יום שלישי, 25 במרץ 2008

אדם ללא חברים, אדם ללא חיים

  אההה=O הסתפרתי=O
אחרי...סוף כיתה ו'...=O לא הסתפרתי...(ואז זה ממש היתה תרגדיה=O כי זו הפעם הראשונה שהלכתי להסתפר אצל ספר..מקצועי..ולנשים! שלא כמו דודה שלי...)
ועכשיו..אחרי שנתיים פחות או יותר... זה קרה שובב..אחרי שהבטחית שאני לא אסתפר בזמן הקרוב=O והינה הזמן הקרוב עבר לו=O ואמא שלי ואבא שלי..ובעצם כל המשפחה שלי החליטו שאני אסתפר..אז בהתחלה זה כל הזמן נידחה..ובסוף הייתי אמורה להסתפר בחודש הבא..אבל בגלל כל העיניין של הנסיעה לחיפה ביום שישי..אז היינו צריכים ללכת להסתפר עוד השבוע כדי לא לעשות פדיחות..(ממילא הם ראו אותי לפני זה..-_-) אז...בסופו של דבר נקבע תור להיום...ובסופו של סופו של העיניין...אני אל יוסעת לחיפה^^ ובסוף בסוף בסוף....זה קצר=O
זה היה משמ מעצבןןן שזה קצר...היא הורידה לי פי שתיים מהאורך שבקשתי..(ולא, לא בקשתי סנטימטר למי ששאל-_- בקשתי שתיים^^...XD..) אבל לאא..ספרים זה מעצבן! ום אחד אני אלמד להיות ספרית רק לאנשים שרוצים את השער שלהם הכי ארוך... -_-
נמ.. סוף חפירה...
נמ..אז יום ראשון/שני>>>>אז ביום ראשון בזמן שכווולם נהנו או למדו... אני נתקעתי בבית...שכווולווו אבק! והכל מקום אבק...והכי הרבה בחדר שלי..וזה..נרואיי הרגשתי אסמטית! ואני לא....
אז החרתי את ההורים שלי לעשות יום ניקיון בבית...והדבר היחיד שאני עשיתי בכל העינין זה להוריד את הווילונות..(זה היה קשה! על הווילונות היה הכי הרבה אבק..><)
נמ..ואז השתעממתי לי...^^
יום שני>>>>היה נחמד לחזור לבית ספר... היה בעצמו יום נחמד קצת... אבל מעודד חם!! וגם קיבלנו את המבחנים בלשון וקיבלתי 96^^
והיווםםם
נמ... בבוקר>>>היה לי חלום שמשהו רוצה לגנוב את המכנסיים שלי=O כי הם היו יקרים... ולא יודעת מה אז הסגתי אותן חזרה..ועברנו דירה כדי שלא יגנבו אותן שוב..וזה היה קרוב להישרדות..? וזה ההי חג המולד..ובהשרדות כוולם רקדו? ואז הלכתי להחליק על הקרח? עם נעליים רגילות בעלות פלטפורה יחסית ענקית..ובוסף..מסתבר שבתוך הפלטפורמה היו כובעים קטנים וכובע קש?
נמ..בבית ספר>>> אנגלית>>>גם לי מותר להיות עצובה! גם לי מותר להתבכיין על ציונים נמוכים! אז לא עשיתי את זה..(כי לא היה לי נעים כי היו תלמידים שקיבלו ציון כמו שלי... והם מעוד שמחו...כי תכלס..זה במאמת ציון לא כל כך נורא... אבל ההורים שלי עומדים להרוג אותי!) ידעתי שהדבר הכי מעצבן שהכי היה קשה לי בכל המבחן המעוד קל..זה דווקא במה שהורידו לי בערך 14 נק'=O וזה הרס לי את המבחן! ובגלל זה קיבלתי 70..-_- מצד אחד...זה יותר גבוה מה-66 שהיה לי לפני שני מבחנים(שזה ממש היה מבחיד מעוד מעוד מעוד..OO) אבל מצד שני זה פחות משמונים..שזה גם לא טוב..כי זה אומר שירדתי בחומר.... (טוב..בכללי ירדתי..ניראה לי שתלמידה של 95...שעכשיו היא תלמידה של שבעים..זה ירידה מעוד משמעותית! ) ניראה יל שאני אבקש ללכת למורה פרטי..=/ אבל זו תקופה לא טובה בשבילי..=/ אני מקווה לקבל במדעים 90+ אבל הסיכויים ממש קטנים בגלל שני הדברים שלא עשיתי ועוד בטח היו לי טעויות וזה...
