יום שלישי, 6 ביולי 2010

יום ועוד יום..היום השישי

טוב, כשמתחיל להיות ממש מאוחר בלילה( ארבע..) ורק אז אני הולכת לישון בידיעה שכשאני קמה בשעה שאני חייבת לקום אני אהיה עייפה-אני נלחצת.
למזלי.. לא הייתי עייפה!
קמתי רעננה..לצלילי גבר מסויים שסבא הביא היתה שמעוניין לקנות את האופניים..
התארגנתי, התלבשתי ויצאתי לעולם הפתוח-הבנק! זה הרגיש לי ממש כמו גדולה! "הנה אני..הולכת לעשות סידורים בבנק-יאי ME " 
זה היה קצר, נחמד ו...נחמד!XD
בדרך חזרה..פינוק של בקבוק קולה..(מי חשב שבקרל ברג-חנות רוסים, אין טופי?!) 
הביתה..
לנוח קצת
טיפה..דודה שלי באה |: זה היה קצת מלחיץ..


ואז! לקןD= שיחה מרתקת על אזור שפלה-מרכז. והכנה של פעולה!
יאוו איזו פעולה מגניבה היתה לחניכים..חבל..שהם היו רק שלושה..
שאחד מהם היה צריך ללכת באמצע כי הוא..לא הרגיש טוב והקיא>< ואני שתיתי מהבקבוק שהוא שתה ואני קצת בלחץ מזה..(עד שאני שותה מבקבוק משותף..>< בדיוק בגלל זה אני שומרת נגיעה מהדברים האלו!)
חזרה הביתה..לנוח
אחח
יום מתיש
___
גלעד שליט! כולם כותבים בבלוג על גלעד שליט..גם אני רוצה!
אני לא יודעת אם בכל מחיר צריך לשחרר..
מצד אחד..זה חיים של בן אדם
אם אני הייתי במקומו-אני הייתי ממשיכה להאמין שעדיין אכפת ממישהו ממני.. הוא סובל כבר ארבע שנים.. ארבע שנים נעלמו מהחיים שלו..זה לא חיים מה שהוא חי שם. חייבים לשחרר אותו..להראות לעולם את האמת..
ומצד שני..
המחיר שדורשים מאיתנו..לשחרר מלא רוצחים ומחבלים..
אני לא יודעת שאם אפשר לקרא להם אנשים-שרצחו והרגו אנשים שלא עשו שום דבר..מלא נשמות הלכו למען זה שדברים כמוהם ישבו במקום הראוי להם-מאחורי סורג ובריח..
ועכשיו..לשחרר אותם? הרי..הם ירצו לנקום.. הם יעשו עוד פעולות טרור.. זה שווה להציל חיים של אדם אחד..ולקחת חיים של מלא אחרים..?
צריך למצא דרך אחרת..
אי אפשר להשאיר את גלעד שליט שם..אבל אי אפשר לשחרר רוצחים לרחובות..
__

מחשבה..עוד מחשבה..
כעס..עוד כעס..
הילדותיות פשוט זורמת ממנו.. מה הבעיה שלו לדבר איתי? מה? אני לא ארצח אותו ולא שום דבר... מה הוא כועס עלי? לא עשיתי לו שום דבר..הוא יכול בעיקר לכעוס על עצמו.. 
איזה מעצבן.. למה .. הרי..אני אוהבת אותו..אני לא באמת רוצה לפגוע בו.. אני רוצה לעודד אותו..לנחם..

__
כאילו.. כל שעה עגולה אני משנה את דעתי לגבי מה אני אעשה עם עצמי בחופש...למי להקשיב? מצד אחד האינסטינקט שלי אומר לי שאם אני אעשה שטויות אני אשלם עליהן מתישהו.. מצד שני.. ההגיון שלי אומר שאם אני אשלם עליהן אז..אז מה? אני לא היחידה שעושה "שטויות" ..גם אין שום חוק שאוסר עלי.. החשש הוא שיוותרו עלי מראש..


