יום שלישי, 1 באפריל 2008

דימיון והיגיון...כמות ואיכות!

קודם כל, עלי להבהיר, דימיון יש לכולם, הרוב מקחיש אותו, ואלה שלא, אלה שכן אוהבים "לדמיין" אלה שבעדו, להם יש דימיון, ואלה, שחיים אותו מידי יום, מידי רגע, כשהם יכולים להסתכל על צורה מסויימת, שבעיני אחרים תראה כמו משהו רגיל ופשוט, אך הם בעצם, יוכלו לראות משהו מעניין, אלה הם "הדימיון המפותח" אבל כתלס, לכולם יש דימיון, אותה הכמות..אבל זו כמובן ההשארה שלי, בכל זאת, אין יל שום הוכחה מדעית...
ובטח אתם שואלים, למה התחלתי בפתיחה כל כך רשמית...
טוב, פשוט, דימיון, יכול להיות מעוד נחמד וטוב^^ כשאומרים דימיון, אצל חלק מהאנשים יש תמונה של קשת בענן ויצורים חמודים מדלגים..(או משהו בסיגנון.. לפעמים זה גם בוב ספוג XD משהו הבין?XD)
אבל דימיון זה גם מקום מסוכן, במיוחד לאנשים אם דימיון מפתוח...
אנשים אומרים לי שיש לי דימיון מפותח, אני לא אקחיש את זה, אבל באותה המידה יש לי המון היגיון, ונכון קשה להאמין, אם כמות הדימיון שבאמת גדולה, באה אם כמות היגיון..(דרך אגב, לפי דעתי, היגיון, זה כן עיניין כמותי אצל אנשים, בכל זאת, מי מאיתנו באמת חושב, שזה הגיוני שיש ריק באוויר? אבל באמת יש..)
וזה בעצם פרט חשוב, הדימיון שלי, אוהב "להתפרע" בכל המובנים, לפעמים אני אפילו לא שולטת עליו..(משהו שיכול להיות מעוד מפחיד..תאמינו לי..)
וזה לא קל לראות סרט מפחיד בשבילי... הצפייה עצמה היא בסדר, אבל היא יכולה להשפיע...רוב הפעמים, אני מתהלכת בביתי, ופשוט רואה דברים, זזים, לא הגיוניים, וזה בעייתי, כי ההיגיון שלי אומר שזה מציאות אבל הוא גם אומר שזה פרי הדימיון? אז מה זה באמת?
ותאמת, זה מפחיד, לראות אנשים זזים, כשהכל חשוך.
ולא, זה לא ניסיון להפחיד אנשים... פשוט, אני מושפעת ברגעים אלו מאיזה סרט שראיתי, הסרט .. שלא היה כל כך מפחיד עד כדי כך, הוא היה קליל ונחמד.
אני ממליצה לראות את הסרט הזה, אבל, אני לא זוכרת איך קוראים לו..XD
טוב..ולעיניין
היווםם>>>>טוב בבוקר קמתי, והייתי בתוכה שהתעוורתי, כי ראיתי רק לבן, וזה היה מפחיד, ורק אחרי כמה דק' הבנתי שאני אם הפרצוף לקיר...XD וזה בגלל שהחלטתי להחליף צד במיטה באמצע הלילה, כי זה הצד שיותר קל לי להרדם^^
אנגלית>>>>טוב, זה התחיל מסיבוב השולחנות לקיוון הקיר, בתור בדיחה לשרי(וכן, העתקנו את זה מח' 2..>< העיקר שעשינו משהו^^) וזה היה נחמד^^
הפסקה-10דק'>>>>אמ..סתם הליכות...אמ...
מת'>>אין, חזרה לירידה למקלטים...זה היה מוזר....וקיבלתי 87 במדעים=O ואני אמתי לא ממש שמחה מזה..=/ אני מתדרדרת=O אני מקווה שבמבחן הבא אני אקבל 90+ =/
הפסקה>>>הליכה אם מילה לספריה>>אי אפשר..הליכה לספריה שניה>>>אין...סיבובים בבית ספר>>>לפגוש את דורית ואת גטה.....^^ הליכה לספריה שוב>>>לקיחת ספר>>>דיבור אם יוסי על הארי פוטר^^>>>לכיתה..
מת'2>>>עליה למעלה, להתחבא ולחכות שאירנה תגיעה לכיתה... משהו התפקשש בתוכנית, במקום לחכות 15 דק' חכינו 5'...><
ג"ג>>>>>אין..שיעור אם יוסי על ההגדה של פסח
צרפתית>>>>דיבורים אם סימונה...שיעמום..והעבודה שלנו בצרפתית דווקא יצא טוב=/
חקר>>>משעמםם-_-
הביתה>>>^^יאי^
נמ...הלכתי לרופאת השיניים ...ושוב פעם הרדמה, אבל הפעם זה היה מוזרOO היא תמיד דוחפת הת המזרק לתוך החניכיים ואז היא לוחצת, מסובבת את המחט בפנים, הפעם היא רק הכניסה אותה פנימה..וזהוOO ואז םפחדתי שיקרה מה שקרה פעם קודמת, שלא היה מספיק הרדמה..וזה לא קרה^^ לקראת סוף, היא לא הצלחה להוציא משהו מהשן שלי..חח והצלחתי לא לשפוך על עצמי מים!~ועכשיו יש לי הרגשה, כאילו קוע לי משהו בין השיניין...ואין שם כלום ואני חייבת להוציא את זה!!! אבל אין כלוםם!!
נמ..אמא שלי ניסתה לעבוד עלי..היא התקשרה אלי ושאלה אותי למה המזכירות התקשרו אליה לזימון..XD זה ממש לא עבד עלי....XD  גם דורית ניתה משהו בסיגנון, זה לא הצליח לה גם..(יש לי הרגשה שגם גטה ניסתה אבל אני אל בטוחה..OO) אמ.. גם אבא שלי ניסה..XD הוא אמר לי לפתוח את הדלת כי הוא נימצא מהצד השני..ואני כמובן אמרתי לא! למה לי? חח... נסיתי לעבוד על סבתא שלי... אבל זה לא הלך לי..>< אמרתי לה שקיבלתי 50 במבחן...והיא הבינה שזו בדיחה ישר....כי אין מצב שהייתי באה לסבתא שלי ומספרת לה שקיבלתי 50 במבחן...>< מזל שלא קיבלתי=O
נמ..לפינת הלא קשור>>>>כי חטיבה א' אצלנים, ולא באים לבית הספר בגלל סתם טיול...
-"שגיא דיי!" מי אמר למי ואיפה?
-אני מרגישה לסבית..>< וזה מעצבןן!!! למה דווקא אני?!! והכי מעפן...שאני לא!! ועוד יותר מעפן..שזה רעיון שלי-_-
-איך אנשים יודעים על עיניים הפילוסופיה שליOO טוב..רק ארבעה אנשים ממה שזכור לי אמורים לדעת עליו... לא שזה בעיה..פשוט..אני מרגישה מפורסמת..XD
-מחר אני צריכה להביא את ההקראה שלי על "האבנים המתגלגלות" כי לא מצאתי להקת בלוז אחרת..וגם הלהקה הזאת, היא התחילה בלוז... וזה התגלגל לרוק אנד רול..^^
-מחר אמור להיות יום נחמד^^ אבל אין לי מושג למה, אבל יש לי הרגשה שאני צריכה לעשות משהו למחר=/
-אני לא אוהבת אנשים שכל הזמן מוצאים תכונות ראות אצל אחרים, ועל כל דבר קטן שמשהו עושה להם, הם מחזירים לו! זה ממש מגעיל! ולא יפה! כי ברוב המקרים( אם לא בכולם..) זה בלי כוונה...ואיך שאתם מחזירים...זה מגעיל! פשוט תגידו שנפגעתם או משהו... זה יחסוך ריב! זה יחסוך צומי ושנאה!
-אני גם לא אהובת אנשים שכל הזמן מספרים ומדברים על הבעיות שלהם, כשהם לא עושים כלום בעיניין! זה עלוב!
עד לפעם הבאה
ביי ביי


2 תגובות:

  1. "שגיא דיי"-הפיג’מותת..על הסט של הטלנובלה של רוני Oם..
    חח פוסטטט מצחיקק חחחחח אהבתי.........

    השבמחק
  2. "שגיא דיי"-הפיג’מותת..על הסט של הטלנובלה של רוני Oם..
    חח פוסטטט מצחיקק חחחחח אהבתי.........

    השבמחק