יום שבת, 22 במרץ 2008

יום שבת^^

אני יודעת שאני לא צפויה בכלל... אבל אתם לא יודעים זאת^^
ואם אתם כן יודעים..אז אתם מסתכלים עלי במבט של "מה באמת אמרת את זה?OO" חח..XD וזה ממש מצחיק
נמ.היום הזה עבר ממש מעניין ונחמד^^
בבוקר>>>קמתי ממש מוקדם..והיה המון שמש..והייתי בטוחה שהשעה שמונה והיה בכלל שש וחציOO
באיזה עשר הלכנו לבן דוד של אבא שלי שגר ברחובות...ומסתבר שלאשתו יש יום הולדת..אז יש שם עוד אנשים...וכלבה חמודה^^
והערוכה לא היתה ממש ערוכה זה היה כמו "אכול מתי שבא לך, ולך" כל פעם משהו אחר בא לשולחן וזה...
היה יחסית טעים..
מה שדי עיצבן אותי לראות..זה העובדה שמתייחסים עלי כאל משהיא גדולה ובוגרת ולא כאל ילדה... כאילו אני יודעת שאני לא בת ארבע, אבל אני גם לא בת עשרים! כולה בת ארבע עשרה... ובקושי התייחסו לקיומי...
והכי עצוב היה לדעתי..זה לראות את בן דוד של אבא שלי...משחק אם הבת שלו..(בת השנה..) ומספר כמה שהוא דואג לה..והוא כל הזמן היה איתה וזה... זה צבט אותי בלב "הינה בן מאותה משפחה, שכן אוהב את הילדים שלו" זה היה ממש עצוב לראות את זה...עוד יותר עצוב לראות את אבא שלי משחק איתה גם..=/ והכי עצוב זה לראות שכולם לא המתייחסים עלי בגרוש..נכון..אין יל שום קשר לרוב האנשים שהיו...(חוץ מהבן דוד של אבא שלי..לאף אחד..) אבל עדיין... רוב צומת הלב הלכה לילדה הקטנה... וזה הזכיר לי שכשאני הייתי קטנה..לא היו לי רגעים כאלו שכולם היו מסתכלים עלי משחקת...או שאולי אני לא זוכרת..זה היה קצת עצוב...
קיצר..חזרנו..
ואז דריה באה אלי..והיה מש כיף ונחמד..^^ ואמ..אם את קוראת את זה עכשיו אמ..אז הוא לדעתי חמוד במראה ואם הייתי יכולה הייתי מזמזמת אותו אז? XD (לדעתי את עכשיו תגידי "אוי ואבוי, איכס" או משהו בסיגנון..ואהמ אהמ לא מדובר באיקס,פה, איכס..^^ (למרות שהלוואי..חחXD) )
ודריה ראתה את אבא שלי..את הפרצוף שלו..והוא אפילו אמר לה שלום..XD
לפינת הלא קשור>>>>כי מעניין מתי מילה חוזרת?
-מחר יש לי המון דברים לעשות...וזה חופש!!
-חםם
-אני קוראת ספר..מעניין ומוזר....
-אמ...זו סוג של בדיחה גזענית שנזכרתי בה..אבל אמ...אני מצטערת לכל הקוראים הנוצרים (אם יש פה כאלה...) אבל אמ..סליחה>< אמ..כן..ולבדיחה...הלא ממש בדיחה..אתם קולטים שדת שלמה נוצרה בגלל איזה אישה שדפקה משהו בסטר בפעם הראשונה בחייה... וכדי שלא יגלו היא אמרה שזה מה'..-_- נו באמת....והכי מזור שכווולם מאמינים לה..-_-  זהו סוף בדיחה..דרך אגב אם חושבים עלזה לעומק...אז בעצם היא היתה הרי יהודיה... וזה אומר שירדתי על יהודים? לא שמנה..בקיצור סליחה על גזענות^^
-יוו...בלי גילי הסידרה "ארתור" לא שווה...חח
עד לפעם הבאה
ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה