יום חמישי, 13 במרץ 2008

הזמן עובר

הזמן עובר ממש מהר...לא?
כלומר...אני מרגישה כאילו רק אתמול היה יום שני...
והינה הגיעה סוף סוף יום חמישי=O
אז למרות שכתבתי שאעדכן ביום שלישי... וכמו ששמתם לב..לא עשיתי את זה!
לא שלמשהו אכפת..=/
אני לא מבינה איך הכניסות עולות לי....אני חושבת שרק אני פשוט נכנסת וזה...כי אין שום סימן חיים פה..ככה שלא כל כך אכפת לכם(או אני אם חושבים על זה..) שלא אעכשין מתי שצריך!
לא משנה...סתם רע לדבר על עצמך..אנשים יתחילו לחשוב שאני מוזרה...אוי רגע..הם כבר חושבים ככה..XD (חהחה הצחקתי את עצמי...פתטי מצידי לא..?)
נמ..
אז ביום שלישי היה לנו מבחן באנגלית...שאני ממש אבל ממש מקווה לקבל 80+.... ואני מקוהו שזה מה שיקרה...
ואמ..קיבלנו את המבחנים במת' וצרפתית^^ וקיבלתי בשניהם 83...^^
אני:"קיבלתי 83 בצרפתית.."
אמא:"יפה..קיבלת 83 בצרפתית... זה טוב!"
אני:"ובמת'"
אמא:"מה, למה כזה נמוך?" XD
זה היה מצחיק...
נמ..בערב...אמ....יאו..אני לא זוכרת..OO יצאתי החוצה...ניראה לי...
יום ריביעי...
כמו תמיד יום רביעי תמיד מתחיל בתלמידים שלא עשו שיעורים בתנ"ך..... ואני כמובן כהרגלי לא עשיתי..שוב^^
ואמ..וכמו תמיד היא לא באה כשאני לא עושה שיעורים...^^ וזה אומר לי שאני חייבת לעשות אותם ליום שני..>< (סימן מה' שיש לי הזדמנות נוספת!)
ואז שיעור ספרות משעמם... מעוד משעמם...
מוזיקה>>>>היה בוחןOO ואני לא יודעת אם הצלחתי או לא..OO
צרפתית>>>אין..ובתהחלה סתם היינו בכיתה..וחכינו עד שמשהו יבוא להחליף אותה... ואז אחרי 20 דק'..שמתץי לב שהצמיד שלי לא עלי...>< (אחר כך הסתבר שהוא בבית..אבל זה היה מעוד מלחיץ..><)
ואז "הברזנו" מהשיעור שלא היה! (לפי התקנון מותר ללכת מהשיעור אם המורה מאחר ב15 דק'...^^ אז זה לא נחשב הברזה..חח)
סתם ההלכנו לקנות אוכל..ולספורט...^^
דווקא היה יום נחמד יחסית...הלכנו הביתה מוקדם..הסתורה היה ..מעניין... והזכירו את ביסמרק!! XD
נמ..והביתה^^
ללמוד למבחן במדעים ולעשות עבודה בצרפתית.... אבל זה לא היה קשה...^^
וראיתי כל מיני קומיקאים..XD ואחד מהם עשה לעצמו פדיחה אם איש דרוזי..XD
והיוםםם
של"ח..סתם דיבורים... ועבודה...
הפסקה>>>אני>>לבד>>>לספריה>>>לצלם את בן גוריון>>>כי מילה לא הכינה עבודה ושלחו אותי לצלם..-_-...
צרפתית>>>>עוד דיבורים...
הפסקה>>>>הליכה החוצה ..חח פגשנו אנשים..מילה והחיתולים שלהXD
מדעים>>>מבחן...ממש קל..OO עשיתי הכל חוץ מאיזה שתי שאלות... (לייתר דיוק אחת וחצי...) ולמזלי..ביטלו את שאלת ההיסטוריה^^ שלא ידעתי כלום עליה..^^
מדעים 2>>>>אז אחרי שסיימתי את המבחן...(וכמו תמיד המבחנים שלי במדעים ניראים ממש מוזר וצריך הוראות איפה כל דבר נמצא...) סתם ישבנו(אני ודר..) והתכתבנו^^
וצילצול הביתה
חופר הא? אבל למי אכפת^^
לפינת הלא קשור>>>>כי זה עצוב...
-שכניראה מחר אני מסתפרת אם לא יום=[
-אם לא יירד גשם אני אלך אם דריה לאייל.....ומילה שאמורה להצתרף כניראה...אבל אין לי תרוץ..לאן ללכת..><
-אבא מגיעה היום...=/
-משהו התקשר אלי היום ואני לא יודעת מי..OO
-סיימתי את אוריה יוצאת למלחמה..וזה ממש נחמד..^^ ממליצה^^
-סיימתי את "אני האגדה" סוף עצוב קצת...=/
-מה הטעם לעשות מחר מדורה אם יירד גשם?
עד לפעם הבאה
ביי ביי

7 תגובות:

  1. יאנה..הי...
    יום יפה היום נכון?
    אגב העדכנתי סוף סוף בבלוג=]
    מוזמנת אליו=]..חח

    השבמחק
  2. יאנה..הי...
    יום יפה היום נכון?
    אגב העדכנתי סוף סוף בבלוג=]
    מוזמנת אליו=]..חח

    השבמחק
  3. 83 במ"ת?? יפה [:
    קיבלתי 81 או יהה D:
    בזמן האחרון את לא מגיבה לי!! :
    אבל עכשיו,אין לך כבר על מה להגיב
    ואני לא עושה פרסומת סמויה,או שכן xD
     
    >:D:D<

    השבמחק
  4. 83 במ"ת?? יפה [:
    קיבלתי 81 או יהה D:
    בזמן האחרון את לא מגיבה לי!! :
    אבל עכשיו,אין לך כבר על מה להגיב
    ואני לא עושה פרסומת סמויה,או שכן xD
     
    >:D:D<

    השבמחק