יום ראשון, 16 במרץ 2008

החיים הם הפתעה!

אחת הסיבות שאני אוהבת לחיות..זה ההפתעה..תמיד קורה לי שכל יום משהו אחר שונה ומוזר...קורה..תמיד.
אין יום שלא קורה בו לפחות משהו אחר מעניין...וזו סיבה מספיק טובה למה כדאי לחיות...החיים מפתיעים!

נמ...בזמן האחרון...
יום שישי>>>>אמ..יום..נחמד..בערב..יציאה החוצה...קטנה וחמודה שלי של מילה ושל דורית..(כי מה לעשות שכולם הלכו לעשות מדורה בוויצמן....)ואמ..היה מצחיק ונחמד...(מסתבר שלא היה כיף בוויצמן...)
ואמ..שבת>>>>אמ..בבוקר הלכתי למילה...
חזרתי..והכנתי את העבודה של ה-100 מילים לאנגלית....
בערב>>>שברתי את הראש אם דודה שלי...

היום>>>>בבוקר..כרגיל...
בבית ספר>>>>היו אמורים לבוא אם כובעים..אף אחד לא בא..(חוץ מרון...)
ואמ....
מת'>>>משעמם
ג"ג>>>>משעמם
הפסקה>>>>>הליכה לעמי...חזרה..וסיבובים...
אנגלית>>>>>משעמםםם
אנגלית 2>>>>דיבורים התכתבויות..וגילויים מפתיעים ומשמחים^^
הביתה>>>יאי^^
בבית>>>התכוננות ללכת לרופא שיניים...לבדיקה
אצל הרופא שינויים>>>זו בעצם אישה...=/ ומזממן לא הלכתי עליה..הלכתי לאחרת..והיא זכרה אותי...
OO
חזרה>>>הליכה לפארק>>>שיעמוםםם
בבית>>>>המון דיברוים אם דורית וגל..ורינה^^
והסכמים..XD
לפינת הלא קשור>>>>>כי העבר מעלה בי חיוך...והווה מעלה לי דרך^^
-סמתם לב...או שזה רק אצלי..שתמיד כשנזיכרים בתקופה..תמיד היא היתה טובה וזה...אבל אם הייתם חיים באותה תקופה והיו אומרים לכם שזו תקופה טובה...לא הייתם מאמינים? או שזה רק אצלי?
-אני שונאת אגואיסטים!!! אני שונאת אנשים שחושבים רק דברים רעים! ועוד משפיעים על אחרים!
-אני גם שונאת לשתות(אלכוהול...) ולעשן..איכססס...איך אפשר להנות מזה? וגם זה לא בריא!
-איזה חלום מוזר היה ליOO שגל נול מהחלון וזה..ואני שברתי תרגל...יהיו לי תחבושות מדולרים..XD
-יש לי הרגשה שאני מפיצה בסביבה שלי..הרגשה של"אני לא מעוניית בקשר יותר גדול מ"היי וביי"..אני מקווה שזה לא נכוןOO
-אני צריכה לתחשק קשר אם אנשים...ממש לא בא לי לאבד את חלקם!
-נחמקו לי התמנוות בפלאפון=O
עד לפעם הבאה
ביי ביי




5 תגובות:

  1. יא נכון החיים ממש מפתיעים
    וכל יום קורה לי משו
    גם אם זה לרעה :
    מקווה שתתגברי בקשר לתמונות בפלאפון
    *אם זה היה קורה לי כבר הייתי בגן עדן,או בגינהום XD *
    יש לי בפלאפון תמונה של מי שאני אוהבת 33>
    אז אם התמונות היו נמחקות הייתי צריכה לצלם אותו שוב :
    תאמיני לי זה קשה כשהוא לא בכיתה שלך
     
    מוזמנת לבקר [;
     
    (האם כתבתי את כל זה כדאי שיכנסו לי אנשים לבלוג?)

    השבמחק
  2. יא נכון החיים ממש מפתיעים
    וכל יום קורה לי משו
    גם אם זה לרעה :
    מקווה שתתגברי בקשר לתמונות בפלאפון
    *אם זה היה קורה לי כבר הייתי בגן עדן,או בגינהום XD *
    יש לי בפלאפון תמונה של מי שאני אוהבת 33>
    אז אם התמונות היו נמחקות הייתי צריכה לצלם אותו שוב :
    תאמיני לי זה קשה כשהוא לא בכיתה שלך
     
    מוזמנת לבקר [;
     
    (האם כתבתי את כל זה כדאי שיכנסו לי אנשים לבלוג?)

    השבמחק
  3. פוסט מגניב
    ויפי כיף לי להגיב DD:
    אממ
    אממ
    אממ
    אממא
    ממאמאמאמא
    טוב D:
    ביי ^^
    ותשימי תמונות D=
    3>

    השבמחק
  4. פוסט מגניב
    ויפי כיף לי להגיב DD:
    אממ
    אממ
    אממ
    אממא
    ממאמאמאמא
    טוב D:
    ביי ^^
    ותשימי תמונות D=
    3>

    השבמחק