מת'>>>>משעמםםם-_- מעוד משעמם-_- והרגשתי לא חכמה!=O הרגשתי שאני אל ידועת את החומר=O זה הרגיש חרא...=/
הפסקה>>>>מכל היום הזה..דווקא בהפסקה הרגשתי ממש שמחה^^ זה העלה לי את המצב רוח פלאים^^ לחשוב שתמיד הדברים הקטנים שבחיים יכולים לשפר מצב רוח...^^
מת'2>>>יאו=O אני אף פעם לא אבין כמה תלמידים מ-ח'1..פעם הם כואסים עלי..ופעם הם ניראים כאילו הם רוצים להיות איתי בטוב? זה היה ממש מוזר...מעניין מי ניצח במלחמת המחקים..XD
ג"ג>>>>סתם חזרה..שסוף סוף הבנתי משהו קטן שלא הבנתי^^ וקיבלנו חזרה את הבחנים..ות'אמת ממש הופתעתי^^ הייתי בטוחה שאני אקבל שמונים....אבל קיבלתי 100^^ למרות שאם חושבים עלזה זה לא היה קשה..זה היה יחסית קל..הכי קשה היה להסביר...אבל תכנית זה היה כזה קל... למרות שהיו מקומות שקשה היה להחליט כי זה ממש דומה... אישית..אם הייתי מקבלת אפילו 10 לא היה לי אכפת...(למרות שבטח ציפי היתה נדהמת=O כי אני הין ביחידים שמנסים להבין מה שהיא אומרת ומשתתפים=O ) ובכלל..זה גם סתם בוחן^^
צרפתית>>>>סתם מיליון ואחת הסבירם^^
חקר>>>>>משעמם כרגיל...דר חזרה לתפקיד הראש קבוצה^^ יאי^^ ממש לא רציתי להיות ראש קבוצה^^
הביתה>>>המון דיבורים...דריה באה אלי..(משהו שלא היה אמור לקרות ואחרי שיכנועים רבים מצד ההורים)
למספרה>>>את ההמשך את יודעים..חח
לקניון>>>קניתי עגלים חדשים^^ וגם פגשתי את שני^^ שאמרה שזה יפה..^^(התספורת..=[)
לפארק>>>אם דורית ומילה..(בשבע וחצי...) כי הייתי חייבת להתנחם מהעיניין... כי זה באמת קצר!
הביתה>>>יאי^^
לפינת הלא קשור>>>כי אתמול באתי לדר ושחתי להזכיר^^
-גרביטיישן^^^ שליטטעעע^^ יאי זה גדול^^
-יוו..מעניין אין כולם יגיבו לתספורת..כי זה קצר!!! וגם אני ניראת כמו אבטיח כשאני עם קוקו...
-יוו..יש לי סימס..חח אמא שלי מצאה אותו^^
-דריה אם את קוראת את זה"לשפתיים יש שפתיים ממש מושחות" XD חח
-החיים יכולים לגרום לך לחיך, צריך רק לתת להם והם יעשו את שלהם^^
-אני רואה אנשים שמתדרדרים...זה קצת עצוב, זה קצת קשה..צריך לעזור להם לחזור לשגרה, והעובדה שתאם נוטשים אותם לא משפרת את המצב, אדם ללא חברים, אדם ללא חיים!
עד לפעם הבאה
ביי ביי

5 תגובות:

  1. אני לא הייתי פה.
    טוב, אני לא זוכרת שהייתי פה.
    את בטוחה שהייתי פה?
    בסדר.
    נכון בהארי פוטר, אז מי זה ברטמיוס קראוץ’ ומי זה הבן שלו?

    השבמחק
  2. אני לא הייתי פה.
    טוב, אני לא זוכרת שהייתי פה.
    את בטוחה שהייתי פה?
    בסדר.
    נכון בהארי פוטר, אז מי זה ברטמיוס קראוץ’ ומי זה הבן שלו?

    השבמחק
  3. העצבתי והעדכנתי את הבלוג מחדש=]...מוזמנת להכנס ולהגיב=]...

    השבמחק
  4. העצבתי והעדכנתי את הבלוג מחדש=]...מוזמנת להכנס ולהגיב=]...

    השבמחק