יום חמישי, 13 במרץ 2008

תשובות לשאלון השבועי

האם את קוראת הרבה ספרים?
אמ..כן..? ניראה לי..שני ספרים לשבוע.?


איזה סוג ספרים את אוהבת לקרוא במיוחד?
אמ...מתח...פנטזיה.... מציאות... התבגרות..?


מהו הספר האהוב עלייך?
אמ..הארי פוטר^^

האם את הולכת לספרייה לעיתים קרובות?
אני רשומה לספריה...ובנוסף הולכת לספריה של בית ספר..^^


האם אי פעם היה לך מנוי לסיפרייה?
כמו שאמרת קודם..ברגעים אלו אני רשומה^^

מהו הספר האחרון שקראת?
אמ..."אני האגדה" אתמול

ומה לגביי עיתונים?
אמ..כשיוצא לי..לרוב גל גפן..><

האם את כותבת סיפורים?
פעם כתבתי..והמון.. אבל היום אין לי השראה..חח...

מתי בפעם האחרונה קראת ספר?
אתמול..את "אני האגדה" (קראתי וסיימתי..^^)


האם לדעתך חשוב לקרוא ספרים?
אמ..כן..זה מפתח את הדימיון שלנו..ותכלס..חיים בלי דימיון..זה כמו המאכל האהוב עליכם..בלי תבלין מסויים..(נגיד עוגת שוקולד בלי שוקולד=O)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה