יום שישי, 21 במרץ 2008

כשהולם מפנה עליך גב..לך חפש משהו אחר

כשהעולם מפנה עליך את הגב...לך לחפש לך בינתיים משהו אחר: חברים, משפחה, כסף, חפצים..במילים אחרות זכרונות!
אחר כך..כשתהיה בטוח שאולי החיים הם לא כאלו רעים..תנסה לחזור...תנסה להוסיף את הקטע ההא..לקטע החדש... תצא חכם, מגניב..וחיוך^^
מי שלא קלט>>>הכוונה..שברגע שאתם מרגישים דחויים על ידי אנשים..דחויים במשפחה בחברים..תעשו משהו! משהו אחר שיכול לשפר את המצב...עם על ידי חברים..חפשו אחרים..לפעמים סתם ללכת ברחוב..יכול להוביל  לחברות חדשה... ואז..כשתבינו שטוב לכם, תנסו להגשים את חלומכם הישן, לפני שמצאתם את חבריכם החדשים(לדוגמא..) תנסו להתחבר חזרה לישנים..ואז..תהיה לכם שמחה בלב..כי נישארו לכם זיכרונות טובים מהעבר..מהווה ואתם בטוחים שיהיו גם בעתיד...
החלטתי שזה מה שאני אעשה עכשיו!
בימים אלו אני מרגישה שרוב האנשים שאני מכירה מתייחסים אלי כאל "היי, ביי" זה ממש מעצבן.. אז ניראה לי..שאם שישי הבא..אני אהיה תקועה בבית...אני סתם אלך לי לטייל בחוץ..בעולם הרחב...(נזהרת מכל מיני אנסים..בדרך..9 ומי יודע אולי אני אפגוש אנשים...אולי אני אלמד דברים... ובכלל..זה מנקה את הראש כשאני לבד.. (למרות שאם חושבים על זה רוב הזמן אני לבד, אבל אני מתכוונת ללבד ממש....)
גם..יש כמה דברים שעלי לעשות.. דברים שרק אחרי שאני אלך ברחובות לבד..בדד..אני אצליח..
מובן שכל מה שקשור לעבר ישאר...  
  בעבר שלי תמיד יש זכרונות טובים...
אני גם אנסה לתחזק קשרים שרק נוצרו...אנסה לקיים את ההבטחות שהבטחתי... קיצר..אתחיל מחדש^^ אף פעם לא מאוחר^^
נממ...
היום>>>בבוקר>>>הלכתי עם אמא שלי לקניון..ובפעם הראשונה בחיי הייתי בפוקוס וקניתי בגדים=O
כי אמא שלי..עד לפני יומיים..כל חייה..שנאה..את פוקס...ודווקא בפוקס הבגדים הכי יפים!
וסוף שוף היינו שם..והיא כל שניה מוציאה איזה חולצה אחרת..בסוף קניתי חולצה ומכנס לקיץ^^
נמ..
בצוהוריים>>>הלכתי לי לפארק...עם נוי..וקראנו לרינה..ואז נוי הלכה לקרינה..(מעניין הא?) ואני ורינה הלכנו לנו לבימה^^וריירצ'ל היתה^^ ואז היא הלכה=[ וגם גטה באה..והיה נחמד לדבר איתה..ואז..סטס הגיעה..ואמ..עוד כל מיני אנשים..והרגשתי בצד..לא קשורה..ולא מבינה מילה על מה שכוווולם מדברים..OO הדבר היחיד שהבנתי זה שאנשים הולכים לגג היוםOO ושחלק עצוב מזה שאין שתייהOO ושלמיכל יש קונדומים על המיטה?! לא יודעת..לא הבנתי בגרושOO וזה למה ממש אבל ממש בא לי להתחיל את הכל מחדש..ולמצא אנשים שלא מכירים אותי ושלא ישפטו אותי על פי מראה,שתיקה,ומוזרות! (ואנשים שלא מעשנים או שותים...אני לא אוכל לסבול את זה=/..) למרות שאני מקווה שהדברים ישתפרו עם האנשים של "היום" כי ממה שאני רואה המצב לא משהו.. ובמובן מסויים לשמחתי אני לא חלק מזה..(כי אם הייתי..זה היה עוד כאב ראש...ועוד בעיה מספיק לי את שלי..)
לפינת הלא קשור>>>כי מילה בערב ודורית אצל חברה ואני לבד=[
-אני שונאת להיות לבד! בימי שישי...אבל לא תהיה פינת שישי..אין יל כח לכתוב..>< ממילא אף אחד לא קורא פה...
-מחר כניראה אני נוסעת לבן דוד של אבא שלי..(שבמקרה לשניהם יש את אותו השם, והשם משפחה..(חשבו שיש שניים מכםOO) ויש לו בת ממש חמודה...^^ בת שנה^^
-אני מתגעגעת ללימה...=/ מזמן לא ראיתי אותה..ואין יל אפילו תמונה נורמאלית שלה..=/
-נמאס לי שאנשים חושבים שאני דו מינית..או יותר גרועה..לסבית...OO נכון שחלק לא אומר את זה בפרצוף אבל אפשר לראות את זה בתגובות של אנשים לכל הקטע של "אני לא נותנת חיבוק/נשיקה לבת" זה ממש מעצבן! לחשוב שכל זה התחיל בטעות....איך זה בכלל התחיל?
-יו...איזה משהיא בשם יאנה הגיבה לי בבלוג..0כי ההייתי בבלוג שלה..9 והיא גם בת 14 והיא נולשה יום לפני=O איזה מגניב לא? ^^
עד לפעם הבאה
ביי ביי


