יום שני, 31 במרץ 2008

אחרי המון ימים ללא עידכון^^

אני שונאת לכתוב פושט אחרי המון זמן שלא כתבתי, זה בעיה גדולה, כי כל יום יש לפחות איזה משהו אחד מעוד חשוב שאי אפשר לפספס..ואז כמובן יש לי חפירה בבלוג..... וגם יוצא שאני צריכה כל הזמן לקצץ בדברים שקרו..(כי את מי מעניין איך הלכתי ללוקר?)
וזה מעצבן! האמת..גם למי יש כח לכתוב המון?  כמעט החלטתי שאני לא אכתוב פוסט חדש, אבל אז הבנתי שמחר מתחיל חודש חדש... ואני רוצה להתחיל בדף נקי לבן ונחמד^^
נמ..ניראה לי שאני אעשה את זה פחות או יותר כמו תמיד...
נמ..טוב נתחיל קודם כל אם עיניין "התספורת" אז כשהגעתי כבר לבת ספר..חצי מהאנשים אמרו שזה יפה^^ וחצי אחר בכלל לא שם לב לזהOO אבל אלה שאמרו ששמו לב לזה..(ובלי להגיד להם..) זה גם לא ממש חצי..כולה 3..><
רק סתיו ועומר שמו לב לזה^^(ועוד משהו..אבל אני לא זוכרת מי..=/)
טוב..ועכשיו לרשימת הדברים הפחות או יותר חשובים שקרו השבוע^^
-נמ..במוזיקה קיבלתי 95 בוחן...^^ (כמו כמעט כולם..^^)
-באתי לדר אחרי בית ספר..
-דריה באה אלי מתי שהוא אחרי בית סםפר בלי התרעה מוקדמת..(משהו שחרג רק פעם אחת ויחידה..)
-יש לי עבודה בצרפתית על עיתון אחד..שצריך להכין במחשב ולשלוח לסימונה..ואני ומילה עושות אותו..(או עשינו..( ואמ..יצא דווקא מעוד נחמד..ושלחתי לה אותו..ואז קיבלתי תשוןבה ביום שבת ב-11 בלילה-_- ומיהרתי לתקן את זה...והיא אמרה שזה יפה..^^
-הלכנו לאיל(אני ומילה..) דריה כבר היתה שם... ואמ..היה נחמד ומצחיק אם מלחמת השמחה/כרית/זברה..XD
-סוף סוף סיימנו את העבודה בחקר! מחר מגישים^^
-ביום שישי בערב>>>יצאנו החוצה^^ והיה נחמד..טיפה משעמם, אבל נחמד..(וממש מעצבן בקטע שהייתי צריכה לרדוף אחרי דורית-_- זה מעצבן) וגם אחרי המון זמן סוף סוף נישארתי עד 10^^
-ביום שבת>>>>בבוקר השתעממתי המון למרות שישנתי טוב סוף סוף..ולקרת ערב גררתי את דורית החוצה שספרה יל כל מיני דברים....
-התחלתי לאות סאות' םפארק משתי סיבות^^ 1.כי זה נחמד קצת..ובטח יש סיבה למה רוב האנשים רואים את זה...
2.כי זה משפר לי את האנגלית^^
-חטיבה א' נסעה לטיול שנתי והיום הם חוזרים^^
-אתמול היה יום שישים שנה למדינה! מה זה? אמ..הבית ספר הביא לנו לשעתיים ראשונות פעילויות...בעצם תחרות בחוץ..בין הכיתות... ואמ..תחרות ראשונה>>>חידון על ישראל..ענינו על כ-ל השאלות.... תחנה שניה>>>>ארץ ישראל>>>קיבלנו 90 נק' מול 88..ניצחנו שוב..תחנה שלישית>>>היסטוריה...איל לי מושג כמה קיבלנו בזה...בסופו של דבר חזרנו להתיישב במקומות..והחריזו על המקומות הגבוהים...ונחשו מי ניצח סוף סוף והגיעה למקום ראשון? אנחנו^^ חח מעניין מה הפרס? אגב..באותו היום(אתמול..חח) לא היה ג"ג=O וספורט=O
