יום חמישי, 1 ביולי 2010

יום ועוד יום..

אין לי על מה לדבר איתו. 
במיוחד כשהוא לא רוצה לדבר איתי.. הרי הכל נאמר מהצד שלי..
אז למה אני לא ממשיכה הלאה? כי אני לא רוצה..
כי אני מחכה למשהו...
אני אמשיך הלאה ביום שבו אני אשמע אותו אומר לי את זה.. שזהו-זה נגמר לתמיד..
כרגע החשש שלי שהוא לא עושה את זה כדי לא לפגוע בי או משהו..זו טעות. טעות איומה ואם זו האמת אני אכעס..
מה לעשות, לשמוע את האמת מהאדם הנכון זה מה שיעזור לי הכי טוב לעבור הלאה סופי..זה מה שיפסיק לי את כל התקוות.
חששות? שאנשים באים ואומרים לי שאני צריכה לעבור הלאה ולשכוח ממנו.. חשש שהם יודעים שהוא לא רוצה.. אם זו האמת והם קוראים כאן-נא לבקש מהאדם עצמו להגיד לי את זה.. 
לא סתם התחלתי לכתוב בבלוג.. הבלוג הוא שלי וזו היא זכותי המלאה לכתוב מה שיש לי על הראש בלי להציק לאנשים...
אני אחראית לכל הטעויות שאני עושה.

רוגע.
זה מה שעובר לי בראש מידי פעם..
שלווה ורוגע.. 
אך בשאר הזמן עוברים  פחדים וכאבים. ממה? מלהיות לבד.. 

אתמול הייתי אמורה לכתוב עוד פוסט..אבל לא הספקתי, הייתי עסוקה במשהו שאני לא מתחרטת עליו. ונכון שזה גרם לכך שכמה וכמה מהשיחות שלי עם אנשים לא בדיוק התקדמו לאנשהו-אני הייתי בדיליי רציני איתם אבל..זה היה שווה את זה..שווה כל רגע.
למרות שזו היתה בעיה שאולי אני אתחיל לראות כבר את הסוף שלה.. אני שמחה. 
אפילו הלב השבור כבר לא היה כזה מציק כשהלכתי לישון..ככה זה כשקורה לך בחיים משהו שהוא טוב באמת..

בלב שלם אני יכולה להכריז שאני כבר לא בדיכאון..אני סתם עצובה.. 
מה זה אומר? שאני אוכלת! שאני כבר לא חושבת על זה 24 שעות.. שזה קצת יותר קל אבל זה עדיין שם..
פתאום אני שמה לב שיש מבחר של בנים בשוק שניתן להשיג אותם...כמה חבל שהלב עדיין מאחור.. 


לפינת הלא קשור>>>לא אוהבת אסטרולוגיה...
-מכירים את זה שאתם מנסים להפגש עם מישהו שמזממממממממממממממן לא נפגשתם ונהנתם יחדיו? טוב..אני כן.. ויום שישי הזה-זה קורה! כןכן מעיין! 
-הסרט השלישי יצא..עכשיו צריך לקנות כרטיסים..
-יש היום פעולה שעדיין לא בנויה..הממממ....
-הפוסטים שלי מתקצרים...

עד לפעם הבאה
ביי ביי

4 תגובות:

  1. כל הכבוד שלך שאת לא בדיכאון כבר, ואת תמיד יכולה לפנות אלי :P אנחנו שלושתינו צריכות לעשות משהו!!!

    השבמחק
  2. כל הכבוד שלך שאת לא בדיכאון כבר, ואת תמיד יכולה לפנות אלי :P אנחנו שלושתינו צריכות לעשות משהו!!!

    השבמחק
  3. אני לא בדיכאון אבל אני עדיין לא התגברתי.. 

    השבמחק
  4. אני לא בדיכאון אבל אני עדיין לא התגברתי.. 

    השבמחק