8 תגובות:

  1. תעשי בדיוק את מה שאמרת. האנשים האלה לא שוים הרבה.;[

    רוב האנשים צוחקים בעניין,כן?XD זה כיף לקרוא לך לסבית סתםXD אל תקחי את זהטו מאץ’ קשה.P:

    *אוזיריס המלך*

    השבמחק
  2. תעשי בדיוק את מה שאמרת. האנשים האלה לא שוים הרבה.;[

    רוב האנשים צוחקים בעניין,כן?XD זה כיף לקרוא לך לסבית סתםXD אל תקחי את זהטו מאץ’ קשה.P:

    *אוזיריס המלך*

    השבמחק
  3. חח..נכון XD
    ואל תדאגי אני לא לוקחת את זה יותר מידי קשה...
    בקטנה..^^

    השבמחק
  4. חח..נכון XD
    ואל תדאגי אני לא לוקחת את זה יותר מידי קשה...
    בקטנה..^^

    השבמחק
  5. *עכשיו אגיב על הפוסט הקודם:*
    התחפשת לבןן?מאגניב D:
    אני לשטן פריק [;
    איך?הכלשון הקרניים והתלבשתי כמו פריק ולא זכיתי בשום מקום בתחרות :
    הייתה לכם תחרות תחפושות?
     
    *אגיב לפוסט הזה*
    את צודקת כ"כ אם העולם מפנה לך את הגב
    אני רוצה לנסות פעם לא לצאת בימי שישי ולא סתם להישאר בבית אלה לצאת וסתם להסתובב לבד
    אני אגיד לך איך היה (:
     
     

    השבמחק
  6. *עכשיו אגיב על הפוסט הקודם:*
    התחפשת לבןן?מאגניב D:
    אני לשטן פריק [;
    איך?הכלשון הקרניים והתלבשתי כמו פריק ולא זכיתי בשום מקום בתחרות :
    הייתה לכם תחרות תחפושות?
     
    *אגיב לפוסט הזה*
    את צודקת כ"כ אם העולם מפנה לך את הגב
    אני רוצה לנסות פעם לא לצאת בימי שישי ולא סתם להישאר בבית אלה לצאת וסתם להסתובב לבד
    אני אגיד לך איך היה (:
     
     

    השבמחק
  7. נמ...בהצלחה לך ^^
    ואמ..תודה^^
    ואמ..היתה תחרות אבל לא השתתפתי בה...
    הברזתי..חח

    השבמחק
  8. נמ...בהצלחה לך ^^
    ואמ..תודה^^
    ואמ..היתה תחרות אבל לא השתתפתי בה...
    הברזתי..חח

    השבמחק