יום שני, 17 במרץ 2008

"תתקע את הקטן בחור" XD

נמננמנמנמנמ
אם הייתי משנה שם לבלוג הייתי קוראת לו "החפירה על החיים עם ההפתעות!" כי תמיד..או לפחות כמעט תמיד אני פותחת בפתיחה של"החיים מפתיעים" ...
אבל השם הזה לא מעניין... עין כחולה יותר מאאאגניב(ואו=O לא מאמינה שאמרתי מאאגניב=O פעם שניה=O)
<<<<<זוכרים?! איך תזכרו אם אתם בכלל לא גולשים פה...?
אהה..איך התגעגעתי ללבן של הרקע...נקי..שתמיד אפשר לתקוע פה כל מיני דברים צבעוניים                   
גם הלבן הזה...פחות עצוב..פחות אפור...נקי..חדש... ממש כמו לפתוח כל יום בדף חדש אם עלילה חדשה^^
זה מעלה חיוך להזכר בימים ההם...זה מעלה חיוך אם יגידו לי "יש לך מד רגש כמו של כפית"(הרמיוני לרון בחמישי>>>הציטוט לא ממש ציטוט...)
זה גם נותן אוויר לנשימה^^
נמנמנמנמ
קיצר..(אוו=O עוד מילה מוזרה..=O אבל אותה אני כן אומרת...חח..)
נמ...לא התחרפני לא השתגעתי... או מה שעוד יבוא...סתם יש לי הרגשה שמחה....
אזזזזזזז
היוםם
בבוקר>>>>התעצבנתי על אמא שלי שהחליטה לדבר איתי ישר אחרי שקמתי..ועוד אני אוכלת!!! זה מעצבן!!!
בבית ספר>>>>>התחיל ברגל שמאל...והשתפר^^
ספרות>>>>קטעי פילוסופיה מעוד חכמים..המשפט הזה "עדיף לחיות ככה מאשר לא לחיות בכלל" זה משפט..ממש טוב... כי תמיד עדיף לחיות..לגלות דברים..מאשר לא לחיות בכלל...
ומצד שני...אם אתה יודע הכל..אין טעם לחיך..אין טעם לחיות..אין משהו שיניעה אותך קדימה..אין רצון...במילים אחרות חיית את חייך...
תנ"ך>>>>לחשוב שהמורות אוכלות משהו לא אכיל..מצד שי...על חלקן באמת אפשר לראות סימני הרעלות לא?
הפסקה>>>>XD "תתקע את הקטן לאחד החורים" אוי גדול...XD חבל שלא הייתי שמה בשנייה שזה קרה..XD
מדעים>>>>סרט..-_-
הפסקה>>>>>יציאה מהביניין>>>>הליכה לביניין השני>>>>רואים את רייצ'ל והולכים איתה חזרה>>>>מחכים לרחל שתביא לי חצאית>>>>>לוקחים מעומר את הבקבוק של רינה ומרגישים מטומטם כי זה היה קל מידי....>>>>מקבלים את החצאית..וסתם מדברים אם אנשים>>>>הולכים אם גלית חזרה לכיתה ופוגשים את גטה^^>>>>בכיתה!
לשון>>>>מבחן>>>ואחד ממש קלOO נמ..למרות שיש לי הרגשה שלא קיבלתי 100....
הסטוריה>>>>אין! במקום זה סוג של שיעור אם מורה מחליפה ומשחקי פורים...XD היה ממש כיף דווקא..ומשהו יודע איזה בעל חיים מתחיל ככה-שיעאין לי מושג..OO
אנגלית>>>>סתם משעמם
הביתהההה>>>>יאי^^
אצל דר>>>היה כיף^^ לא ידענו מה צריך לעשות בחקר אז בסוף לא עשינו... במקום זה סתם התחפשנו..חח והיה כיףף^^
דברים שעלי לעשות בעתיד הקרוב>>>שיעורים באנגלית-_- ו-ג"ג...
להתחפש ולבדוק איך זה ניראה.....
לפינת הלא קשור>>>>>כי עד שיש לי משחק אחד...אין לי דיוידי...-_-
-מחרותיים פוריםם^^ יאי^^ תמיד בפורים קוראת לי תרגדיה מסויימת..שנה שעברה>>>טוב...הסטירה..>< לפני זה>>>>אמ..לא זוכרת אבל היה משהו>>>לפני זה איבדתי את התיק שלי.....ולפני זה..כנפי הפיה שלי נהרסו...=[
נמ...מקווה שהפעם לא יקרה איזה משהו..^^
-יאא איך בא לי שאיזה משאלה חמודה שלי תתגשם...חח
-נמנמ...אין לי תמונה של בבלוג..OO אני צריכה לבקש מספיר את התמונה שלי...=/
-נשים מתדרדרים וזה לא טוב...אנשים שוחכים מקיומי..וזה לא משנה לי...אנשים שחשוביפ לי שוכחים אותי...וזה עצוב...=/
-צריך לצאת מחר לשקולניק! כבר ממש נמאס לי שלא היינו שם....וגם..זה מקום שאלכוהול וסמים לא ייכנסו לשם! ולרוב..זה מקום נחמד^^