לפינת הלא קשור>>>>>>>לקרא את הדף הריק יותר מפחיד..
-אווץ'..הכאבתי לעצמי..
-ברכה בקרוב....D=
-סבתא... 15.6...
-אני לא יוצאת לי' מעוניינים...
-מה שחשבתי שעלול לקרות..קורה..אני רק מקווה שאני אחזיק מעמד ולא אתן לזה להשפיע עלי..
-לאט לאט רואים את הסוף שלו חכיתי כבר למעלה מכמה שנים..
-אתמול בלילה אמא תפסה אותי ערה באיזה שתיים וחצי..היום אמרתי להם שהלכתי לישון בשלוש..לא נעים לשקר להורים..
-עדיין מושפעת מהסרט דמדומים..אח..סצנות קשות..
-חחח אני אוהבת את אנשים שקוראים לי בעיוות שמי שהוא לא יאנוש/יאנצ'.. זה ממש נחמד! 
-עדיין לא התחלתי לקרא את הספר..
-חצי שעה.. חצי שעה מהרגע שאני מסתכלת על השעון.. חצי שעה עד שאני אקבל את הרמז הבא שלי.. אם הוא לא שולח..זה יהיה מעניין.. עריכה-איזה מזל..הוא שלח..
-בתחלס.. מעכשיו.. מתחיל החופש שלי.....איזה כיף!
-פסטיבל הפסלים..דווקא כשכולם הולכים אני לא?
-יאו בקרוב ים.. וזה אומר..בקרוב לשחות! ולהיות בחוף שהכי צעיר שם הוא בן 55..(לא כולל הילדים בני ה-7 ומטה) עד כמה שזה מבאס..זה מעולה! אין לי חששותXD
-איך זה שכשאני תמיד שומעת שיר יפה אני רוצה שמישו ישיר לי אותו..
-אז אני אוהבת אותו מלא עדיין למרות הכל..אז..אני רוצה שנחזור..אז אני גם רוצה שיקנא ויבין שהוא טעה ויבקש סליחה ויחזור למה שהיה פעםפעם ויאהב אותי מלאמלא..אני רוצה יותר מידי.. זה עצוב.. איך הוא הצליח לגרום לי ליפול חזק כל כך..זה יכול להיות כל כך כואב לפעמים..
עד לפעם הבאה
ביי ביי

4 תגובות:

  1. יאנוצ’קה :P
    בהחלט היה מרתק היום השיחה.. נצטרך להתרגל לאנשים חדשים וזה.. מקווה שההתסגלות תהיה סבירה..
    בואנה אני לא מבין למה אנשים שמים על ההורים שלהם בקטע של מתי ללכת לישון.. אבל יש מצב שזה רק אני יושן מתי שבא לי :P

    לכי לים בשבילך, לא בשביל אנשים אחרים.. הרי, אין דבר רומנטי מהים ואין דבר כפי מהים ^^ אז תהני ממנו


    עד לפוסט הבא.. גנדי :)

    השבמחק
  2. יאנוצ’קה :P
    בהחלט היה מרתק היום השיחה.. נצטרך להתרגל לאנשים חדשים וזה.. מקווה שההתסגלות תהיה סבירה..
    בואנה אני לא מבין למה אנשים שמים על ההורים שלהם בקטע של מתי ללכת לישון.. אבל יש מצב שזה רק אני יושן מתי שבא לי :P

    לכי לים בשבילך, לא בשביל אנשים אחרים.. הרי, אין דבר רומנטי מהים ואין דבר כפי מהים ^^ אז תהני ממנו


    עד לפוסט הבא.. גנדי :)

    השבמחק
  3. אני פשוט צריכה להיות יותר שקטה וזהירה אחרי השעה אחת..
    __
    ואני אוהבת את הים כי אפשר לשחות שם..כאילו..ממש..לשחות כמו בברכה! 
    ואמממ.. עזוב אותך רומנטיקה.. הרומנטיקה שלי נמצאת בלב, לב כואב..דברים שאני בחיים לא אשיג..אנשים שאני בחיים לא אשיג..או..מישהו לייתר דיוק שאני בחיים לא אשיג..

    השבמחק
  4. אני פשוט צריכה להיות יותר שקטה וזהירה אחרי השעה אחת..
    __
    ואני אוהבת את הים כי אפשר לשחות שם..כאילו..ממש..לשחות כמו בברכה! 
    ואמממ.. עזוב אותך רומנטיקה.. הרומנטיקה שלי נמצאת בלב, לב כואב..דברים שאני בחיים לא אשיג..אנשים שאני בחיים לא אשיג..או..מישהו לייתר דיוק שאני בחיים לא אשיג..

    השבמחק