם קרקר ושאר המנהלים קוראים פה>>הרקע לא כחול...
טוב, למי שמעונין לדעת מה רשמו עלי
http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=544540
אגב, היבוקרת עלי עשתה בעיות..חח מסתבר שיש אנשים בעולם ש-1 אחת להם פחות או יותר מהבלוג הקטן שלי...
2.לא מעוניינים שבעתיד יהיו עוד כאלו טעויות...
אני ממליצה לקרא את התגובות..XD
למי שעצלן..קיבלתי 3.6 מתוך10^^

ולסדר היום^^
בבית ספר>>>טוב, היה נחמד לחזור קצת לבית ספר... אלה באמת חילקה לנו את המבחנים..והיא לא רשמה מה צריך לתקן..=/
תנ"ך>>>>אין..עוד הוכחה לכך שכשאני נלחצת אני לא יכוהל לקרא בקול! זה נשמע מעפן..במיוחד באנגלית...!
מדעים>>סתם דיבורים עם פאינה, והרעיונות שלה איך לגרום ליאיר ללמודXD וכמה שזה שימושי..."פחות זיהום אוויר! פחות משמינים ויותר לומדים" חח..
לשון>>>>היא בדקה שיעורים ולא עשיתי הכל..
הסטוריה>>>נחמד^^ בקצב הזה, עם השיעור הבא אני אענה על עוד תשובה מטופשת שכולם מתעצלים לענות..אני אתחיל לחשוב שאני נמאצ בכיתה הלא נכונה..םOO
הפסקה>>>הולכים לטייל אני ודר! ולנסות להזכר בכל החלומות שהיו לי...
אגב..אני תוהה איך לתחוב לפה את עיניין ה-XYZ/פה/איכס...? טוב..מי שהבין שינסה לנחש מה קרה..חח אגב..מי שלא..נא לא לשאול..XD
אנגליתת>>>משעמםם
חדר הנצחה>>>יא המקום ממש חסר חיים, ואווירה עצובה, אפשר להבין למה אבל בכל זאת, ניראה לי שגם לחללים מגיע טיפה חוש הומור, הם עשו משהו חשוב למדינה וזוכרים אותם..ועצובים? הם נלחמו כדי שנהיה עצובים בשבילם? לא הם נלחמו כדי שנהיה שמחים שהיו אנשים שחשבו על עתידנו, ועל זה זוכרים אותם!

בבית>>>יאו..המשכתי את הספר בטנגלית...ומסתבר שיש שם כמה סיפורים..והשני ממש מטומתם..כמו הראשון..XD

לפינת הלא קשור>>>אכלתי אבטוח!!!(אבטיח)
-יאא סבא שלי קנה אבטוחחח!!^^
-סוף סו יומני הנסיכה 8 אצלי!
-זה לא בושה לאהוב הארי פוטר! זה עוד יותר לא בושה לקרא ספרים
-יאא מי שמכיר את המסתורי המסכה..(טוב, אף אחד לא באמת מכיר אותו או יודע שזה הוא..) הכוונה..מי שיודע על מה אני מדרת... שידע שמצאתי דרך למצא אותו! סוף סוף! אחרי המון זמן אני אמצא אותו! ולא, דורית זו לא את..וגם לא מילה או דריה...^^
עד לפעם הבאה
ביי ביי

4 תגובות:

  1. אני אומרת לך!
    החופש הזה משגע אנשים!! 00
    אנשים התגעגעו לביה"ס 0=
    XD

    השבמחק
  2. אני אומרת לך!
    החופש הזה משגע אנשים!! 00
    אנשים התגעגעו לביה"ס 0=
    XD

    השבמחק
  3. הביקורת הייתה מעפנה לחלוטיןXD שימי זין גדול ויפה!D: [אחח,איזו מלכלכת אניXD]. אלה מעפנהXD היא נתנה ליואב 80. אשכרה 80!!#$%^& ולא איזה 200 או משהוXDפאינה ענקית!XD אני אוהבת את פאינה, באימא’שלי;;הכיתה שלך די רדומה בדר"כ. רק יעקב משתתף לרובXD ואתD: ועוד כמה שיש לך פיצולי אישיות פה ושםXDיו, מה קרה עם פה באמת?!OO למה אני לא יודעת?@#$% או שאני יודעת ואני סתם לא עולה על זה שאני יודעת?XD;צחוק זה טוב כשנזכרתי בהם ומחייכים. אבל מוות זה דבר עצוב נקודה. לפחות זה על רוצח!!*____________*~  תעשה לי דוקטור חניבעל@#$%

    השבמחק
  4. הביקורת הייתה מעפנה לחלוטיןXD שימי זין גדול ויפה!D: [אחח,איזו מלכלכת אניXD]. אלה מעפנהXD היא נתנה ליואב 80. אשכרה 80!!#$%^& ולא איזה 200 או משהוXDפאינה ענקית!XD אני אוהבת את פאינה, באימא’שלי;;הכיתה שלך די רדומה בדר"כ. רק יעקב משתתף לרובXD ואתD: ועוד כמה שיש לך פיצולי אישיות פה ושםXDיו, מה קרה עם פה באמת?!OO למה אני לא יודעת?@#$% או שאני יודעת ואני סתם לא עולה על זה שאני יודעת?XD;צחוק זה טוב כשנזכרתי בהם ומחייכים. אבל מוות זה דבר עצוב נקודה. לפחות זה על רוצח!!*____________*~  תעשה לי דוקטור חניבעל@#$%

    השבמחק