יום רביעי, 28 ביולי 2010

יום ועוד יום..הממ..משתפר

השעון לא עוצר..
הזמן מתקתק כל רגע.. 
כבר נמס לי לחשוב על כל מה שקורה אבל..אי אפשר להפסיק. הרגשות מתחילים להתערבב בתוכי.. ככל שהזמן מתקרב ככה אני לא יודעת על מה לחשוב.. כל הזמן רצות לי מחשבות על ימין ועל שמאל..
כל מיני שאלות שאני לא יודעת מה אני אעשה.. שאלות כמו "ומה אם....." ואני עונה לעצמי.. מרוב כל השאלות ברור לי שכדי שיהיה לי טוב צריך שנשאר ידידים או שנחזור וזה יהיה באמת אמיתי וטוב אפילו יותר ממה שהיה.. האופציה הראשונה-יותר הגיונית..האופציה השניה כל כך קשה להשגה! 
אז..מה לעשות? לאמר לעצמי לא לפתח תקוות או כן..? ואני לא יכולה לא לחשוב בכלל כי..זה סובב אותי בכל מקום..
הדבר הכי טיפשי שעובר לי בראש עכשיו זה שאני בכלל לא רוצה שנחזור.. שאולי עבר לי? כל השאלות האלו גורמות לי להשתכנע שעדיף לי בלעדיו.. (מצד שאני אני לא שוכחת ולו לרגע אחד למה הרגשתי מראש את מה שאני מרגישה..) 
אז מפחיד.. מה יהיה.. 
עוד חודש מהיום הכל יהיה מאחורי..נחמה קלה..
ובינתיים יש לי שבוע לחכות..שבוע של עוד מחשבות..
רק כמה מילים..
בין אם אני רוצה לשמוע אותן או לא..אני צריכה לשמוע.. 
מי יודע, אולי חלומות כן מתגשמים?
___
אתמול לא עדיכנתי..לא התחשק לי משום מה ואז כבר היה מאוחר..
בבוקר הייתי אצל שני והיה ממש כיף! צחוקים וזה.. לא חסר על מה לדבר הא..
אחר כך היתה לי פעולה עם החניכים.. שתיים..אחת לפני אחרונה (שאגב מחר האחרונה! ואז שבוע הבא יש קייצת שזה קייטנה שאני עדיין מדריכה בה..וזהו.. אני לא מדריכה יותר=O עד ליב'..)
והיום?
אחרי שמיסטר איקס הבריז לי לטובת אח שלו (אני סולחת נו>< זה היה בצחוק>< אני יודעת שזה לא היה בכוונה)
ואחרי שהיה לי משעמם..
הלכתי לקניון!
עם דרD= שלא ראיתי אותה מלאאא זמן..מאז הסרט של דמדומים..והיה כמובן צריך לעדכן אותה בכל מה שקרה לי! (לחשוב שכולה עברו איזה שבועיים..מדהים כמה דברים קרו בשבועייםOO ) והיא אותי..
והיינו שם איזה..ארבע שעות!
ופגשנו את ספיר ולירון^^ דיברנו והיה כיף..D= לספיר אגב>>>היה יום הולדת אתמול! מזל טובD= 
פגשנו גם עוד כמה מהשכבה..ואמרו לנו שרויטל(המחנכת) מסתובבת בקניון....................................OO

לפינת הלא קשור>>>>אני לא מרגישה מאה אחוז><
-כואבת לי השן! ממש! כאילו השן שליד ממש לוחצת עליה..אוווווווווף זה כואב
-אני שוחכת מה יש לי מידי יום..זה לא טוב!!
-התמכרתי לפוקר של פייסבוק..יופי..תודה!
-נקרעה לי הנעל התנ"כית...>:
-אמא מתנגדת לקניית עקבים! ניראה אותה!
-מילה לא פה..שוב! בערד זאתי><
-צריך לראות צווארון לבן..
-חםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
-מאוד חםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
-המחשב שלי מוציא חום.............ואין מזגן בחדר!@##@%
-בא לי אופניים..מזמן לא נסעתי.. אוף..שיעבור כבר שבוע..מי חשב שגם בזה אני אהיה תלויה>: הדבר היחיד שאני ממש אוהבת לעשות>:
-מכרו את אופניים בניוני>: ואפילו לא הייתי שם כשזה קרה..לא נפרדתי מהם>: אני מתגעגעת..
-אני בת 16 וחצי וכמה ימים..צריך להתחיל לחשוב על רשיון..
-חםםםםםםםם

עד לפעם הבאה
ביי ביי


6 תגובות:

  1. יאנה על תתדאגי הכל יהיה בסדר בסוף;)
    והלוואי שיעבור שבוע, במיוחד יום שישי=[[[[[[[[[

    השבמחק
  2. יאנה על תתדאגי הכל יהיה בסדר בסוף;)
    והלוואי שיעבור שבוע, במיוחד יום שישי=[[[[[[[[[

    השבמחק
  3. רוויטל בקניון? XDDDDDDDDDDDDDD

    השבמחק
  4. "כי אני נערה ואני מבינה שלאכול סרטים זה להיות אישה.."

    אל תשחי במחשבות תני למה שיקרה שיקרה אל תפתחי ציפיות חבל על הלב שלך נשמע כאילו הוא עבר מספיק בלי הציפיות שלך. ובכל זאת ידוע שכשזוג חוזר זה אפעם לא חוזר לאיך שהיה

    השבמחק
  5. "כי אני נערה ואני מבינה שלאכול סרטים זה להיות אישה.."

    אל תשחי במחשבות תני למה שיקרה שיקרה אל תפתחי ציפיות חבל על הלב שלך נשמע כאילו הוא עבר מספיק בלי הציפיות שלך. ובכל זאת ידוע שכשזוג חוזר זה אפעם לא חוזר לאיך שהיה

    השבמחק
  6. אבל אין לדעת אם לטובה או לרעה..

    השבמחק