עד לפעם הבאה
ביי ביי

8 תגובות:

  1. באמת הרקע הלבן ממש נחמד D:
    נורא אהבתי 3>
    בכלל,אני אוהבת את איך שאת מעצבת בלוגים [:
    פשוט ראיתי עוד בלוג שעיצבת אותו וזה ממש מדהים D=
    כשיהיה לי איסיקיו או מסנג’ר אשמח ליצור איתך קשר
    את נראת לי בנאדם סבבה D:

    -O-
    *זה אמור להיות כמו החיבוק xD*

    השבמחק
  2. באמת הרקע הלבן ממש נחמד D:
    נורא אהבתי 3>
    בכלל,אני אוהבת את איך שאת מעצבת בלוגים [:
    פשוט ראיתי עוד בלוג שעיצבת אותו וזה ממש מדהים D=
    כשיהיה לי איסיקיו או מסנג’ר אשמח ליצור איתך קשר
    את נראת לי בנאדם סבבה D:

    -O-
    *זה אמור להיות כמו החיבוק xD*

    השבמחק
  3. יאי..תודה^^
    משהו באמת מעריך את ההשקעה שלי..חח

    השבמחק
  4. יאי..תודה^^
    משהו באמת מעריך את ההשקעה שלי..חח

    השבמחק
  5. קראתי הכל D:
    תעשי פוסט חדש על היום אעאע בעצם מחר תעשי חדש :O
    יהני מחר בפורים ^^
    ונצא לפארק אם תיקראי לי <A target=_blank !~#@$#%^&%$href="mailto:!~#@$#%^&%$">!~#@$#%^&%$</A>
     
    >:D<

    השבמחק
  6. קראתי הכל D:
    תעשי פוסט חדש על היום אעאע בעצם מחר תעשי חדש :O
    יהני מחר בפורים ^^
    ונצא לפארק אם תיקראי לי <A target=_blank !~#@$#%^&%$href="mailto:!~#@$#%^&%$">!~#@$#%^&%$</A>
     
    >:D<

    השבמחק
  7. האל אוזיריס.19 במרץ 2008 בשעה 10:30

    איפה הקרדיט, אה?XD זה היה ממש מצחיק.
    שימי זין על אותם אנשם.
    אני מתה על הקטעים הפילוסופיים שלך. ממש אהבתי את ההתחלה!

    השבמחק
  8. האל אוזיריס.19 במרץ 2008 בשעה 10:30

    איפה הקרדיט, אה?XD זה היה ממש מצחיק.
    שימי זין על אותם אנשם.
    אני מתה על הקטעים הפילוסופיים שלך. ממש אהבתי את ההתחלה!

    השבמחק