טוב זה בין הדברים שאני זוכרת שקרו... אם יהיה עוד משהו אני אזכיר את זה בפינת לא קשור...
והיוםםם^^
בבוקר>>>כמ כיף זה לא להודיעה לי שאנשים לא באים, אני אמורה להכנס לבלוג של אנשים שלא מעדכנים אף פעם ולגלות את זה? אי אפשר להתקר או לשלוח אמ אמ אס?!
בבית ספר>>>>נמ..כרגיל נחמד משעמם..ומצחיק..חח
ספרות>>>המבחןOO הלך לי יחסית טוב..זה היה קל מעוד אבל, ניראה לי שהתשובות שלי קצרות או משהו..אני חייבת לעבור את ה-80 הפעם...
תנ"ך>>>>סימונה השתגעה מהדלת החורקת שלנו..XD
הפסקה>>>>הולכים למדעים ^^
מדעים>>>>משעמםםם למרות שפאינה החליטה להבין מדוע אוריין וגיא מקללים זה את זה..חח
הפסקה>>>הליכה לספרה ובחירת ספר>>>>הצבעה למצעד הספרים וקבלת טופי מעוד דביק ומגעיל..=/
לשון>>>>משעמם
הפסקה>>דיבורים מצחקיים עם דריה..XD עלי ועליה..XD
הסתוריה>>>>משעמםם
אנגלית>>>>משעמם-_- חח לשרי נמאס מהדלת שלנו אז היא לקחה גומיות חיברה אותן...וקל קצה חיברה לדלת ולאיזה משהו בקיר... ואז הדלת לא זזה...מה שמפחיד זה שכל פעם שמשהו היה נכנס, הייתי בטוחה שהגומיה עוד שניה נקרעת ואפה לי לפרצוף...>< וזה היה מעוד מצחיקXD
הביתהה>>>>תיקון העבודה בצרפתית ושליחה לסימונה^^
לפינת הלא קשור>>>>כי גזר ותפוח עם סוכר זה טעים^^
-היום ה-31...מחר הראשון לאפריל^^ יום המתיחות..חח
-מעניין מי מחטיבה א' יבוא? מי באמת יצליח לקום נורמלי ולבוא כמו בן אדם! מי לא מפחד מחוסר שניה..
-אמא שלי היתה בחיפה ובת דודה שלי שגעה אותה..XD מה שמצחיק..נכון שאני השגעתי מהמשחקים של בת דודה שלי עם דני והחברה השניה שלה...וזה..חח..ושהייתי צריכה לדבר איתם, ולשלוח אותם לשרותים..XD אז לאמא שלי קרה בארך אותו דבר רק אם הבובה שלה...חח..זה היה ממש מצחיקXD
עד לפעם הבאה
ביי ביי



2 תגובות:

  1. חח.....הרגת אותי עם בת דודה לשך ואמא שלך....אני מרחמת על אמא לשך...חחחחחחחחחחחחחחח...
    ותגידי....בקשר לבוקר זה בגללי?XDאופס..
    ואגב תשאלי עם את ביום רביעי תוכלי לבוא איתי לרופא שיניים..פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז =]]]]]]]]]]
    מחר נפגש=]
    וכנסי לבלוג שלי=]]...יש עידכון ותגיבי..[אם בא לך]

    השבמחק
  2. חח.....הרגת אותי עם בת דודה לשך ואמא שלך....אני מרחמת על אמא לשך...חחחחחחחחחחחחחחח...
    ותגידי....בקשר לבוקר זה בגללי?XDאופס..
    ואגב תשאלי עם את ביום רביעי תוכלי לבוא איתי לרופא שיניים..פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז =]]]]]]]]]]
    מחר נפגש=]
    וכנסי לבלוג שלי=]]...יש עידכון ותגיבי..[אם בא לך]

    השבמחק