יום חמישי, 20 במרץ 2008

פורים>>אתמול והיום

יאו..=O
פורים...=O
 פורים זה החג שתמיד ביום שמתחפשים  קורה בו איזה משהו רע... והפעם זה לא קרה^^
ממש אהבתי את הפורים הזה^^
נמ..אתמול>>>>(כן..חפירה...) קמתי לי בבוקר מוקדם..-_- ההיגיון
ואמ..הלכתי לי למילה..(מה לעשות שההורים שלי...עדיון לא חושבים שאני מספיק בוגרת כדי לנעול את הדלת מבחוץ..(אבל מבפנים חופשי..OO)
אמ...מילה צחקה עלי..ואז פגשנו את דורית ואת שני ולבית ספר
טוב..התגובות לתחפושת..[הזכרה>>>התחפשתי לבן(יענו גבר, מין זכר.....)]
ואמ..היה מעניין..חלק אמרו שלא זיהו אותי ורק אחר כך זיהו..חלק זיהו ישר..(מה לעשות, העיניים מסגירות אותי..>< ) וחלק הבין שזו אני כי הייתי אם מילה..?
התגובה של גטה היתה האהובה עלי...XD
זה היה ככה:
גטה:*עומד אם הגב לפרצוף שלי ומדברת אם משהו*
אני:*נוגעת בכתף שלה שתסתובב*
גטה:*מסתובבת ומסתכל עלי במבט רגיל, ומה אני רוצה לפתע*
אני:*לפני הלפטע מנסה לא לצחוק*
גטה:"אההה!!!" *מבינה שזו אני ולא איזה בן..XD*
זה היה מצחיק
נמ..המשלוח המנות שלי היה מעצבןן..><
נמ..אני ודר הסתובבנו המון... ואז הלכנו לביניין שלנו למעלה והסתכלנו על אנשים רוקים..במיוחד על יצחק(המורה)XD
אחרי זה..אני מילה ודורית...הלכנו הביתה...ואז הלכנו לעיר...ואז חשזנו לפארק..וחברה של אמא שלי לא זיהתה אותי..XD
ואז הביתה^^
נמ..בבית>>>מילה באה אלי>>>מילה הולכת>>>רינה באה >>>מילה באה>>>רינה הולכת>>>מילה הולכת>>>>לישון...
והיוםם
נממ..בית ספר..
שעתיים ראשונות>>>סרט "ג'ונו" על איזה ילדה בהיריון..OO זה היה משעמם רוב הזמן...
שעתיים הבאות>>>מדעים>>>סרט..וסתם כרטיסיות עם שאלות מטומטמות"האם מכונית זה חי? ולמה?"
אני:"לא! כי היא לא גדלה!"
דר:"היא כן...יש לה חילוף חומרים ותאים.."
אני:"אבל היא לא גדלה!!!"
דר:"היא כן..לא בגובה או באורך אבל היא כן!""
הערה שלי עכשיו:"מתי ראיתם אוטו שגדל?!"
לאחר זמן מסויים םפאינה:"אוטו לא חיי כי כדי שהוא יפעל צריך להדליק אותו ובן אדם לא צריך להדליק" -_- דיי!! לא שמנו לב=O
הביתה>>>>יאי^^ חופש..חח
שלוש ומשהו>>>דריה באה אלי...^^
שלוש ומשהו אחר>>>הולכים לאייל!
אצל אייל מתי שהוא>>>דווקא נחמד ומעוד מצחיקXD יש לי הרגשה שכולם חושבים שאני שברתי את הכוס..OO אבל זו לא אני!!  והכי מעצבן..שעמדתי ממש קרוב לכוס...וזה...ופתאום הרגשתי שמשהו מתנפץ מאחורי הרגל שלי... ולא נגעתי בה!! תכנית זה היה הפלייסטישן שעמד שם!! שמשהו הוזיז....וזה היה מש קרוב אלי=O כאילו ממש..כמה סנטימטרים ממני..אבל זו לא הייית אני!! ועכשיו אם אני אגיד שזו לא אני לא יאמינו לי..-_-
חזרה>>>המון דיבורים עם דריה על איך שהיה...
הליכה לשקולניק>>>עם דורית....וסתם דיברנו
לפינת הלא קשור>>>>כי מילה בערב
-דברתי היום עם מילה..(אחרי שהיא נסעה..) והיא פגשה אנשים והיא נהנת...^^
-שיט! אין לי מה לעשות מחר=O וממש לא בא לי לפינת יום שישי...בא לי לאצת מחר...ואי אפשר כל כך..כי מילה בערב..ודורית ככל הניראה ניפגשת עם שני..או לא ידועת מה..ואני צרכיה למצא לעצמי עיסוק... מעניין אם משהו מחר יוצא לאנשהו..OO ואם כן..הלוואי שיהיה משהו שיחליט להיות נחמד ולקרא לי..(אלא אם זה אנשים ששונאים אוית או משהו..) אההההממש לא בא לי פינת יום שישי!!
-חופששש^^ פורים^ חג שמח^^
-כואב לי הראשששש-_-
-מחר אני הולכת לקנות בגדים חדשיםOO בבוקר
-או ומי שקרא את הפוסטים הקודמים...(כאילו שאחד מכם קרא אבל..) הה ציטוט "תכניס לי בבקשה את הקטן בחור" או משהו כזה...ומתוך בקשה...דריה אמרה את זה...לאייל..כשהיא בקשה ממנו שיכניס לתוך התיק שלה איזה משהו... ויצא ממש ..לא טוב..XD
עד לפעם הבאה
ביי ביי

4 תגובות:

  1. שם יפהה יש לך...חח
    ואיזה מגניבב נולדת יום אחרי!
    אני ב21.1
    חחח
    וגמני בת 14
    גיבי לי גםםם

    יומטובב3>>

    השבמחק
  2. שם יפהה יש לך...חח
    ואיזה מגניבב נולדת יום אחרי!
    אני ב21.1
    חחח
    וגמני בת 14
    גיבי לי גםםם

    יומטובב3>>

    השבמחק
  3. סגגגגגXDD
    היה סבבה של פורים!D= התחפושת שלך הייתה ענקית!XD ממש אהבתי, באמתD=
    אל תדאגי, אף אחד לא חושב שהפלת את הכוס ושברת אותהXD הרי ייתי לידך, וראיתי שזו לא את.O: אני אומרת - אני צודקת! חוק בסיסי בטבעD: אבל היה מצחיקXD
    אנשים ששונאים אותך טיפשים, כן? את פשוט כ"כ בלתי שנואה שזה מדהים!
    חעעעע, קרדיט!B-]

    |דריה מהבית של דרדור השווה|

    השבמחק
  4. סגגגגגXDD
    היה סבבה של פורים!D= התחפושת שלך הייתה ענקית!XD ממש אהבתי, באמתD=
    אל תדאגי, אף אחד לא חושב שהפלת את הכוס ושברת אותהXD הרי ייתי לידך, וראיתי שזו לא את.O: אני אומרת - אני צודקת! חוק בסיסי בטבעD: אבל היה מצחיקXD
    אנשים ששונאים אותך טיפשים, כן? את פשוט כ"כ בלתי שנואה שזה מדהים!
    חעעעע, קרדיט!B-]

    |דריה מהבית של דרדור השווה|

    השבמחק