יום שלישי, 22 באפריל 2008

מחר מפגש ה"פ

יא..מחר המפגש של פורום ההארי פוטר...
ואני ממש אבל ממש ממש ממש מפחדת מהעיניין...
כי גטה ודריה לא יכולות..ודורית עוד צריכה לשאול..ויש המון אבל המון סיכויים שיגידו לה לא..ואני מקווה שיגידו לה כן...
ועם יגידו לה לא..אני אצתרך ללכת לבד...וההוריםש לי לא אמורים לדעת שאני נוסעת לבד..וזה מדאיג...
למרות שאני יודעת שיהיה כיף^^
אם משהו קורה את זה..והוא מרחובות..והוא פחות או יותר אוהב הארי פוטר..או לפחות ראה את הסרטים וחושב שזה סבבה....ואין לו מה לעשות מחר...שידבר איתי..עכשיו..
אבהה..אני כבר מחכה למחררר^^
נמ...היוום
ין זה מורנינג...(בוקר..)
קמים..מתלבשים...הולכים לבזאר העיר...
יאו מזמן לא הייתי שם=O
וסבתא שלי אהבה חולצ אחת עם מחסוף..XD והיא צמודה טיפה בציצי..XD היא כמעט קנתה לי שתיים בדיוק באותו הצבע..חח
חח..ואז דריה התקשרה לספר לי שהיא ראתה נעלי בלט...ואחרי חצי שעה מילה..."יאנה, נחשי מה ראיתי אתמול?" אני:"נעלי בלט!" מילה:"איך ידעתOO" XD
ואמא שלי מציקה לי ולאבא שלי.... שנינו מסכימים על אותם דברים..מעניין איך.XD
ואז הביתה....לחכות שהתכנאי שיתקן ת'אינטרנט..(או כן..האינטרנט לא פעל אחרי שעידכנתי..><)
והוא הגיעה..ותיקן..יאי..חח
אז לפתח תתמונות..(יאו..הן יצאו נורא=O )
ולדורית>>מריכיבים פזל..חח>>>לבילו>>>חזרה...זהו

יאו..זה לא הוגן..כל מי שנולד למשפחת פטיוק מקבל גומה בסהטר..זה מעצבן!!

לפינת הלא קשור>>>כי נוי רוצה לשלוח לי סיפור עצוב...
-זה כיף שהמחשב בחדר שלי..=/
-מי שאמר לי שהבלוג שלי חופר>>>>תתגברו! חח
-יאא אני מחכה למחר..^^
-זו פינה קצרה
-מילה חוזרת ביום חמישי
עד לפעם הבאה
ביי ביי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה